Rupia
Forelsket i forumet
Litt vanskelig å si da jeg har bodd hos søsteren min i 6 dager, og vi begge har 3-åringerhvor tidlig ble du sånn trøtt da?før test liksom
![]()

Var jo sliten hele den uka, men var vel på mandag 6 dpo d slo inn for fullt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt vanskelig å si da jeg har bodd hos søsteren min i 6 dager, og vi begge har 3-åringerhvor tidlig ble du sånn trøtt da?før test liksom
![]()

Litt vanskelig å si da jeg har bodd hos søsteren min i 6 dager, og vi begge har 3-åringer
Var jo sliten hele den uka, men var vel på mandag 6 dpo d slo inn for fullt.![]()

.. klarte ikke holde øya oppe.. og kl 22:30 måtte jeg bare komme meg i seng igjen.. og ikke er jeg syk.. 

hvor tidlig ble du sånn trøtt da?før test liksom
![]()

DET hørtes heftig ut! Håper du slipper dette nåJeg var helt ødelagt første svangerskap. Lå hjemme i senga med gardinene trukket for i 4 måneder. Ekstrem kvalme. Ingenting hjalp. Gikk ned nesten 5 kilo før jeg begynte gå opp. Så hadde jeg vel nesten 1 måned hvor ting føltes bra før han ble født i uke 28.
Så jeg håper på det beste, frykter det verste. Slo inn i uke 6 mine plager. Har vel ca tre uker på meg. Haha![]()

Stor stor klem til degBlæ.. kjenner på en sånn tristhet idaghvorfor kan jeg ikke bare bli gravid og gi de to fine barna mine et siste søsken? Jeg viø bare bli det nå
og når jeg først ble det i november som var, hvorfor måtte jeg miste! Veldig frustrerende!
nå vil jeg bare at spiren skal sitte, og den har nok ikke gjort det denne pp
har ikke trua på det i det heletatt nå
![]()
Heeelt enigBlæ.. kjenner på en sånn tristhet idaghvorfor kan jeg ikke bare bli gravid og gi de to fine barna mine et siste søsken? Jeg viø bare bli det nå
og når jeg først ble det i november som var, hvorfor måtte jeg miste! Veldig frustrerende!
![]()

Stor klem til degBlæ.. kjenner på en sånn tristhet idaghvorfor kan jeg ikke bare bli gravid og gi de to fine barna mine et siste søsken? Jeg viø bare bli det nå
![]()
kjenner på det samme 
Huff takkStor stor klem til degJeg forstår at du blir oppgitt!
Noen ganger har jeg tenkt at vi kvinner, som har så mange «oppgaver og prosesser» biologisk, iallfall burde vært utstyrt med en mental/biologisk knapp som gjorde oss klare for graviditet når det passer oss og ønsker det selv. Det er selvfølgelig helt utopi.. men det er lov å være sint på det vi på mange måter ikke kan styre.. Vi kan ofte ikke gjøre mer enn vi har gjort.. Og det tenker jeg er viktig å huske på; å ikke bebreide oss for ting vi ikke kan styre. Og det er så urettferdig. Og det er vanskelig å tenke lyst på valgene vi gjør når tiden går og ingenting skjer.![]()
blir så sliten av det hodet mitt når jeg begynner sånn som dette, man ønsker så veldig men så blir man like skuffet hver gang. Men en dag sitter den, det har det jo gjort med de to andre jeg har
så en vakker dag
men det føles ganske urettferdig, det gjør jo det Tusen takkStor klem til degkjenner på det samme
![]()
klem tilbake til deg
Mange klemmer! Jeg kjenner ofte på det sammeBlæ.. kjenner på en sånn tristhet idaghvorfor kan jeg ikke bare bli gravid og gi de to fine barna mine et siste søsken? Jeg viø bare bli det nå
![]()
Mange klemmer! Du kan jo lage ikm gruppe selvDisse dumme testene fra rfsu altså.. tredje gangen jeg får skygge av disse nå. Det er ingen farge på streken desverre så den er negativ10dpo og har mistet håpet for denne pp. Nå kan ny ikm gruppe bare komme
![]()
Ja jeg kan jo detMange klemmer! Du kan jo lage ikm gruppe selv![]()
Prøvd en annen test? Du er jo bare 10 dpo. Og det er fortsatt håp. For meg så testene sånn ut i starten, så det trenger ikke være skygge. Ser jo streken godt. Håper for degDisse dumme testene fra rfsu altså.. tredje gangen jeg får skygge av disse nå. Det er ingen farge på streken desverre så den er negativ10dpo og har mistet håpet for denne pp. Nå kan ny ikm gruppe bare komme
![]()

Hadde en sånn her strek forje mnd å, uten å være detPrøvd en annen test? Du er jo bare 10 dpo. Og det er fortsatt håp. For meg så testene sånn ut i starten, så det trenger ikke være skygge. Ser jo streken godt. Håper for deg![]()