***IKM UKE 13***

Uka vår er i gang! Krysser fingrene for at babystøvet har spredt seg godt denne gangen, og at vi får mange flotte spirer og mange gode julegaver :)

Krysser fingrene for at tanta ikke kommer i morgen. Da blir det å ile til apoteket når det åpner :p
Blir så spennende!! Jeg testa imorges, blir liksom til å gjøre det hver morgen når jeg først starter, men testen ville ikke. Såvidt farge på kontrollstreken, nesten blenda der og :o

Uka vår er i gang! Krysser fingrene for at babystøvet har spredt seg godt denne gangen, og at vi får mange flotte spirer og mange gode julegaver :)

Jeg har IKM idag(tror jeg), tar test igjen i morgen tidlig. Er vel ca en uke siden sist test ble tatt, er utrolig spent. Mye murringer, super ømme pupper og spesielt brystvortene.. Mormoren min lurte om jeg var gravid, og om jeg var heeeelt sikker dersom jeg ikke var det... Vi får se om mormor har rett :love2:love2:love2

Jeg har IKM idag(tror jeg), tar test igjen i morgen tidlig. Er vel ca en uke siden sist test ble tatt, er utrolig spent. Mye murringer, super ømme pupper og spesielt brystvortene.. Mormoren min lurte om jeg var gravid, og om jeg var heeeelt sikker dersom jeg ikke var det... Vi får se om mormor har rett :love2:love2:love2
Så spennende! Gleder meg til å høre om resultatet!

Jeg har ikke IKM før torsdag. Det er så leeeenge til!! Kjedelig å alltid ha IKM sent i uka, litt som å ha bursdag sent på året, føles som om man må vente ekstra :hilarious:

Min kropp har startet med å gi meg slike symptomer en ukes tid før tr, bare for å forvirre. Eller for å presisere hvem som bestemmer. Eller for å plage meg. Eller av en aller annen grunn.

Så spennende! Gleder meg til å høre om resultatet!

Jeg har ikke IKM før torsdag. Det er så leeeenge til!! Kjedelig å alltid ha IKM sent i uka, litt som å ha bursdag sent på året, føles som om man må vente ekstra :hilarious:

Min kropp har startet med å gi meg slike symptomer en ukes tid før tr, bare for å forvirre. Eller for å presisere hvem som bestemmer. Eller for å plage meg. Eller av en aller annen grunn.

Jeg har også alltid IKM sist på disse gruppene, haha :D dritt å være sist :p

Skrev et innlegg ute i FS og men. Har intense mensensmerter idag, 6 dpo :( føles som at tanta er rett rundt hjørnet. Noe som hadde vært ekstremt kjipt, siden jeg bare er 6 dpo! Noen som har noen tips for smertene? Har allerede tatt paracet.

Kan settes på tr

ImageUploadedByBV Forum1459188456.504251.jpg

Å kjære all verden.. Tok en test på utvannet urin nå nettopp! Den må vel være sikker jenter?? Å kjære, er det virkelig min tur...

IKM i morgen, ikke testet før IKM denne mnd og er 99% sikker på at tanta kommer i morgen. Var gravid forrige mnd, og da hadde jeg MASSE symptomer før IKM. Nå er det ingenting, bare litt murring, som jeg alltid pleier å ha før tantebesøk.
Heier på dere andre og forbereder meg på ny pp ^^,

Back
Topp