IKM Uke 13

Litt vanskelig å si da jeg har bodd hos søsteren min i 6 dager, og vi begge har 3-åringer:woot:

Var jo sliten hele den uka, men var vel på mandag 6 dpo d slo inn for fullt.:p

jeg var så utrolig trøtt i går, men var bare 5 dpo da... måtte gå å legge meg halv 12 på dagen og sov til 13:30 :hilarious::hilarious:.. klarte ikke holde øya oppe.. og kl 22:30 måtte jeg bare komme meg i seng igjen.. og ikke er jeg syk.. :hilarious::hilarious:

hvor tidlig ble du sånn trøtt da? :) før test liksom :)

Med nummer 2:
Halsbrann ca 8 dpo.
Var trøtt og ville ikke på jobb ca 9 dpo. Det murra og gjorde vondt, svetta og var oppblåst. Var sur i magen. Blenda test.
10 dpo: vond murring. Kjennes ut som om mensen skal komme.
11 dpo, positiv RFSU-test. Se bilde.
12 dpo: positiv digitaltest.
17 dpo: ligamentsmerter! Trøtt og svimmel. Puppevondt.

Generelt i denne pp var jeg etterhvert pottesur og grinete, noe som virkelig ikke er meg.. Så på 11 dpo fikk jeg nok av å være sur på selv for oppførselen min, så da tok jeg test etter at jeg hadde kasta gutta ut av huset for å kjøpe is :hilarious:

:)

Vedlegg

• F182004E-A76F-4AC1-9EE6-D17262B23269.jpeg
    F182004E-A76F-4AC1-9EE6-D17262B23269.jpeg
    10,8 KB · Visninger: 91
Last edited:
Jeg var helt ødelagt første svangerskap. Lå hjemme i senga med gardinene trukket for i 4 måneder. Ekstrem kvalme. Ingenting hjalp. Gikk ned nesten 5 kilo før jeg begynte gå opp. Så hadde jeg vel nesten 1 måned hvor ting føltes bra før han ble født i uke 28. :woot:

Så jeg håper på det beste, frykter det verste. Slo inn i uke 6 mine plager. Har vel ca tre uker på meg. Haha:p
DET hørtes heftig ut! Håper du slipper dette nå :Heartbigred

Blæ.. kjenner på en sånn tristhet idag :( hvorfor kan jeg ikke bare bli gravid og gi de to fine barna mine et siste søsken? Jeg viø bare bli det nå :p og når jeg først ble det i november som var, hvorfor måtte jeg miste! Veldig frustrerende! :( nå vil jeg bare at spiren skal sitte, og den har nok ikke gjort det denne pp :( har ikke trua på det i det heletatt nå :(

Blæ.. kjenner på en sånn tristhet idag :( hvorfor kan jeg ikke bare bli gravid og gi de to fine barna mine et siste søsken? Jeg viø bare bli det nå :p og når jeg først ble det i november som var, hvorfor måtte jeg miste! Veldig frustrerende! :( nå vil jeg bare at spiren skal sitte, og den har nok ikke gjort det denne pp :( har ikke trua på det i det heletatt nå :(
Stor stor klem til deg ❤️ Jeg forstår at du blir oppgitt!
Noen ganger har jeg tenkt at vi kvinner, som har så mange «oppgaver og prosesser» biologisk, iallfall burde vært utstyrt med en mental/biologisk knapp som gjorde oss klare for graviditet når det passer oss og ønsker det selv. Det er selvfølgelig helt utopi.. men det er lov å være sint på det vi på mange måter ikke kan styre.. Vi kan ofte ikke gjøre mer enn vi har gjort.. Og det tenker jeg er viktig å huske på; å ikke bebreide oss for ting vi ikke kan styre. Og det er så urettferdig. Og det er vanskelig å tenke lyst på valgene vi gjør når tiden går og ingenting skjer. ❤️

Heeelt enig :banghead:

Stor klem til deg :Heartred kjenner på det samme :Heartred

Stor stor klem til deg ❤️ Jeg forstår at du blir oppgitt!
Noen ganger har jeg tenkt at vi kvinner, som har så mange «oppgaver og prosesser» biologisk, iallfall burde vært utstyrt med en mental/biologisk knapp som gjorde oss klare for graviditet når det passer oss og ønsker det selv. Det er selvfølgelig helt utopi.. men det er lov å være sint på det vi på mange måter ikke kan styre.. Vi kan ofte ikke gjøre mer enn vi har gjort.. Og det tenker jeg er viktig å huske på; å ikke bebreide oss for ting vi ikke kan styre. Og det er så urettferdig. Og det er vanskelig å tenke lyst på valgene vi gjør når tiden går og ingenting skjer. ❤️
Huff takk :Heartred blir så sliten av det hodet mitt når jeg begynner sånn som dette, man ønsker så veldig men så blir man like skuffet hver gang. Men en dag sitter den, det har det jo gjort med de to andre jeg har:Heartred så en vakker dag:Heartred men det føles ganske urettferdig, det gjør jo det :(

Mange klemmer! Jeg kjenner ofte på det samme

Har hatt en strekende/gnagende følelse i området rundt venstre eggstokk i snart to timer i strekk nå. Noen gangen føles det litt som stikkende eggløsningssmerter, men hovedsaklig ligger følelsen litt lenger ned.

Har noen erfaring med dette? Jeg kan ikke huske å ha kjent noe lignende over så lang tid før. Spent på å teste de neste dagene. Er 7 eller 8 dpo i dag.

Endelig er de enige! Jeg la inn en ekstra temp i pt og (CD 36), og vipps kom det kryss. Etter at den idag plutselig satte kryss igår (som jo ikke helt gir mening). Tidlig oppe idag, men å justere tempen for 30 min er ikke så mye vits.

9 dpo idag!
Fortsatt vondt i ryggen og oppblåst, men lite andre symptomer. Ryggsmerter er forøvrig noe jeg ikke har hatt siden svangerskapet med mini. Har prøvd massasje og varme, men ingenting har hjulpet. Styrketreningen og yoga igår var ok der og da, men liten effekt etterpå.

Vedlegg

• Screenshot_20210326_054335_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210326_054335_com.period.tracker.lite.jpg
    25,3 KB · Visninger: 47
  • Screenshot_20210326_054515_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210326_054515_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    29,9 KB · Visninger: 52
Disse dumme testene fra rfsu altså.. tredje gangen jeg får skygge av disse nå. Det er ingen farge på streken desverre så den er negativ :( 10dpo og har mistet håpet for denne pp. Nå kan ny ikm gruppe bare komme :p

Vedlegg

• F449AD31-3A6E-4915-9350-E8F1F05DEC25.jpeg
    F449AD31-3A6E-4915-9350-E8F1F05DEC25.jpeg
    50,7 KB · Visninger: 100
Disse dumme testene fra rfsu altså.. tredje gangen jeg får skygge av disse nå. Det er ingen farge på streken desverre så den er negativ :( 10dpo og har mistet håpet for denne pp. Nå kan ny ikm gruppe bare komme :p
Mange klemmer! Du kan jo lage ikm gruppe selv :p

8dpo og testet blendahvit idag som forventet.
Fra før av vet jeg at det kan gå til 15 dpo før jeg får veldig svakt positiv test.
Nå testet jeg mest for gøy i tilfelle lutealfasen er bare 10 dager denne syklusen også.

09389D47-5C6E-4E79-AF80-DE95EA305DA6.jpeg

Tempen ser ganske fin ut idag i det minste :)
7014DD15-899F-4E27-B26B-CBBEDAD2090A.jpeg

Prøvd en annen test? Du er jo bare 10 dpo. Og det er fortsatt håp. For meg så testene sånn ut i starten, så det trenger ikke være skygge. Ser jo streken godt. Håper for deg :Heartred

Prøvd en annen test? Du er jo bare 10 dpo. Og det er fortsatt håp. For meg så testene sånn ut i starten, så det trenger ikke være skygge. Ser jo streken godt. Håper for deg :Heartred
Hadde en sånn her strek forje mnd å, uten å være det :( og en annen gang når jeg ikke var det. Det ser ut som det er farge på streken på bilde, men det er ikke noe farge på den altså :( ikke fant jeg LH toppen heller denne mnd, mistenker at jeg ikke har hatt EL faktisk. Ikke lett dette her :p

Back
Topp