Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med testingen jeg har ikke fler, men skal kjøpe nye på torsdag jeg var også gravid i desember før jeg mistet. Håper neste spire sitter helt til termin!Da tror jeg kanskje jeg prøver meg på en i morgen! Da jeg var gravid i desember/januar (før sa), fikk jeg en så svak strek 12dpo. Er derfor litt usikker, men men
Tester på lørdag . Har lite symptomer. Men litt ømt i livmorområdet . Stikk/strekk . Ømme nipler hatt siden el , resten av pumpen begynner å bli ømt og. Spes ved berøring og bevegelse. Slimete hvit melkeutflod . Og ekkel smak i munnen .. . Klarer fortsatt ikke tro det kan ha klaffet, men håper jo
Sist jeg var gravid så våknet jeg rett før IKM med sprengte pupper med TYDELIGE blodårer... venter liksom på derfor jeg kan ha noe forhåpning
Japp, det er så sant! og de skyggestrekene får man jo «hele tiden» inntil det kommer en mer tydelig og farget strek Jeg ser en skyggestrek på makesure-testen jeg tok i sted også. Iallfall nå som den har tørket.Negative tester 8 dpo, har prøvd meg på tidligtester for første gang ville bare vise, hvis det synes da når man laster opp, at der er tydelige streker på testen før bruk..
Vis vedlegget 352230
Enig, man kan ikke si noe om dem før det er tydelig strek, så tidligtesting er jo bortkastet egentlig.. men såå spennende får skyggestreker på alt, men det er jo bare feltet hvor fargen skulle vært fanget opp om den var positiv jeg serJapp, det er så sant! og de skyggestrekene får man jo «hele tiden» inntil det kommer en mer tydelig og farget strek Jeg ser en skyggestrek på makesure-testen jeg tok i sted også. Iallfall nå som den har tørket.
Spennende! Jeg ser et eller annet så håper den viser seg mer imorgenGod morgen!
6/7dpo. Har vært plaga med luft i to døgn nå. Litt kvalmebøyger på kvelden i går. Det murrer mer og mer, i hofter, korsrygg og lillemage.
Jeg skal lage en oversikt på testene mine. Det er moro å ha dersom den skulle bli positiv etter hvert!
Tusen takk, jeg håper du har rettSpennende! Jeg ser et eller annet så håper den viser seg mer imorgen
Håper!Da jeg kjørte ungene til skolen, kjente jeg et skikkelig stikk i livmor. Ikke like lenge og vondt som da jeg kjente festesmerter med ungene, så usikker på hva det egentlig var.
Ligamentene kanskje?
Håper for degGod morgen!
6/7dpo. Har vært plaga med luft i to døgn nå. Litt kvalmebøyger på kvelden i går. Det murrer mer og mer, i hofter, korsrygg og lillemage.
Jeg skal lage en oversikt på testene mine. Det er moro å ha dersom den skulle bli positiv etter hvert!
Takk i like så!!!Håper for deg