IKM Uke 13

12 DPO i dag, og endelig etterlengtet stigning.

Har vært litt småbekymret i en dag eller to. Men i dag fikk jeg endelig en god strek. :dance008
Hurra!

Tusen takk, er så glad nå. Ett år siden vi begynte å prøve. Endelig! Håper den sitter.

Er ingen tvil her nå egentlig. 9 dpo.

Vedlegg

• E5E6530F-D13C-4E7F-829F-11A731D28524.jpeg
    E5E6530F-D13C-4E7F-829F-11A731D28524.jpeg
    8,2 KB · Visninger: 95
Sniker! :shy: Så kjekt å se mange positive tester! Gleder meg til å se mange av dere i desembergruppa ❤

Kjenner at denne pp’en her gjør meg mer og mer forvirra :p tok en el test for å utelukke el siden jeg ikke fant LH toppen sist. Og denne testen er snart positiv, den pleier absolutt ikke være så «sterk» i denne tiden av syklusen.. skjønner INGENTING jeg nå :wacky: el testene mine ser sånn her ut rett før den blir positiv, for så å bli negativ noen timer senere igjen. Skjønner ikke hva kroppen min tuller med nå :dead:

Vedlegg

• 18F48A9F-2893-40CF-ABB7-F7DC4480EDFF.jpeg
    18F48A9F-2893-40CF-ABB7-F7DC4480EDFF.jpeg
    38,6 KB · Visninger: 50
Kjenner at denne pp’en her gjør meg mer og mer forvirra :p tok en el test for å utelukke el siden jeg ikke fant LH toppen sist. Og denne testen er snart positiv, den pleier absolutt ikke være så «sterk» i denne tiden av syklusen.. skjønner INGENTING jeg nå :wacky: el testene mine ser sånn her ut rett før den blir positiv, for så å bli negativ noen timer senere igjen. Skjønner ikke hva kroppen min tuller med nå :dead:
Kanskje du må gi graviditetstestene noen flere dager? Er jo flere her som har fått positiv el test ved graviditet;)

Omg!! Gratulerer så myyye❤️!!!
Jeg fikk så vondt av deg forrige prøve periode for du hadde så mange symptomer og skyggestreker? Hvis jeg ikke tar feil?
Og nå har du så fin baby strek :smiley-angry017 glad på dine vegne ❤️
Åh, tusen takk!! ❤️❤️ Så skjønn du er!
Det stemmer, derfor kjøpte jeg ikke flere Babyplan! Make sure er det beste av graviditetstester jeg har brukt. Derfor var jeg overbevist av sen streken som kom i går kveld var reell, for jeg har ikke hatt en eneste skyggestrek ellers :D

Back
Topp