Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Nei helt pyyyton!! Hadde jeg ikke mista i oktober hadde jeg vært 7 mnd på vei nå. Og hadde jeg ikke mista i februar hadde jeg vært 14 uker på vei nå..*sukk* Kom nå lille spireDet er faen ikke enkelt :-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei helt pyyyton!! Hadde jeg ikke mista i oktober hadde jeg vært 7 mnd på vei nå. Og hadde jeg ikke mista i februar hadde jeg vært 14 uker på vei nå..*sukk* Kom nå lille spireDet er faen ikke enkelt :-/
Nei helt pyyyton!! Hadde jeg ikke mista i oktober hadde jeg vært 7 mnd på vei nå. Og hadde jeg ikke mista i februar hadde jeg vært 14 uker på vei nå..*sukk* Kom nå lille spire![]()
Du blir nok gravid snartSå trist at du har mistetMen du vet i alle fall at du kan bli gravid! Også ser jeg jo at du har tre småtroll fra før
Er veldig lett å tenke sånn. Jeg tenkte jo som veldig mange andre at det kom til å klaffe på første forsøk. Så tenkte i stad at viss jeg hadde blitt gravid første måneden hadde jeg hatt termin om 1 måned.
Jeg har ingen fra før, og har aldri vært gravid. Begynner å tvile på min egen kropp...
Du blir nok gravid snartja vi har 3 fra før. Eldste er 13 og 10 og minste 3 så vi vil få et lite søsken til ho
![]()