***IKM UKE 13***

I all iveren ser jeg at jeg lastet opp et megabilde, vel vel!..

Mormor hadde jammen rett aninewe! Nå gleder jeg meg til i morgen tidlig, håper streken er like fin!

Tusen takk!.. tør jeg tro på dette da!

Er helt sikker på at den er enda finere i morgen ;)

Ikm i morgen og bittebittelitt oransje på papiret i ettermiddag. Når er det vanlig å ha festeblødning? Eller tror det kan vere begynnende mensen...

dpo 6 i dag tror jeg. Men vet ikke heelt hvordan syklusen er. Enten IKM i morgen, eller på lørdag :P Hater at det er så usikkert..

dpo 6 i dag tror jeg. Men vet ikke heelt hvordan syklusen er. Enten IKM i morgen, eller på lørdag :P Hater at det er så usikkert..

Håper for din del ikke at du har IKM i morgen dersom du er 6 dpo idag, da har du aalt for kort lutealfase :o vet du sikkert når EL var?

Hei! Ja var bort i dette før jul,2 uker etter sa. Var ikke mye å gjøre. Fikk morfin slik som du.

Men har ikke hatt noen graviditet som jeg vet om. Kjenner stikkende godt innimellom enda, og er forferdelig oppblåst. Har blitt syk oppå det hele også, feber og sinnsykt ondt i halsen nå + sårt og bløende tannkjøtt.

IKM i dag, og ingen tegn til mensen. Men ikke positiv test heller (tester med monitoren, da jeg ikke har andre tester).

IKM i morgen, ikke testet før IKM denne mnd og er 99% sikker på at tanta kommer i morgen. Var gravid forrige mnd, og da hadde jeg MASSE symptomer før IKM. Nå er det ingenting, bare litt murring, som jeg alltid pleier å ha før tantebesøk.
Heier på dere andre og forbereder meg på ny pp ^^,
Fått besøk av tanta?

Hadde den syke mensensmerta i ryggen igår, som jeg skrev her. Og i dag er det helt borte! :O Håper det er et godt tegn :D 7dpo idag.

Gratulerer alle gravide :D :D
Hadde innsetting av to 8 delte egg 21/3. Tok 10 000 ie Pregnyl 16/3 og 4000 ie Pregnyl 21/3 som gir Hcg. Startet teste ut Pregnyl og her er teste rekken fra 5 dpo til idag 11 dpo. Som sagt ikke noe klokere. :)
312b7207bcc22e1ce6e93cfbafee48fe

Last edited by a moderator:
Gratulerer alle gravide :D :D
Hadde innsetting av to 8 delte egg 21/3. Tok 10 000 ie Pregnyl 16/3 og 4000 ie Pregnyl 21/3 som gir Hcg. Startet teste ut Pregnyl og her er teste rekken fra 5 dpo til idag 11 dpo. Som sagt ikke noe klokere. :)
312b7207bcc22e1ce6e93cfbafee48fe

Ser ut for meg som at de ble svakere for å bli sterkere igjen? Men ikke vet jeg! Håper det er en babystrek :)

Back
Topp