Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I all iveren ser jeg at jeg lastet opp et megabilde, vel vel!..
Mormor hadde jammen rett aninewe! Nå gleder jeg meg til i morgen tidlig, håper streken er like fin!
Tusen takk!.. tør jeg tro på dette da!
Fml!! Tror tr kommer snikende nå :-( :-/
dpo 6 i dag tror jeg. Men vet ikke heelt hvordan syklusen er. Enten IKM i morgen, eller på lørdagHater at det er så usikkert..
Hei! Ja var bort i dette før jul,2 uker etter sa. Var ikke mye å gjøre. Fikk morfin slik som du.
Fått besøk av tanta?IKM i morgen, ikke testet før IKM denne mnd og er 99% sikker på at tanta kommer i morgen. Var gravid forrige mnd, og da hadde jeg MASSE symptomer før IKM. Nå er det ingenting, bare litt murring, som jeg alltid pleier å ha før tantebesøk.
Heier på dere andre og forbereder meg på ny pp ^^,
Så bra! Krysser fingreneHadde den syke mensensmerta i ryggen igår, som jeg skrev her. Og i dag er det helt borte! :O Håper det er et godt tegn7dpo idag.
Gratulerer alle gravide![]()
Hadde innsetting av to 8 delte egg 21/3. Tok 10 000 ie Pregnyl 16/3 og 4000 ie Pregnyl 21/3 som gir Hcg. Startet teste ut Pregnyl og her er teste rekken fra 5 dpo til idag 11 dpo. Som sagt ikke noe klokere.![]()
![]()
Gratulererhadde IKM i dag, hadde egentlig pause denne mnd for alt var så hektisk, men jammen klaffet det ikke likevel og jeg sitter her med positiv test![]()
tusen takkGratulerer![]()
Det er jo fantastisk ;-)hadde IKM i dag, hadde egentlig pause denne mnd for alt var så hektisk, men jammen klaffet det ikke likevel og jeg sitter her med positiv test![]()