IKM Uke 13

Tenker å teste til helgen:pompus: har bevisst ikke kjøpt inn masse tester denne gangen men har en del liggende fra før. Blir dyrt å teste mye hver måned når tiden strekker ut:rolleyes:

Negativ test idag 8 dpo.. Har lite symptom, det hadde jeg også forrige pp da jeg hadde en kjemisk... Tidlig enda, men tror jeg fikk positiv med sistemann 9 dpo. :rolleyes:

Da tror jeg kanskje jeg prøver meg på en i morgen!:angelic: Da jeg var gravid i desember/januar (før sa), fikk jeg en så svak strek 12dpo. Er derfor litt usikker, men men:cat:
Lykke til med testingen :D jeg har ikke fler, men skal kjøpe nye på torsdag :p jeg var også gravid i desember før jeg mistet. Håper neste spire sitter helt til termin!

Tester på lørdag . Har lite symptomer. Men litt ømt i livmorområdet . Stikk/strekk . Ømme nipler hatt siden el , resten av pumpen begynner å bli ømt og. Spes ved berøring og bevegelse. Slimete hvit melkeutflod . Og ekkel smak i munnen .. . Klarer fortsatt ikke tro det kan ha klaffet, men håper jo :Heartred

Sist jeg var gravid så våknet jeg rett før IKM med sprengte pupper med TYDELIGE blodårer... venter liksom på derfor jeg kan ha noe forhåpning :salut

Tester på lørdag . Har lite symptomer. Men litt ømt i livmorområdet . Stikk/strekk . Ømme nipler hatt siden el , resten av pumpen begynner å bli ømt og. Spes ved berøring og bevegelse. Slimete hvit melkeutflod . Og ekkel smak i munnen .. . Klarer fortsatt ikke tro det kan ha klaffet, men håper jo :Heartred

Sist jeg var gravid så våknet jeg rett før IKM med sprengte pupper med TYDELIGE blodårer... venter liksom på derfor jeg kan ha noe forhåpning :salut

så spennende :)
Bare 4 dpo her , men hatt vonde pupper og blodtrykksfall i dag.. samt veldig mye hvit kremere utflod..
men det er jo alt for tidlig for symptomer kanskje :)

Tror jeg hører til her:
CD 44, og ser ut som EL var på cd 37. La inn to temper i ff, og vipps satte ff kryss. Nå håper jeg det blir baby av denne lange syklusen! Ikm blir da 1. April :) som tilfeldigvis er datoen jeg testet selv med mini :p

Kitty2019 - 36 - B2 - PP 5 - EL 17.03 - IKM 1.4

Vedlegg

• Screenshot_20210324_065024_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210324_065024_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    23,2 KB · Visninger: 57
God morgen!
6/7dpo. Har vært plaga med luft i to døgn nå. Litt kvalmebøyger på kvelden i går. Det murrer mer og mer, i hofter, korsrygg og lillemage.
Jeg skal lage en oversikt på testene mine. Det er moro å ha dersom den skulle bli positiv etter hvert!

Vedlegg

• C45BF35B-0B9F-4870-BB9D-82602D4D7441.jpeg
    C45BF35B-0B9F-4870-BB9D-82602D4D7441.jpeg
    25,8 KB · Visninger: 101
Negative tester 8 dpo, har prøvd meg på tidligtester for første gang :) ville bare vise, hvis det synes da når man laster opp, at der er tydelige streker på testen før bruk..
070A7E82-9BAC-406E-9142-E46F4F47A6B0.jpeg

Negative tester 8 dpo, har prøvd meg på tidligtester for første gang :) ville bare vise, hvis det synes da når man laster opp, at der er tydelige streker på testen før bruk..
Vis vedlegget 352230
Japp, det er så sant! :) og de skyggestrekene får man jo «hele tiden» inntil det kommer en mer tydelig og farget strek :) Jeg ser en skyggestrek på makesure-testen jeg tok i sted også. Iallfall nå som den har tørket.

Japp, det er så sant! :) og de skyggestrekene får man jo «hele tiden» inntil det kommer en mer tydelig og farget strek :) Jeg ser en skyggestrek på makesure-testen jeg tok i sted også. Iallfall nå som den har tørket.
Enig, man kan ikke si noe om dem før det er tydelig strek, så tidligtesting er jo bortkastet egentlig.. men såå spennende :hilarious: får skyggestreker på alt, men det er jo bare feltet hvor fargen skulle vært fanget opp om den var positiv jeg ser :)

God morgen!
6/7dpo. Har vært plaga med luft i to døgn nå. Litt kvalmebøyger på kvelden i går. Det murrer mer og mer, i hofter, korsrygg og lillemage.
Jeg skal lage en oversikt på testene mine. Det er moro å ha dersom den skulle bli positiv etter hvert!
Spennende! Jeg ser et eller annet så håper den viser seg mer imorgen ❤️

Da jeg kjørte ungene til skolen, kjente jeg et skikkelig stikk i livmor. Ikke like lenge og vondt som da jeg kjente festesmerter med ungene, så usikker på hva det egentlig var.
Ligamentene kanskje? :confused013

Ellers har tappen blitt lav igjen og utfloden tynn og vannaktig. Hvis jeg legger det inn i FF forsvinner krysset. Så jeg får bare vente i spenning

Last edited:
Da jeg kjørte ungene til skolen, kjente jeg et skikkelig stikk i livmor. Ikke like lenge og vondt som da jeg kjente festesmerter med ungene, så usikker på hva det egentlig var.
Ligamentene kanskje? :confused013
Håper!

God morgen!
Håper for deg :)

Nå har jeg skrevet i IKM uke 14 tråden, men tror kanskje jeg passer bedre inn her? Usikker på IKM, blir mellom 02-05.04.21:D
Kommer til å teste mye tidligere da selvfølgelig.... Lærer jo aldri :hilarious:

Ungmamma2017- 20 - PP1 (men har venta helt siden august, og prøvde fra mars-august uten mensen..) - B3 - EL 22/3 - IKM 02-05.04.21 :D

Negativ test idag å :p 8 dpo. litt murringer igjen, håper det er en spire som ligger å murrer :p

Negativ test her og. Kom en liten rosa stripe på kanten av testen der hvor streken skal være. Har ikke fått det før, men er ikke noe mer å se på selve testflaten, så det er nok ingenting...

Sitter og leser litt om dpo-land, og alt jeg kjenner som symptomer er mest sannsynlig fra progesteronet i kroppen. Egget fester seg normalt ikke før 9 dpo og HCG dannes ikke før egget er festet. Ergo er det mest sannsynlig å ikke få positiv test før 11 dpo ca. Men så er det en bitteliten prosent som opplever å få positiv test tidligere fordi egget har funnet veien ned og festet seg tidligere. Sjansen for dette er visst svært liten. MEN jeg må si at det virker som at flere får positiv test før 11 dpo! Og det er veldig koselig ♥️

Jeg tenker jeg tester litt hver dag likevel. Mest fordi det er gøy og evt for å oppdage en stigning.

Jeg krysser fingra for oss alle ❤️

Back
Topp