Rupia
Forelsket i forumet
Ny strek på morgenurin. Fortsatt svak, men den er der. Og det er symptomene også..
Tar ny test i kveld
Du tester med vanlig test? Skulle hatt tidligtest vettu, da hadde du nok sett den mer tydelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny strek på morgenurin. Fortsatt svak, men den er der. Og det er symptomene også..
Tar ny test i kveld
Våger å si gratulerer jeg fin økning!Nyeste test nederst her
Herlig! Gratulerer12 DPO i dag, og endelig etterlengtet stigning.
Har vært litt småbekymret i en dag eller to. Men i dag fikk jeg endelig en god strek.
Spennende!Nyeste test nederst her
Hurra!12 DPO i dag, og endelig etterlengtet stigning.
Har vært litt småbekymret i en dag eller to. Men i dag fikk jeg endelig en god strek.
Hurra!Er ingen tvil her nå egentlig. 9 dpo.
Er ingen tvil her nå egentlig. 9 dpo.
Hurra!
TakkSå fantastisk! Gratulerer!
HurraEr ingen tvil her nå egentlig. 9 dpo.
GratulererEr ingen tvil her nå egentlig. 9 dpo.
Kanskje du må gi graviditetstestene noen flere dager? Er jo flere her som har fått positiv el test ved graviditetKjenner at denne pp’en her gjør meg mer og mer forvirra tok en el test for å utelukke el siden jeg ikke fant LH toppen sist. Og denne testen er snart positiv, den pleier absolutt ikke være så «sterk» i denne tiden av syklusen.. skjønner INGENTING jeg nå el testene mine ser sånn her ut rett før den blir positiv, for så å bli negativ noen timer senere igjen. Skjønner ikke hva kroppen min tuller med nå
Omg!! Gratulerer så myyye!!!Er ingen tvil her nå egentlig. 9 dpo.
Ja kanskje det nå har jeg ikke fler graviditetstester igjenKanskje du må gi graviditetstestene noen flere dager? Er jo flere her som har fått positiv el test ved graviditet
Åh, tusen takk!! Så skjønn du er!Omg!! Gratulerer så myyye!!!
Jeg fikk så vondt av deg forrige prøve periode for du hadde så mange symptomer og skyggestreker? Hvis jeg ikke tar feil?
Og nå har du så fin baby strek glad på dine vegne