IKM Uke 13

CD 47. Sannsynligvis 10 dpo

Wow, hva skjer her? Enda høyere temp idag?

Vedlegg

• Screenshot_20210327_061300_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210327_061300_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    29,2 KB · Visninger: 37
Nye gtester er bestilt til neste pp :p dere som temper, hvordan gjør dere det? Er det en app dere bruker? Kanskje jeg skal prøve det :)

Nye gtester er bestilt til neste pp :p dere som temper, hvordan gjør dere det? Er det en app dere bruker? Kanskje jeg skal prøve det :)
Temper hver morgen før jeg går ut av senga. Bruker termometer med to desimaler. Temper vaginalt, men du kan også tempe oralt (i munnen) eller analt (i baken). Jeg begynte med oralt, men hadde mye hoste om nettene (astma i dårlig periode), så gikk over til vaginalt.

Bruker en app som heter period tracker, og noe en som heter Fertility Friend. I fertility friend kan du også legge inn el tester, el slim etc, det kan du ikke i period tracker.

Temper hver morgen før jeg går ut av senga. Bruker termometer med to desimaler. Temper vaginalt, men du kan også tempe oralt (i munnen) eller analt (i baken). Jeg begynte med oralt, men hadde mye hoste om nettene (astma i dårlig periode), så gikk over til vaginalt.

Bruker en app som heter period tracker, og noe en som heter Fertility Friend. I fertility friend kan du også legge inn el tester, el slim etc, det kan du ikke i period tracker.
Ok :) skal prøve det neste pp, gøy å se :) koster appene noe eller er de gratis? :)

8 dpo i dag, har vært et hopp på min graf også :)

Vedlegg

• 7EDE8E60-B838-4379-97C7-606A71F8EFF6.png
    7EDE8E60-B838-4379-97C7-606A71F8EFF6.png
    76,3 KB · Visninger: 37
Er en stor sannsynlighet for at egget festet seg I går, siden kroppen gjorde ett så stort hopp! Krysser fingrene for deg :chicken:
Håper du har rett :) sannsynligvis var det dagen før da, siden gårsdagens temp var 45 min for tidlig og egentlig enda høyere

Håper du har rett :) sannsynligvis var det dagen før da, siden gårsdagens temp var 45 min for tidlig og egentlig enda høyere
Ja, jeg så det nå, beklager det :joyful:
Fikk slik hopp selv forrige graviditet og testet positivt dagen etter. Men igjen, kroppen kan jo alltids lure oss :wtf:

Ja, jeg så det nå, beklager det :joyful:
Fikk slik hopp selv forrige graviditet og testet positivt dagen etter. Men igjen, kroppen kan jo alltids lure oss :wtf:
Krysser fingrene for at det er ett festehopp :D

Jeg viste samboer FF-grafen idag og fortalte at hvis tempen blir værende høy de neste dagene er jeg nok gravid, men hvis den går ned igjen er er ikke, og at eventuell termin er 13 desember, og at jeg egentlig ikke hadde trodde at den skulle sitte ennå.
Hans kommentar: jeg har supersoldater!

Han er morsom da :joyful:

Jeg viste samboer FF-grafen idag og fortalte at hvis tempen blir værende høy de neste dagene er jeg nok gravid, men hvis den går ned igjen er er ikke, og at eventuell termin er 13 desember, og at jeg egentlig ikke hadde trodde at den skulle sitte ennå.
Hans kommentar: jeg har supersoldater!

Han er morsom da :joyful:
Hehe. Med mini var mannens kommentar da jeg ringte han fra legevakta med positiv test :hva var det jeg sa?

Hadde en liten blødning etter litt sengehygge idag. Helt friskt blod, ikke så mye og stoppet direkte etter at det var tørket. Kjenner jeg er spent på tempen imorgen og mandag.

Hadde en liten blødning etter litt sengehygge idag. Helt friskt blod, ikke så mye og stoppet direkte etter at det var tørket. Kjenner jeg er spent på tempen imorgen og mandag.
Jeg kjenner at tempingen er ekstra spennende nå.
I tempetråden er vi jo flere med stigende grafer :)

Jeg kjenner at tempingen er ekstra spennende nå.
I tempetråden er vi jo flere med stigende grafer :)
Kanskje vi havner i samme termingruppe hele gjengen :hilarious:

Veldig vanskelig å fange opp på kamera, men her kom det altså en svaaaak svaaaak strek i kveld! Har ikke fått en eneste skyggestrek på disse Make Sure-testene.
Jeg sa til sambo isted: «Nå gjør det vondt.. det er fest i brakka». Det murrer i hofter, lår og lillemage. Og det har begynt å stikke på utsiden av puppene også.. det skjedde kun med førstemann.

Oii, gleder meg til å teste i morgen! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Vedlegg

• F01890A5-6FA2-42A8-B1AA-8F27ED8376BA.jpeg
    F01890A5-6FA2-42A8-B1AA-8F27ED8376BA.jpeg
    33,7 KB · Visninger: 76
  • DF568AE7-4D52-4977-B631-B0F2A35E7DD5.jpeg
    DF568AE7-4D52-4977-B631-B0F2A35E7DD5.jpeg
    19,3 KB · Visninger: 69
  • 8F1D603C-C7EE-4A98-B48C-46317530E02C.png
    8F1D603C-C7EE-4A98-B48C-46317530E02C.png
    89,8 KB · Visninger: 67
Last edited:
Ser ut som dere har lik graf som meg:smiley-bounce012 begynte å tempe for første gang 4 dpo med vanlig termometer, fikk digital med to desimaler i går. Har heller ikke klart å ta nøyaktig til samme tid hver dag, har det mye å si? Har overridet å satt inn eggløsning på rett dag, og coverline er noe høy for det mangler temping før eggløsning... Fikk opp idag at kurven er triphasic, tror det er bra, men ingen positiv test ennå...har kort syklus, så kjører på med wild yam, for at lutealfasen skal bli forhåpentligvis lenger enn ti dager. Ikm i morgen, så håpet begynner dabbe:smiley-ashamed008

Håper!!!

Edit: Er egentlig i Ikm uke 12 gruppa, men henger litt her med dere fordi jeg håper på at wild yam skal forlenge syklusen noen dager

Screenshot_20210327-195745_FF App.jpg

Last edited:
Veldig vanskelig å fange opp på kamera, men her kom det altså en svaaaak svaaaak strek i kveld! Har ikke fått en eneste skyggestrek på disse Make Sure-testene.
Jeg sa til sambo isted: «Nå gjør det vondt.. det er fest i brakka». Det murrer i hofter, lår og lillemage. Og det har begynt å stikke på utsiden av puppene også.. det skjedde kun med førstemann.

Oii, gleder meg til å teste i morgen! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Sniker!

jeg ser strek:woot: slik var min 8dpo, nå er jeg 20+3, så jeg tror på bebbi:rolleyes:

Back
Topp