Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Temper hver morgen før jeg går ut av senga. Bruker termometer med to desimaler. Temper vaginalt, men du kan også tempe oralt (i munnen) eller analt (i baken). Jeg begynte med oralt, men hadde mye hoste om nettene (astma i dårlig periode), så gikk over til vaginalt.Nye gtester er bestilt til neste pp dere som temper, hvordan gjør dere det? Er det en app dere bruker? Kanskje jeg skal prøve det
Ok skal prøve det neste pp, gøy å se koster appene noe eller er de gratis?Temper hver morgen før jeg går ut av senga. Bruker termometer med to desimaler. Temper vaginalt, men du kan også tempe oralt (i munnen) eller analt (i baken). Jeg begynte med oralt, men hadde mye hoste om nettene (astma i dårlig periode), så gikk over til vaginalt.
Bruker en app som heter period tracker, og noe en som heter Fertility Friend. I fertility friend kan du også legge inn el tester, el slim etc, det kan du ikke i period tracker.
Er en stor sannsynlighet for at egget festet seg I går, siden kroppen gjorde ett så stort hopp! Krysser fingrene for degCD 47. Sannsynligvis 10 dpo
Wow, hva skjer her? Enda høyere temp idag?
Gratis for basis, betaler for premiumOk skal prøve det neste pp, gøy å se koster appene noe eller er de gratis?
Håper du har rett sannsynligvis var det dagen før da, siden gårsdagens temp var 45 min for tidlig og egentlig enda høyereEr en stor sannsynlighet for at egget festet seg I går, siden kroppen gjorde ett så stort hopp! Krysser fingrene for deg
Ja, jeg så det nå, beklager detHåper du har rett sannsynligvis var det dagen før da, siden gårsdagens temp var 45 min for tidlig og egentlig enda høyere
Krysser fingrene for at det er ett festehoppJa, jeg så det nå, beklager det
Fikk slik hopp selv forrige graviditet og testet positivt dagen etter. Men igjen, kroppen kan jo alltids lure oss
Hehe. Med mini var mannens kommentar da jeg ringte han fra legevakta med positiv test :hva var det jeg sa?Jeg viste samboer FF-grafen idag og fortalte at hvis tempen blir værende høy de neste dagene er jeg nok gravid, men hvis den går ned igjen er er ikke, og at eventuell termin er 13 desember, og at jeg egentlig ikke hadde trodde at den skulle sitte ennå.
Hans kommentar: jeg har supersoldater!
Han er morsom da
Jeg kjenner at tempingen er ekstra spennende nå.Hadde en liten blødning etter litt sengehygge idag. Helt friskt blod, ikke så mye og stoppet direkte etter at det var tørket. Kjenner jeg er spent på tempen imorgen og mandag.
Kanskje vi havner i samme termingruppe hele gjengenJeg kjenner at tempingen er ekstra spennende nå.
I tempetråden er vi jo flere med stigende grafer
Sniker!Veldig vanskelig å fange opp på kamera, men her kom det altså en svaaaak svaaaak strek i kveld! Har ikke fått en eneste skyggestrek på disse Make Sure-testene.
Jeg sa til sambo isted: «Nå gjør det vondt.. det er fest i brakka». Det murrer i hofter, lår og lillemage. Og det har begynt å stikke på utsiden av puppene også.. det skjedde kun med førstemann.
Oii, gleder meg til å teste i morgen!
Jeg håper du har rett Gleder meg til å teste i morgen! Er klar over at det kan oppstå skygger, altså..Sniker!
jeg ser strek slik var min 8dpo, nå er jeg 20+3, så jeg tror på bebbi