Birdy_
Glad i forumet
Æsj altsåSamme skjedde her og tanta kom i går :-( krysser fingrene for at du ikke får tantebesøk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj altsåSamme skjedde her og tanta kom i går :-( krysser fingrene for at du ikke får tantebesøk![]()
Gratulerer!Hadde egentlig bestemt meg for prøvefrimnd, men tok en test i dag for morroskyld, endte opp med denne:
Vis vedlegget 168986
Men har hatt varierende temperatur, så er litt redd for at jeg kanskje kan miste? Hva tenker dere?Vis vedlegget 168987
Hadde egentlig bestemt meg for prøvefrimnd, men tok en test i dag for morroskyld, endte opp med denne:
Vis vedlegget 168986
Men har hatt varierende temperatur, så er litt redd for at jeg kanskje kan miste? Hva tenker dere?Vis vedlegget 168987
Skjønner - takk for svar. Her er ettermiddagstest, bilde tatt 4 min etter test.Tror også jeg ville latt det være med den positive testenDu er gravid! Gratulerer! Det anbefales jo egentlig å slutte å tempe etter du har fått positiv test, nettopp fordi tempen kan gå opp og ned, og du blir unødvendig bekymret!

Skjønner - takk for svar. Her er ettermiddagstest, bilde tatt 4 min etter test.
Vis vedlegget 169031
A1 er vel den jeg har hørt mest fint om, fungerte som den skulle når jeg prøvde (altså ikke falsk strek/skygge)Dersom TR ikke kommer i løpet av fredag, så tenker jeg å kjøpe en test! Har pleid å bruke billigtester, men har klart å la være å bestille nye, for da brukes de opp på null komma niks!Hvilken test fra apoteket anbefaler dere? Tenkte å kjøpe to stk, da jeg er 11 dpo på lørdag, og det kanskje er litt tidlig å teste da.
Skjønner - takk for svar. Her er ettermiddagstest, bilde tatt 4 min etter test.
Vis vedlegget 169031
A1 er vel den jeg har hørt mest fint om, fungerte som den skulle når jeg prøvde (altså ikke falsk strek/skygge)![]()
Jeg fikk tydelig strek med A1 11 og 12 dpo forrige mnd. Mistet en uke senere, men testene var det ingenting galt medJa samme her, men googlet litt istad og fikk opp at den hadde så svak strek i forhold til CB+?
Men det var gamle forum, så kan godt hende de har forbedret den![]()
Jeg fikk tydelig strek med A1 11 og 12 dpo forrige mnd. Mistet en uke senere, men testene var det ingenting galt med![]()
GratulererVis vedlegget 169124
Shitt!! Fikk denne i dag! Er 9 dpo. Veldig rosa i virkeligheten! Spørs om jeg kan prøve meg på en digital i kveld?![]()