Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Så dumt :-(Tr her i dag. Lykke til dere, enten med spire eller med neste pp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så dumt :-(Tr her i dag. Lykke til dere, enten med spire eller med neste pp![]()
Ja, veldigKjedelig :-/
10 dpo, ingen TR i sikte, men negativ test! Det positive er at lutealfasen min ser ut til å ha normalisert segjippi!
Hvordan er det med dere som har gått over IKM men ikke har oppdatert her? ;-)![]()
Så kjedelig Bethlisa! Krysser fingrene for deg for neste forsøkNegativt forsøk her, så du kan sette meg på TR.

Kjedelig :-(Negativt forsøk her, så du kan sette meg på TR.
Hmm..
Håper du ikke har fått tanta!? ;-)13 dpo, negativ test, så er veldig forbredt på tr i morgen. Gratulerer til alle med positiv test![]()
Huff akkurat som med meg :-(Lyserosa på papiret OG negativ test, så da vet jeg at det er over og ut for meg.
Sett meg opp på TR.
Har lyst å begynne å grine. Er så lei nå. PP8 next, jippi.
Hvordan gikk det?Ingen tegn på noenting her enda, IKM i morgen dersom den nye utregningen stemmer..
Var gravid forrige mnd, og hadde MASSE symptomer så nærme IKM, så jeg er ikke særlig positiv til at jeg er gravid nå. Kanskje ikke så rart heller siden både jeg og mannen hadde influensa akkurat rundt EL og vi kun fikk lagt inn aksjer én eneste gang -,-
Skal i badeland med vesla i morgen, så jeg synes i allefall tanta kan holde seg unna til vi har vært der.. =P
Svigersøsteren min fikk baby mens vi var her på påskeferie, så har blitt masse babykos den siste uken - blir jo ikke noe mindre babysyk av det!
Det er faen ikke enkelt :-/Huff akkurat som med meg :-(