Rupia
Forelsket i forumet
Litt vanskelig å si da jeg har bodd hos søsteren min i 6 dager, og vi begge har 3-åringerhvor tidlig ble du sånn trøtt da? før test liksom
Var jo sliten hele den uka, men var vel på mandag 6 dpo d slo inn for fullt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt vanskelig å si da jeg har bodd hos søsteren min i 6 dager, og vi begge har 3-åringerhvor tidlig ble du sånn trøtt da? før test liksom
Litt vanskelig å si da jeg har bodd hos søsteren min i 6 dager, og vi begge har 3-åringer
Var jo sliten hele den uka, men var vel på mandag 6 dpo d slo inn for fullt.
hvor tidlig ble du sånn trøtt da? før test liksom
DET hørtes heftig ut! Håper du slipper dette nåJeg var helt ødelagt første svangerskap. Lå hjemme i senga med gardinene trukket for i 4 måneder. Ekstrem kvalme. Ingenting hjalp. Gikk ned nesten 5 kilo før jeg begynte gå opp. Så hadde jeg vel nesten 1 måned hvor ting føltes bra før han ble født i uke 28.
Så jeg håper på det beste, frykter det verste. Slo inn i uke 6 mine plager. Har vel ca tre uker på meg. Haha
Stor stor klem til deg Jeg forstår at du blir oppgitt!Blæ.. kjenner på en sånn tristhet idag hvorfor kan jeg ikke bare bli gravid og gi de to fine barna mine et siste søsken? Jeg viø bare bli det nå og når jeg først ble det i november som var, hvorfor måtte jeg miste! Veldig frustrerende! nå vil jeg bare at spiren skal sitte, og den har nok ikke gjort det denne pp har ikke trua på det i det heletatt nå
Heeelt enigBlæ.. kjenner på en sånn tristhet idag hvorfor kan jeg ikke bare bli gravid og gi de to fine barna mine et siste søsken? Jeg viø bare bli det nå og når jeg først ble det i november som var, hvorfor måtte jeg miste! Veldig frustrerende! nå vil jeg bare at spiren skal sitte, og den har nok ikke gjort det denne pp har ikke trua på det i det heletatt nå
Stor klem til deg kjenner på det sammeBlæ.. kjenner på en sånn tristhet idag hvorfor kan jeg ikke bare bli gravid og gi de to fine barna mine et siste søsken? Jeg viø bare bli det nå og når jeg først ble det i november som var, hvorfor måtte jeg miste! Veldig frustrerende! nå vil jeg bare at spiren skal sitte, og den har nok ikke gjort det denne pp har ikke trua på det i det heletatt nå
Huff takk blir så sliten av det hodet mitt når jeg begynner sånn som dette, man ønsker så veldig men så blir man like skuffet hver gang. Men en dag sitter den, det har det jo gjort med de to andre jeg har så en vakker dag men det føles ganske urettferdig, det gjør jo detStor stor klem til deg Jeg forstår at du blir oppgitt!
Noen ganger har jeg tenkt at vi kvinner, som har så mange «oppgaver og prosesser» biologisk, iallfall burde vært utstyrt med en mental/biologisk knapp som gjorde oss klare for graviditet når det passer oss og ønsker det selv. Det er selvfølgelig helt utopi.. men det er lov å være sint på det vi på mange måter ikke kan styre.. Vi kan ofte ikke gjøre mer enn vi har gjort.. Og det tenker jeg er viktig å huske på; å ikke bebreide oss for ting vi ikke kan styre. Og det er så urettferdig. Og det er vanskelig å tenke lyst på valgene vi gjør når tiden går og ingenting skjer.
Tusen takk klem tilbake til degStor klem til deg kjenner på det samme
Mange klemmer! Jeg kjenner ofte på det sammeBlæ.. kjenner på en sånn tristhet idag hvorfor kan jeg ikke bare bli gravid og gi de to fine barna mine et siste søsken? Jeg viø bare bli det nå og når jeg først ble det i november som var, hvorfor måtte jeg miste! Veldig frustrerende! nå vil jeg bare at spiren skal sitte, og den har nok ikke gjort det denne pp har ikke trua på det i det heletatt nå
Mange klemmer! Du kan jo lage ikm gruppe selvDisse dumme testene fra rfsu altså.. tredje gangen jeg får skygge av disse nå. Det er ingen farge på streken desverre så den er negativ 10dpo og har mistet håpet for denne pp. Nå kan ny ikm gruppe bare komme
Ja jeg kan jo det men får vente til mens dukker oppMange klemmer! Du kan jo lage ikm gruppe selv
Prøvd en annen test? Du er jo bare 10 dpo. Og det er fortsatt håp. For meg så testene sånn ut i starten, så det trenger ikke være skygge. Ser jo streken godt. Håper for degDisse dumme testene fra rfsu altså.. tredje gangen jeg får skygge av disse nå. Det er ingen farge på streken desverre så den er negativ 10dpo og har mistet håpet for denne pp. Nå kan ny ikm gruppe bare komme
Hadde en sånn her strek forje mnd å, uten å være det og en annen gang når jeg ikke var det. Det ser ut som det er farge på streken på bilde, men det er ikke noe farge på den altså ikke fant jeg LH toppen heller denne mnd, mistenker at jeg ikke har hatt EL faktisk. Ikke lett dette herPrøvd en annen test? Du er jo bare 10 dpo. Og det er fortsatt håp. For meg så testene sånn ut i starten, så det trenger ikke være skygge. Ser jo streken godt. Håper for deg