IKM Uke 13

Hadde en sånn her strek forje mnd å, uten å være det :( og en annen gang når jeg ikke var det. Det ser ut som det er farge på streken på bilde, men det er ikke noe farge på den altså :( ikke fant jeg LH toppen heller denne mnd, mistenker at jeg ikke har hatt EL faktisk. Ikke lett dette her :p
Jeg tror ikke jeg hadde EL forrige syklus heller, men hadde masse småblødninger frem til det jeg antok (og gyn antok) var TR. Denne syklusen ingen småblødninger, men el først på cd 37. Nå er jeg 9 dpo, og ikm torsdag (lutealfase på 15 dager)

Ok... kanskje jeg faktisk er gravid? Tok en vanlig babyplan test nå. Den er det farge på, og såvidt det kom noe urin i glasset. Nå ble jeg usikker altså.. :nailbiting:

Vedlegg

• 0D1AC8BF-BB63-481F-AA8C-EBFDBDEA5CE4.jpeg
    0D1AC8BF-BB63-481F-AA8C-EBFDBDEA5CE4.jpeg
    23,7 KB · Visninger: 118
Ok... kanskje jeg faktisk er gravid? Tok en vanlig babyplan test nå. Den er det farge på, og såvidt det kom noe urin i glasset. Nå ble jeg usikker altså.. :nailbiting:
Håper for deg!

Åssen går det ann? Den øverste er den jeg tok på morgenurin hvor jeg fikk skyggestrek, den er nå borte.. den nederste er nå for 5 min siden, under to timer siden sist jeg tisset.

Vedlegg

• 34E08927-A2C8-4971-9A61-F919093483D4.jpeg
    34E08927-A2C8-4971-9A61-F919093483D4.jpeg
    29 KB · Visninger: 119
Åssen går det ann? Den øverste er den jeg tok på morgenurin hvor jeg fikk skyggestrek, den er nå borte.. den nederste er nå for 5 min siden, under to timer siden sist jeg tisset.
Guud så spennende! Krysser alt jeg har! :woot:

Åh, nå ble jeg rørt! Håper så masse at det er en ekte baby-strek!

:gen014

Hører mange som sier at gang nr 2 de tisser om morgenen gir bedre strek enn morgenen :)

Akkurat sånn var det med meg også :D her er mine tester fra 10 dpo:
CC961BA4-152E-4512-B08F-A332A342B01F.jpeg

Streken på rfsu testen forsvant når den tørket. Tok faktisk mange dager før den ble sterkere, mens babyplan sine tester fikk sterk strek mye tidligere :D Jeg holder en knapp på at du har en spire i magen ! Krysser fingrene for deg.

Her er testene 12 dpo:

14F2EFF3-DAB7-4CB2-A8FF-600E1AF4948C.jpeg

Legg også merke til at de vanlige testene slo sterkere ut enn tidligtestene til babyplan :)

Vedlegg

• FC6C4027-1E39-4C94-8416-50AE3BAA6A58.png
    FC6C4027-1E39-4C94-8416-50AE3BAA6A58.png
    51 KB · Visninger: 46
Akkurat sånn var det med meg også :D her er mine tester fra 10 dpo:
Vis vedlegget 352397
Streken på rfsu testen forsvant når den tørket. Tok faktisk mange dager før den ble sterkere, mens babyplan sine tester fikk sterk strek mye tidligere :D Jeg holder en knapp på at du har en spire i magen ! Krysser fingrene for deg.

Her er testene 12 dpo:

Vis vedlegget 352400
Legg også merke til at de vanlige testene slo sterkere ut enn tidligtestene til babyplan :)
Spennende! Jeg bare håper det ikke er en kjemisk nå da :p alltid noe å bekymre seg over :p

Her begynte jeg å spotte i går. Så da følte jeg løpet var kjørt desverre. Spotter og neg test i dag :(:crybaby2

Man blir lei . Vi hadde bare sex en gang da . Etter positiv el test . Dagen etter . Så var vel ikke stor sjanse. Vi får prøve litt mer ordentlig . Snakka litt med mannen om det...må ofte litt mer til en sex en gang rundt el . Hverfall når vi er litt eldre . Tror ikke han henger med på alt dette med EL og alt styr jeg .

Man blir lei . Vi hadde bare sex en gang da . Etter positiv el test . Dagen etter . Så var vel ikke stor sjanse. Vi får prøve litt mer ordentlig . Snakka litt med mannen om det...må ofte litt mer til en sex en gang rundt el . Hverfall når vi er litt eldre . Tror ikke han henger med på alt dette med EL og alt styr jeg .
Jeg gav mannen et lite kurs på hvordan ting funker. Asså, han er med i halmen når som helst, men det er viktig at disse gutta kan få et begrep eller to rundt hva som faktisk skjer, ikke bare pappafrø inn i mamma-egget.. Skjer både inne der og hvordan vi påvirkes av hormonene. Mannen min er iallfall veldig mye mer oppmerksom nå.
Det er jo litt gresk når man ikke er «i det». Vi sitter i førstelinja, gutta gjør det de skal i første omgang. :)

Tror ikke samboeren min har snøring på fakta om babylaging i det hele tatt jeg :rolleyes:
Tenker at jeg må sette ham litt mer inn i det etterhvert. Det kommer an på hvor mange pp’en det blir.
Jeg føler ikke for å ta den samtalen akkurat nå.
Når jeg sier: det er ikke sikkert det skjer ennå
Ser han bare forvirret på meg :joyful:

Back
Topp