IKM Uke 13

Går det an å ha positiv EL-test i ett døgn..? :eek:
Hadde knall positiv kl 10 i går formiddag og denne er da vitterlig positiv denne også, nesten ett døgn etter..?

Jeg har vanligvis positive tester i tre døgn. Ganske frustrerende for skjønner ikke om jeg skal tenke at el er et døgn etter første eller siste positive test. Forskjellig info over alt. Så blir mye aksjer for å si det sånn :hilarious: Ble så glad når testene ble negative etter bare et døgn denne runden :D

Ønsket om desemberbaby er absolutt ikkje så stort :hilarious: men melder meg inn likevell då me ikkje komme te å bruka nåke prevansjon. Mista i SA i desember 2019, hadde termin neste 17.des 2020 (dødde i uke 17) og mista neste der igjen 30.nov 2020(dødde i uke 14). Blir eg gravid denne prøveperioden, og EL treffer CD20 (høyst sannsynlig) så blir termin 17.des 2021:nailbiting::wideyed: Så jul syns eg kan få litt fred etterkvart :happy:
Men skjer det så skjer det, har ikkje tenkt å leva i sølibat:hilarious:

ElskerJesus<3 -32år - PP 26 - B3 - EL ca 22.03 - IKM 3.4
Sniker :shy: Det kan godt klaffe for dere denne runden, så vi havner i samme termingruppe! :shy::smiley-angelic001

Hvis det klaffer for dere denne pp, når i desember har dere termin? Her blir det 9 desember, men det blir keisersnitt 2 uker før og det blir da i november, på bursdagen min faktisk :p
Her blir det vel 16.desember. Satser på el i helgen :)

12.desember dersom unnfangelse finner sted i dag :)

Jeg tror jeg har eggløsning rundt nå (mtp på eggløsningsslim) men tester ikke. Men skal ha planlagt KS så hvis noe skjer nå kaaan det jo være det blir et sent Novemberbarn :joyful:

Da var EL over for denne gang. Det murrer og lillemagen føles «hoven» på en måte. Har vært ekstra trøtt de siste dagene.

Er 1 dpo mest sannsynlig i morgen eller søndag, tro? :pompus:

Vedlegg

• 1C67AA1B-880E-4A36-90BF-9C93B0CD8FC8.jpeg
    1C67AA1B-880E-4A36-90BF-9C93B0CD8FC8.jpeg
    13,3 KB · Visninger: 63
Hvis det klaffer for dere denne pp, når i desember har dere termin? Her blir det 9 desember, men det blir keisersnitt 2 uker før og det blir da i november, på bursdagen min faktisk :p
Blir evt. 9 desember på meg også, men har ikke så store forhåpninger...

Hei!

Jeg krysser alt jeg har for desemberbaby, og dersom det klaffer er termin 10. desember. IKM 29. mars.

Lurte på om noen av dere har erfaringer med symptomer før dere har fått positiv graviditetstest? Jeg er bare 5 dpo, men var i hele går skikkelig uggen i kroppen. Videre frøs jeg i hele går, noe som er ulikt meg. Kan dette var tegn på at egget fester seg eller noe?

Jeg var gravid og spontanaborterte i januar, og frøs da en del. Dette var imidlertid når jeg var i uke 5-7.

Er sikkert bare jeg som går å kjenner mulige symptomer siden jeg så veldig håper på at det klaffet da jeg hadde eggløsning tidligere i uken:dead:

Hei!

Jeg krysser alt jeg har for desemberbaby, og dersom det klaffer er termin 10. desember. IKM 29. mars.

Lurte på om noen av dere har erfaringer med symptomer før dere har fått positiv graviditetstest? Jeg er bare 5 dpo, men var i hele går skikkelig uggen i kroppen. Videre frøs jeg i hele går, noe som er ulikt meg. Kan dette var tegn på at egget fester seg eller noe?

Jeg var gravid og spontanaborterte i januar, og frøs da en del. Dette var imidlertid når jeg var i uke 5-7.

Er sikkert bare jeg som går å kjenner mulige symptomer siden jeg så veldig håper på at det klaffet da jeg hadde eggløsning tidligere i uken:dead:
Symptomjakten er uten tvil både spennende og frustrerende, ja, nokså altoppslukende! Jeg er kun 1 dpo, og kjenner helt tydelig at det skjer mye i kroppen. Lillemagen er hoven og nipplene er fortsatt vonde. EL-smertene er med inn i dpo-land.

Jeg tenker at alle forandringer i kroppen er spennende symptomer! Jeg har lest at mange kan fryse. Kan det være fordi kroppstemp øker? Er du varm? Jeg tenker at det er et godt tegn! Jeg var utrolig varm da jeg var gravid med nr.2. Jeg hadde et humør som var så vanvittig dårlig; jeg kjente ikke igjen meg selv! Tok en test og den ble positiv. Har aldri test med EL-tester før vi nå skal prøve på nr. 3.

Hei!

Håper også på klaff denne PPn, isåfall får vi ca termin 11 desember! :)

Jeg husker aldri hvordan symptomene har vært hver gang jeg har vært gravid, for de er så like som PMS-symptomer :rolleyes: de fleste symptomene har vært tydelige etter IKM :) denne gangen har jeg én øm nippel, noe jeg ikke pleier å ha, og jeg er bare 4 dpo - skal jo være umulig å kjenne noe som helst før implantering :)

Jeg har litt ømme nippler, men det ble ingen aksjelegging i går eller forgår :sorry:
Så jeg har mistet helt troen på denne ppen:bag:
Den el-testen som vær nærmest positiv var på onsdag ettermiddag.
Lavest temp var torsdag morgen og da var tappen lav og åpen. Nå er tempen stigende for 2 dag på rad.
Jeg kan jo prøve på ikveld, har ikkje kjent noe til eggstokkene ennå.

Hei!

Leter etter symptomer her å :p er vel 5 dpo jeg også. Har noe murringer som kommer og går, litt stikkinger i brystene av og til, og noe stikkinger i eggstokkene. Vanskelig å si :p

Håper også på klaff denne PPn, isåfall får vi ca termin 11 desember! :)

Jeg husker aldri hvordan symptomene har vært hver gang jeg har vært gravid, for de er så like som PMS-symptomer :rolleyes: de fleste symptomene har vært tydelige etter IKM :) denne gangen har jeg én øm nippel, noe jeg ikke pleier å ha, og jeg er bare 4 dpo - skal jo være umulig å kjenne noe som helst før implantering :)

Så spennende!! Vi får oppdatere hverandre dersom det skal dukke opp flere symptomer frem til IKM:happy:

Leter etter symptomer her å :p er vel 5 dpo jeg også. Har noe murringer som kommer og går, litt stikkinger i brystene av og til, og noe stikkinger i eggstokkene. Vanskelig å si :p

Jeg har også stikninger i eggstokkene, men er ikke øm i brystene i det hele tatt.. Veldig spennende dette her! Også så gøy at vi trolig hadde eggløsning samme dag:happy: Vi får oppdatere hverandre frem til mens/ikm!

Hurra!! Er 1 dpo jeg også :)
Hvor lenge kjenner man EL-smerter? Det er tungt i lillemagen, og det murrer i hoftene. Orker ikke ha på trang bukse. Såre nippler.

Vedlegg

• EF1F31B2-7DF7-4198-93B3-1F435D7D0966.jpeg
    EF1F31B2-7DF7-4198-93B3-1F435D7D0966.jpeg
    62,6 KB · Visninger: 62
Hei!

Forrige måned med SAen så frøs jeg og litt, jeg var også småkvalm og helt sinssvakt trøtt/utmattet et par dager før positiv test. Men har også hørt at det kan være relatert til progesteron og ikke nødvendigvis graviditet

Hiver meg med her:

OmpaLompa123 - 44 - PP1- B3 - 20.03 - 04.04

Fjernet p-stav for 2 mnd, og viser tydlige tegn på eggløsning i denne syklusen.
Spent på hva kroppen sier til dette, alderen tatt i betraktning. Minstemann er 2 år og det tok ikke lang tid før han satt. Så krysser fingrene!

Back
Topp