***IKM UKE 13***

10 dpo, ingen TR i sikte, men negativ test! Det positive er at lutealfasen min ser ut til å ha normalisert seg :D jippi!

10 dpo, ingen TR i sikte, men negativ test! Det positive er at lutealfasen min ser ut til å ha normalisert seg :D jippi!

Gratulerer så mye med det ❤️

Da var TR på plass som forventet. Lykke til alle gravide:)

13 dpo, negativ test, så er veldig forbredt på tr i morgen. Gratulerer til alle med positiv test :-)

12 dpo, ikke TR men negativ test idag også :p

ImageUploadedByBV Forum1459678336.722239.jpg

ImageUploadedByBV Forum1459678345.520495.jpg

Lyserosa på papiret OG negativ test, så da vet jeg at det er over og ut for meg.
Sett meg opp på TR.
Har lyst å begynne å grine. Er så lei nå. PP8 next, jippi.

Ingen tegn på noenting her enda, IKM i morgen dersom den nye utregningen stemmer..
Var gravid forrige mnd, og hadde MASSE symptomer så nærme IKM, så jeg er ikke særlig positiv til at jeg er gravid nå. Kanskje ikke så rart heller siden både jeg og mannen hadde influensa akkurat rundt EL og vi kun fikk lagt inn aksjer én eneste gang -,-
Skal i badeland med vesla i morgen, så jeg synes i allefall tanta kan holde seg unna til vi har vært der.. =P

Svigersøsteren min fikk baby mens vi var her på påskeferie, så har blitt masse babykos den siste uken - blir jo ikke noe mindre babysyk av det!
Hvordan gikk det?

Back
Topp