IKM Uke 13

Kjenner at denne pp’en her gjør meg mer og mer forvirra :p tok en el test for å utelukke el siden jeg ikke fant LH toppen sist. Og denne testen er snart positiv, den pleier absolutt ikke være så «sterk» i denne tiden av syklusen.. skjønner INGENTING jeg nå :wacky: el testene mine ser sånn her ut rett før den blir positiv, for så å bli negativ noen timer senere igjen. Skjønner ikke hva kroppen min tuller med nå :dead:
Sniker litt her inne.... om du venter mensen straks kan el tester slå ut positivt, men så er det jo også sånn at lh tester slår positivt ut på hcg.... spennende!

Sniker litt her inne.... om du venter mensen straks kan el tester slå ut positivt, men så er det jo også sånn at lh tester slår positivt ut på hcg.... spennende!
Ja jeg venter jo mens imorgen, ikke alltid like presise sykluser men alt fra imorgen og noen dager ut. Så nå skjønner jeg ikke noe :p

Åh, tusen takk!! ❤️❤️ Så skjønn du er!
Det stemmer, derfor kjøpte jeg ikke flere Babyplan! Make sure er det beste av graviditetstester jeg har brukt. Derfor var jeg overbevist av sen streken som kom i går kveld var reell, for jeg har ikke hatt en eneste skyggestrek ellers :D
Okei! Men så bra du er fornøyd med de! Gleder meg virkelig til å følge deg videre ❤️når er evt termin da? :)

Ikke noe særlig å se der gitt!

Vedlegg

• IMG_20210328_161152.jpg
    IMG_20210328_161152.jpg
    22,3 KB · Visninger: 71
IMG_20210328_164614_edit_362997597286797.jpg
9 eller 10 dpo i dag, gir ikke opp denne ppen enda selvom jeg hadde håpet på bedre resultat enn disse testene.. innbiller meg svaaak skygge:rolleyes: har ikke tidligtester denne gangen :smiley-angelic001
Vis vedlegget 352605

Kan settes på TR... :( kommer til å «spandere» på meg en privat gynekologtime når skattepengene kommer på konto :meh: pp11 neste og håpet blir mindre og mindre for hver pp...

Back
Topp