Ja, jeg vet egentlig ikke om jeg tror på detDet er jo fantastisk ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg vet egentlig ikke om jeg tror på detDet er jo fantastisk ;-)
Denne mnd skal vi ta pause,ikke tenke så mye på det. Fikk tante rød i dag :-(Ja, jeg vet egentlig ikke om jeg tror på detvi har time hos gynneste uke for resept på pergotime, men det hjalp tydeligvis å bare droppe (nesten) hele babymakingen å ta livet med ro
![]()
Ja, det kan være lurt av og til å bare stresse ned og ta det med roDenne mnd skal vi ta pause,ikke tenke så mye på det. Fikk tante rød i dag :-(
Takk ;-)Ja, det kan være lurt av og til å bare stresse ned og ta det med rolykke til videre
![]()
Sikkert samme som skjedde her. Lykke til neste periodeTR har kommet hit i dagMen egentlig veldig greit. Cystene har nok vært i veien for babymaking, og det kan virke som de/den er sprukket
Klar for ny PP uten cyster
![]()
Jeg aaaner ikkeHåper for din del ikke at du har IKM i morgen dersom du er 6 dpo idag, da har du aalt for kort lutealfasevet du sikkert når EL var?
Er så dårlig på sånt men har skrevet gravid og tr på folk.. Men kan prøveSkal du ikke sette opp gravid/TR-liste?![]()
Er så dårlig på sånt men har skrevet gravid og tr på folk.. Men kan prøve![]()
Jeg aaaner ikkeMen hvis jeg har like lang syklus som sist måned, så har jeg IKM først på lørdag
Ingen tegn sålangt på at TR kommer heller, så regner ikke med at IKM er i dag.
Vi satser på det! Men jeg regner med hun kommer.Håper hun holder seg unna minst en uke til
Edit: Og selvfølgelig helst lenger enn det![]()
Ingen tante på besøk, men gikk inn å justerte litt på syklusen min i appen jeg bruker, da den hele tiden vil jeg skal ha 28 dagers syklus, og ikke 30 - så da blir ikke IKM før på torsdag. Har egentlig ingen tegn hverken på det ene eller det andre nå, vet heller ikke når EL var, men vet vi hadde sex én gang rundt den tiden - smører meg med tålmodighet, men er veldig forberedt på tantebesøk.Fått besøk av tanta?
Good luckIngen tante på besøk, men gikk inn å justerte litt på syklusen min i appen jeg bruker, da den hele tiden vil jeg skal ha 28 dagers syklus, og ikke 30 - så da blir ikke IKM før på torsdag. Har egentlig ingen tegn hverken på det ene eller det andre nå, vet heller ikke når EL var, men vet vi hadde sex én gang rundt den tiden - smører meg med tålmodighet, men er veldig forberedt på tantebesøk.
Har hun ikke kommet før vi kommer hjem fra påskeferie på fredag, så får det heller bli en tur på apoteket på lørdag.
Gratulerer så masse til alle dere med positiv test!![]()
Samme skjedde her og tanta kom i går :-( krysser fingrene for at du ikke får tantebesøkHei hei
Hvordan går det med dere damer i dag?
Jeg har plutselig en "symptomfri" dag, så regner med at tr kommer imorgen :/ har den siste uka vært innom vonde pupper/brystvorter, mye rumling/tull med magen, småkvalm og har hatt utrolig vondt i korsryggen og ned mot hoftene. Hvis jeg tenker meg om klarer jeg å finne andre årsaker til det meste, men det er jo så mye mer spennende hvis det hadde vært pga en spire.
Jeg testet på søndag, men det var nok litt tidlig. På mandag gikk testen i stykker (den datt fra hverandre) og i går og i dag var jeg så trøtt at jeg glemte det. Så krysser fingrene for at jeg må teste imorgen på IKM-dagen
![]()