IKM Uke 13

Hvordan gjør dere det med temping nå som klokka skal stilles? :woot:

Har absolutt ingenting å sei :) eg tester alltid kl 06:00 kvar morgon, og tempen er god og pålitelig uansett om eg legger meg kl 22 eller kl 03. Aldri merka noko forskjell og har hatt veldig jevne og fine temper egentlig :) så eg trur det viktigste er at kroppen er i god søvnmodus og at det er før ein står opp, altså at ein våkner brått liksom (pga alarm og ikkje heilt utkvilt). Er iallefall det eg tenker er faktoren for meg :)

Ny strek på morgenurin. Fortsatt svak, men den er der. Og det er symptomene også..
Tar ny test i kveld :smiley-bounce012

Vedlegg

• 6D1C5F69-30B7-41F2-8A3C-E476892BFD10.jpeg
    6D1C5F69-30B7-41F2-8A3C-E476892BFD10.jpeg
    37,1 KB · Visninger: 91
Hvordan gjør dere det med temping nå som klokka skal stilles? :woot:
Jeg temper når jeg våkner, som vil si rundt kl 06-06.30 gammel tid. Eller siden det ble 07 ny tid. Legger inn i ff som om den er kl 06 som vanlig.

CD 48, 11 dpo. Fortsatt høy temp, høyere enn noen annen syklus, men bittelitt lavere enn igår. Blir spennende å se imorgen og :)

Vedlegg

• Screenshot_20210328_070433_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210328_070433_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    34,3 KB · Visninger: 21
Blenda 12 dpo, begynner å forberede meg på neste PP :)
Jeg har også forberedt meg på neste pp nå. Mens kommer imorgen tenker jeg, hvis EL var den dagen jeg tror den var. Nye gtester er kjøpt inn, og skal prøve å tempe neste mnd :) lykke til på neste på, hvis du ikke plutselig får strek de nærmeste dsgene :Heartred

Jeg har ikke testet noe mer nå siden igår tidlig, negativ digital. Men strek på babyplan på fredag morgen, og en liten strek på clearblue early midt på dagen på fredag. 12 dpo idag, så løpet er nok kjørt da digital slo ut 10 dpo sist. Det har nok vært en kjemisk, ingen symptomer lenger heller. Mens kommer imorgen om EL var da jeg tror den var, men fant aldri LH toppen denne gangen, mistenker at jeg ikke har hatt EL denne mnd, men da kan man vel ikke ha hatt en kjemisk kanskje? Uten eggløsning?

Jeg har ikke testet noe mer nå siden igår tidlig, negativ digital. Men strek på babyplan på fredag morgen, og en liten strek på clearblue early midt på dagen på fredag. 12 dpo idag, så løpet er nok kjørt da digital slo ut 10 dpo sist. Det har nok vært en kjemisk, ingen symptomer lenger heller. Mens kommer imorgen om EL var da jeg tror den var, men fant aldri LH toppen denne gangen, mistenker at jeg ikke har hatt EL denne mnd, men da kan man vel ikke ha hatt en kjemisk kanskje? Uten eggløsning?
Kjemisk uten el er ikke mulig nei. Kan ha vært en falsk positiv da, men fasit får du når tr kommer.

Jeg har også forberedt meg på neste pp nå. Mens kommer imorgen tenker jeg, hvis EL var den dagen jeg tror den var. Nye gtester er kjøpt inn, og skal prøve å tempe neste mnd :) lykke til på neste på, hvis du ikke plutselig får strek de nærmeste dsgene :Heartred
Synes det er greit å forberede seg på det, bedre å bli positivt overrasket :)
Nye tester er bestillt, lykke til til deg også :Heartred

Synes det er greit å forberede seg på det, bedre å bli positivt overrasket :)
Nye tester er bestillt, lykke til til deg også :Heartred
Ja det er det altså. Jeg har mest sannsynlig fått falsk positiv, og det er så kjedelig å bli så skuffet med først et positivt resultat :grumpy: men man må bare forbrede seg på ny pp, også sitter vel spiren en dag til slutt:happy: takk:Heartred

Fikk en svak strek nå:eek: Vet ikke om den syns så godt på bildet, men den kom innen tidsfristen, og en trenger ikke vri på testen for å se den. Tror den er rosa. Blir overlykkelig om jeg er gravid nå!! Pp11

Vedlegg

• 85B735BB-AC4A-4F26-8A75-CBED60536D6E.jpeg
    85B735BB-AC4A-4F26-8A75-CBED60536D6E.jpeg
    19,1 KB · Visninger: 86
Tok en ny nå, og den var litt sterkere enn den første. Hjelp!!

Fikk en svak strek nå:eek: Vet ikke om den syns så godt på bildet, men den kom innen tidsfristen, og en trenger ikke vri på testen for å se den. Tror den er rosa. Blir overlykkelig om jeg er gravid nå!! Pp11
Krysser fingrene for deg!

Nyeste test nederst her:Heartred

Vedlegg

• 5E891CDC-126B-4A9F-95AF-DC8E56E1B46E.jpeg
    5E891CDC-126B-4A9F-95AF-DC8E56E1B46E.jpeg
    28,6 KB · Visninger: 92
12 DPO i dag, og endelig etterlengtet stigning.

Har vært litt småbekymret i en dag eller to. Men i dag fikk jeg endelig en god strek. :dance008

Vedlegg

• CAF7BB78-4655-426E-92E8-1BB128D14E3E.jpeg
    CAF7BB78-4655-426E-92E8-1BB128D14E3E.jpeg
    34,2 KB · Visninger: 86
Back
Topp