IKM Uke 13

Jeg er ganske forvirra og litt oppgitt over FF som flyttet el fra cd13 til cd17 idag :meh:
Håper det er feil, fordi samboer har vært opptatt med bil-skruing på kveldene i det siste så det ble ikke lagt noen aksjer rundt cd17 for å si det sånn :sorry:
Hvorfor flyttet den el? Har du grafen?

I mange andre termingrupper de siste mnd har det vært mange som har hatt blenda 9 dpo, og til og med 10 dpo morgen, og så plutselig positiv 10 dpo kveld. Og selv om de har testet positivt tidlig med barn før. Så jeg ville ventet noen dager til før jeg gir opp :)
Får håpe jeg blir positivt overassket :D

9 dpo idag, ingen symptomer og helt blenda tester. Tidligere har jeg pleid å teste svakt positivt veldig tidlig dersom det har klaffet, så da er det bare å vente på TR og neste pp... PP 11 neste :sorry:

9 dpo idag, ingen symptomer og helt blenda tester. Tidligere har jeg pleid å teste svakt positivt veldig tidlig dersom det har klaffet, så da er det bare å vente på TR og neste pp... PP 11 neste :sorry:
Hei, det er ikke sikkert egget har festet seg hos deg en gang! Ikke gi opp håpet helt enda! Og graviditeter kan være veldig forskjellige ♥️

7/8 dpo, og blenda! Testingen fortsetter i morgen tidlig og håpet er høyt!
Jeg liker Make Sure-testene for jeg opplever ikke forvirrende skyggestreker som jeg har fått på Babyplan sine..!

Vedlegg

• 57FA7589-C513-4E06-96DA-C2849B83CA21.jpeg
    57FA7589-C513-4E06-96DA-C2849B83CA21.jpeg
    19 KB · Visninger: 89
Endelig var det min tur og. Vet 4 PP ikke er allverden, men man blir litt motløs og Bekymret når ting tar tid.

Tester fra 6, 8 og i dag 9 DPO.:smiley-bounce016

Vedlegg

• A1FCA4B4-4411-41BF-996B-9641B5B972F8.jpeg
    A1FCA4B4-4411-41BF-996B-9641B5B972F8.jpeg
    55,7 KB · Visninger: 139
  • 3DA158D4-7965-4C7A-A329-B5ADB04CEB12.jpeg
    3DA158D4-7965-4C7A-A329-B5ADB04CEB12.jpeg
    26,2 KB · Visninger: 133
Last edited:
Endelig var det min tur og. Vet 4 PP ikke er allverden, men man blir litt motløs og Bekymret når ting tar tid.

Tester fra 7,9 og i dag 10 DPO.:smiley-bounce016
Gratulerer!! Så moro!
Hvordan har du det i kroppen? :happy093

Tester fra 7,9 og i dag 10 DPO.:smiley-bounce016
Gratulerer!

Her var test negativ idag 10dpo, og jammen har jeg noe friskt blod og spotting idag og. Så da gikk det nok ikke denne gangen.

Merker at jeg hadde forventet at det skulle gå litt fortere, med 6 pper bak oss. Første kom jo uplanlagt, aller første gang vi hoppet i høyet nær el, så der satt det virkelig på første skudd, så kvinnekroppen er mystisk noen ganger.

Her var test negativ idag 10dpo, og jammen har jeg noe friskt blod og spotting idag og. Så da gikk det nok ikke denne gangen.

Merker at jeg hadde forventet at det skulle gå litt fortere, med 6 pper bak oss. Første kom jo uplanlagt, aller første gang vi hoppet i høyet nær el, så der satt det virkelig på første skudd, så kvinnekroppen er mystisk noen ganger.
Mini satt og på første pp, og nå er jeg i Pp5. Med en milelang syklus. Håper det er en sen festeblødning for deg!

Gratulerer!! Så moro!
Hvordan har du det i kroppen? :happy093

Takk! :dance008
Ikke kjent på noe annet en ekstremt slitenhet, trøtt. Var hos min søster og familien med min sønn i 5 dager nå rett før testing begynte, mulig det avledet for symptomjakt. Har sovet fra 21-08.30 siste dagene. Så har lurt på om jeg holdt på å bli syk. Blenda test i går.

Ellers ikke noe symptomer, så lite at jeg var sikker på at denne PP var kjørt. De sndre har jeg innbilt meg mer og blitt veldig skuffet.
:rolleyes:

Ikke kjent på noe annet en ekstremt slitenhet, trøtt. Var hos min søster og familien med min sønn i 5 dager nå rett før testing begynte, mulig det avledet for symptomjakt. Har sovet fra 21-08.30 siste dagene. Så har lurt på om jeg holdt på å bli syk. Blenda test i går.

Ellers ikke noe symptomer, så lite at jeg var sikker på at denne PP var kjørt. De sndre har jeg innbilt meg mer og blitt veldig skuffet.
Så gøy å høre! Gratulerer :D

Tok en vanlig 25 u/ml test også nå. Den får også strek. Så fra ingen strek på tidligtest i går til strek på vanlig i dag kan altså skje :wacky:

Vedlegg

• 5EFDBCDE-F83E-4C29-B7BF-FD8F52DF0AC5.jpeg
    5EFDBCDE-F83E-4C29-B7BF-FD8F52DF0AC5.jpeg
    29,5 KB · Visninger: 112

Takk for svar! Klassisk symptom! Jeg var zombie, spesielt med nr 2 som er jente. Sur og trøtt. Kvalm. Gikk med sea band. Funka på meg! Håper du slipper kvalmen. Det er så ødeleggende. Iallfall er det slik for meg :hilarious:

Mener ikke å skremme, for dette er jo veldig individuelt - men min første satt på pp4, tenkte det ville gå fort med neste også, men er på pp20-30 et sted.. det er helt normalt med opptil 1 år med prøving, de fleste blir gravide innen 1 år :) ikke mist motet, den sitter sikkert snart! :)

Takk for svar! Klassisk symptom! Jeg var zombie, spesielt med nr 2 som er jente. Sur og trøtt. Kvalm. Gikk med sea band. Funka på meg! Håper du slipper kvalmen. Det er så ødeleggende. Iallfall er det slik for meg :hilarious:

Jeg var helt ødelagt første svangerskap. Lå hjemme i senga med gardinene trukket for i 4 måneder. Ekstrem kvalme. Ingenting hjalp. Gikk ned nesten 5 kilo før jeg begynte gå opp. Så hadde jeg vel nesten 1 måned hvor ting føltes bra før han ble født i uke 28. :woot:

Så jeg håper på det beste, frykter det verste. Slo inn i uke 6 mine plager. Har vel ca tre uker på meg. Haha:p

Back
Topp