***IKM UKE 13***

Klarte ikke holde meg, så smelte av en RFSU-test ofte, negativ :p er 9dpo idag. Og etter jeg tok den testen føler jeg meg skikkelig i TR-modus. Sist jeg tempet, som var for 5 mnd siden, så hadde jeg en lutealfase på bare 8 dager!! altså, fikk TR 9dpo. Tenkte det bare var pga p-piller i 6 år. Så håper vertfall om TR har tenkt å komme at hun venter noen dager ;)
Så bra at du finner det positive, altså at du forhåpentligvis har fått noe lengre lutealfase :D

Så bra at du finner det positive, altså at du forhåpentligvis har fått noe lengre lutealfase :D

Hehe ja, den har allerede vist seg å være 1 dag lenger, dersom TR ikke kommer idag! :D tror det er viktig å være litt positiv, late som vertfall, så man ikke blir totalt deprimert av denne prøvingen!

ImageUploadedByBV Forum1459438182.725977.jpg

Jeg er gravid!! <3

Negativt test her idag, så da er håpet ute her. Gratulerer alle gravide og lykke til alle testere. Måtte det bli mange positive tester. :)

HAAR så vondt i puppene! De verker når jeg sitter i ro. De pleier alltid å være litt ømme, men klarer ikke huske om det har vært så ille før :O

Hei :) Har vært litt fjern denne pp. Har heller ikke vært aktive prøvere så og si. Ikke målt el osv. Men ikm skulle vært tirsdag (ser jeg står på i dag, men det er ikke riktig ;) ). Ingen tr foreløpig. Så 2 dager over nå. Negativ CB digital i går kveld.

Back
Topp