tulipanen88
Betatt av forumet
Ikm om 2 dager, kjennes ut som tante rød er på vei
har ikke største håpet denne mnd....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Murrer i magen,kjennes ut som tr kommer når som helstDe pumpene tror jeg ikke at en skal stole på ;-) krysser fingrene for at tr ikke kommer i morgen![]()
Samme her.....Ikm om 2 dager, kjennes ut som tante rød er på veihar ikke største håpet denne mnd....
Krysser fingrene for at tanta ikke kommer i morgen. Da blir det å ile til apoteket når det åpnerUka vår er i gang! Krysser fingrene for at babystøvet har spredt seg godt denne gangen, og at vi får mange flotte spirer og mange gode julegaver![]()
Blir så spennende!! Jeg testa imorges, blir liksom til å gjøre det hver morgen når jeg først starter, men testen ville ikke. Såvidt farge på kontrollstreken, nesten blenda der ogKrysser fingrene for at tanta ikke kommer i morgen. Da blir det å ile til apoteket når det åpner![]()
Uka vår er i gang! Krysser fingrene for at babystøvet har spredt seg godt denne gangen, og at vi får mange flotte spirer og mange gode julegaver![]()

Så spennende! Gleder meg til å høre om resultatet!Jeg har IKM idag(tror jeg), tar test igjen i morgen tidlig. Er vel ca en uke siden sist test ble tatt, er utrolig spent. Mye murringer, super ømme pupper og spesielt brystvortene.. Mormoren min lurte om jeg var gravid, og om jeg var heeeelt sikker dersom jeg ikke var det... Vi får se om mormor har rett![]()

Så spennende! Gleder meg til å høre om resultatet!
Jeg har ikke IKM før torsdag. Det er så leeeenge til!! Kjedelig å alltid ha IKM sent i uka, litt som å ha bursdag sent på året, føles som om man må vente ekstra
Min kropp har startet med å gi meg slike symptomer en ukes tid før tr, bare for å forvirre. Eller for å presisere hvem som bestemmer. Eller for å plage meg. Eller av en aller annen grunn.
Haha, ja, kjeeedelig! Selv om alle vel venter like lenge. Men det føles ikke sånn! Og i en følsom periode av livet må vi ta hensyn til følelsene!Jeg har også alltid IKM sist på disse gruppene, hahadritt å være sist
![]()

Vis vedlegget 168711
Å kjære all verden.. Tok en test på utvannet urin nå nettopp! Den må vel være sikker jenter?? Å kjære, er det virkelig min tur...
Vis vedlegget 168711
Å kjære all verden.. Tok en test på utvannet urin nå nettopp! Den må vel være sikker jenter?? Å kjære, er det virkelig min tur...
Mormor hadde rettgratulerer så mye!
Gratulereruten tvil positiv
![]()
GratulererVis vedlegget 168711
GratulererVis vedlegget 168711
Gratulerer så myeVis vedlegget 168711