***IKM UKE 13***

Hadde egentlig bestemt meg for prøvefrimnd, men tok en test i dag for morroskyld, endte opp med denne:
ImageUploadedByBV Forum1459338047.987665.jpg

Men har hatt varierende temperatur, så er litt redd for at jeg kanskje kan miste? Hva tenker dere?
ImageUploadedByBV Forum1459338089.404178.jpg

Hadde egentlig bestemt meg for prøvefrimnd, men tok en test i dag for morroskyld, endte opp med denne:
Vis vedlegget 168986
Men har hatt varierende temperatur, så er litt redd for at jeg kanskje kan miste? Hva tenker dere?Vis vedlegget 168987

Tror også jeg ville latt det være med den positive testen :) Du er gravid! Gratulerer! Det anbefales jo egentlig å slutte å tempe etter du har fått positiv test, nettopp fordi tempen kan gå opp og ned, og du blir unødvendig bekymret!

Tror også jeg ville latt det være med den positive testen :) Du er gravid! Gratulerer! Det anbefales jo egentlig å slutte å tempe etter du har fått positiv test, nettopp fordi tempen kan gå opp og ned, og du blir unødvendig bekymret!
Skjønner - takk for svar. Her er ettermiddagstest, bilde tatt 4 min etter test.
image.jpeg

Da kom vist TR i dag etter ingen symptomer, tegn eller forvarsel på det :P

Dersom TR ikke kommer i løpet av fredag, så tenker jeg å kjøpe en test! Har pleid å bruke billigtester, men har klart å la være å bestille nye, for da brukes de opp på null komma niks! :P Hvilken test fra apoteket anbefaler dere? Tenkte å kjøpe to stk, da jeg er 11 dpo på lørdag, og det kanskje er litt tidlig å teste da.

Dersom TR ikke kommer i løpet av fredag, så tenker jeg å kjøpe en test! Har pleid å bruke billigtester, men har klart å la være å bestille nye, for da brukes de opp på null komma niks! :p Hvilken test fra apoteket anbefaler dere? Tenkte å kjøpe to stk, da jeg er 11 dpo på lørdag, og det kanskje er litt tidlig å teste da.
A1 er vel den jeg har hørt mest fint om, fungerte som den skulle når jeg prøvde (altså ikke falsk strek/skygge) :)

A1 er vel den jeg har hørt mest fint om, fungerte som den skulle når jeg prøvde (altså ikke falsk strek/skygge) :)

Ja samme her, men googlet litt istad og fikk opp at den hadde så svak strek i forhold til CB+?
Men det var gamle forum, så kan godt hende de har forbedret den :)

Ingen tegn på noenting her enda, IKM i morgen dersom den nye utregningen stemmer..
Var gravid forrige mnd, og hadde MASSE symptomer så nærme IKM, så jeg er ikke særlig positiv til at jeg er gravid nå. Kanskje ikke så rart heller siden både jeg og mannen hadde influensa akkurat rundt EL og vi kun fikk lagt inn aksjer én eneste gang -,-
Skal i badeland med vesla i morgen, så jeg synes i allefall tanta kan holde seg unna til vi har vært der.. =P

Svigersøsteren min fikk baby mens vi var her på påskeferie, så har blitt masse babykos den siste uken - blir jo ikke noe mindre babysyk av det!

Ja samme her, men googlet litt istad og fikk opp at den hadde så svak strek i forhold til CB+?
Men det var gamle forum, så kan godt hende de har forbedret den :)
Jeg fikk tydelig strek med A1 11 og 12 dpo forrige mnd. Mistet en uke senere, men testene var det ingenting galt med :D

Jeg fikk tydelig strek med A1 11 og 12 dpo forrige mnd. Mistet en uke senere, men testene var det ingenting galt med :D

Da satser jeg på A1 :D

Ok! Jeg er sikker på at denne mensen var en tidlig abort. Har vært såå kraftig og i dag kom det ut mye rart..hva er det man skal ta for at egget skal feste seg bedre?

Klarte ikke holde meg, så smelte av en RFSU-test ofte, negativ :p er 9dpo idag. Og etter jeg tok den testen føler jeg meg skikkelig i TR-modus. Sist jeg tempet, som var for 5 mnd siden, så hadde jeg en lutealfase på bare 8 dager!! altså, fikk TR 9dpo. Tenkte det bare var pga p-piller i 6 år. Så håper vertfall om TR har tenkt å komme at hun venter noen dager ;)

Back
Topp