Hurra
Tusen takkGratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra
Tusen takkGratulerer
Sniker litt her inne.... om du venter mensen straks kan el tester slå ut positivt, men så er det jo også sånn at lh tester slår positivt ut på hcg.... spennende!Kjenner at denne pp’en her gjør meg mer og mer forvirra tok en el test for å utelukke el siden jeg ikke fant LH toppen sist. Og denne testen er snart positiv, den pleier absolutt ikke være så «sterk» i denne tiden av syklusen.. skjønner INGENTING jeg nå el testene mine ser sånn her ut rett før den blir positiv, for så å bli negativ noen timer senere igjen. Skjønner ikke hva kroppen min tuller med nå
Ja jeg venter jo mens imorgen, ikke alltid like presise sykluser men alt fra imorgen og noen dager ut. Så nå skjønner jeg ikke noeSniker litt her inne.... om du venter mensen straks kan el tester slå ut positivt, men så er det jo også sånn at lh tester slår positivt ut på hcg.... spennende!
Okei! Men så bra du er fornøyd med de! Gleder meg virkelig til å følge deg videre når er evt termin da?Åh, tusen takk!! Så skjønn du er!
Det stemmer, derfor kjøpte jeg ikke flere Babyplan! Make sure er det beste av graviditetstester jeg har brukt. Derfor var jeg overbevist av sen streken som kom i går kveld var reell, for jeg har ikke hatt en eneste skyggestrek ellers
Åå gratulerer!Endelig var det min tur og. Vet 4 PP ikke er allverden, men man blir litt motløs og Bekymret når ting tar tid.
Tester fra 6, 8 og i dag 9 DPO.
Termin er foreløpig 13.desember. Nok en desember-baby!Okei! Men så bra du er fornøyd med de! Gleder meg virkelig til å følge deg videre når er evt termin da?
Okei spennende tid fremover altså!!Termin er foreløpig 13.desember. Nok en desember-baby!
Gratulerer så mye!Termin er foreløpig 13.desember. Nok en desember-baby!
Jeg synes jeg skimter noe! Håper for deg
Jeg synes jeg skimter noe! Håper for deg
TakkGratulerer så mye!
Åå gratulerer!
Ser dessverre ingenting..Hei, er det noen som se noe på denne testen? Vis vedlegget 352618 Vis vedlegget 352619
Ååå du daKan settes på TR... kommer til å «spandere» på meg en privat gynekologtime når skattepengene kommer på konto pp11 neste og håpet blir mindre og mindre for hver pp...
Du tuller! Gratulerer!! Flaks dere tok en ekstra PP!!’ SÅ gøy!!!Er ingen tvil her nå egentlig. 9 dpo.