Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig at jeg har streksyn nå, men jeg jeg synes jeg ser noe på denne.Tok en tidligtest fra cb og en digital. Begge negative blææ! Kjipt! Kanskje kjemisk da, hatt det en gang før. Tar siste digitale jeg har imorgen ellee over helgen
Ja nå har den tørket å ser sånn ut men man skal vel ikke lese av tester etter 10 minMulig at jeg har streksyn nå, men jeg jeg synes jeg ser noe på denne.
Det er ikke over før tanta kommer
Det kan være at HCG nivået ikke er høyt nok ennå til at det slår ut på de testene enda? Håper fortsatt for degTok en tidligtest fra cb og en digital. Begge negative blææ! Kjipt! Kanskje kjemisk da, hatt det en gang før. Tar siste digitale jeg har imorgen ellee over helgen
Ja det kan jo hende blir spennende å se, må prøve å vente med å teste nå. Blir dyrt å drive sånnDet kan være at HCG nivået ikke er høyt nok ennå til at det slår ut på de testene enda? Håper fortsatt for deg
Vent to dager, om du klarerJa det kan jo hende blir spennende å se, må prøve å vente med å teste nå. Blir dyrt å drive sånn
Skal prøve tviler på at jeg klarer det menVent to dager, om du klarer
Jeg gav mannen et lite kurs på hvordan ting funker. Asså, han er med i halmen når som helst, men det er viktig at disse gutta kan få et begrep eller to rundt hva som faktisk skjer, ikke bare pappafrø inn i mamma-egget.. Skjer både inne der og hvordan vi påvirkes av hormonene. Mannen min er iallfall veldig mye mer oppmerksom nå.
Det er jo litt gresk når man ikke er «i det». Vi sitter i førstelinja, gutta gjør det de skal i første omgang.
hehe Skjønner den krysser fingrene for deg!Skal prøve tviler på at jeg klarer det men
Takk er så spent, vil teste hver timehehe Skjønner den krysser fingrene for deg!
GratulererEndelig var det min tur og. Vet 4 PP ikke er allverden, men man blir litt motløs og Bekymret når ting tar tid.
Tester fra 6, 8 og i dag 9 DPO.
Åh føler virkelig med deg. Jeg går også å er lei meg de siste dagene nå. Man vil jo så gjerne at det skal klaffe. Håper spiren sitter neste gang hos deg!Jeg er 10dpo i dag, har testet meget negativt både i går og i dag. Har ingen verdens symptomer, og kjenner at jeg er så lei meg.
Har hatt det så kjipt etter sa i januar, og har disse 1-2 ukene etter eggløsning klart å «glemme» det kjipe litt fordi jeg hadde så stort håp og ønske om ny graviditet.. Føles helt forferdelig at løpet nå er kjørt, og at jeg må vente over en måned til jeg KANSKJE får en fin nyhet. Årh.. dette her altså..
Åh føler virkelig med deg. Jeg går også å er lei meg de siste dagene nå. Man vil jo så gjerne at det skal klaffe. Håper spiren sitter neste gang hos deg!
Ja jeg tenkte sånn jeg også.. jeg har jo to fra før, men det er vondt når man har så lyst til at det skal gå. Vi brukte 2 år med første, og andremann satt på forsøk nr 2. så det er veldig inviduelt, plutselig så skjer det masse lykke tilGodt at vi er flere Hadde aldri trodd det skulle føles sånn her for ett år siden. Tenkte at spiren sitter nok når jeg slutter på ppiller, men neida..
Jeg hadde negativ digital klokken 16 og postitivt klokken 23. Mine tester var som dine. Hadde negativ på morgen og så strek kl 14.Ja nå har den tørket å ser sånn ut men man skal vel ikke lese av tester etter 10 min
Så utrolig lei av å prøve nå... Det tar virkelig på med så intens prøving i 10 pp. De første mnd gikk det helt greit og vi kosa oss med prøvingen, mens nå de siste månedene er det mest «plikt-sex» fordi vi «må». Legger inn aksjer annen hver dag fra mensen er over og helt frem til neste mensen igjen, dagene rundt eggløsning er det hver dag...
Førstemann ble lagd på første forsøk, så vi hadde aldri sett for oss at det skulle ta så lang tid nå med nr2.
Vi er bare 26 år, så og si normal bmi, ikke røyk eller snus, tar vitaminer daglig, ligger alltid i ro i en halvtime etter sex, syklusen min er regelmessig men med kort lutealfase. Har de siste 3 pp prøvd babyklister og wild yam, de siste 2 har jeg i tillegg til det også stått på lavdose Lutinus fra etter eggløsning. Vet rett og slett ikke hva mer jeg/vi kan gjøre
Må bare få ut litt frustrasjon...
Så spennende ryker på siste digitale idagJeg hadde negativ digital klokken 16 og postitivt klokken 23. Mine tester var som dine. Hadde negativ på morgen og så strek kl 14.