***IKM UKE 13***

Hvordan er formen damer? Her er jeg sykt trøtt i dag.... :-o
Føler meg i veldig god form! Er også veldig kåt om dagen, det samme gjelder sambo :) så her krysser jeg alt som krysses kan for full klaff første pp!! :D var dog supertrøtt hele forrige uke, men det var fordi jeg har sovet dårlig. Vet du hvorfor du er trøtt eller? :)

Føler meg i veldig god form! Er også veldig kåt om dagen, det samme gjelder sambo :) så her krysser jeg alt som krysses kan for full klaff første pp!! :D var dog supertrøtt hele forrige uke, men det var fordi jeg har sovet dårlig. Vet du hvorfor du er trøtt eller? :)
Nei er vel bare sliten. Har "hatt oss" 7 dager på rad nå.... :-P haha!

ImageUploadedByBV Forum1458164240.337935.jpg

Ikke helt positive sant? Har ikke brukt EL-tester på lenge!

Whaaat..? Jeg skulle ha EL søndag, og monitoren er på høy enda :( Den har enda ikke kommet på max, og min EL kommer alltid på dagen!!
Men har testet med strimmel vedsiden av i tre dager nå, svake streker på mandag og tirsdag, men i dag var den ganske sterk (men ikke positiv)
Gi meg litt håp :P Slenger med ett bilde av de også.

ImageUploadedByBV Forum1458165749.547684.jpg

Jeg presterte å smitte samboeren med soppinfeksjon, så han er skikkelig sår. Har EL på lørdag, så håper han er kvitt det da :) han er nok det, leste det varte i 2-4 dager. Men ble litt stressa med en gang :) håper dere får til å legge inn aksjer i kveld da!
Stakkars! Håper han blir kvitt det i tide, skal ikke bare være lett den her prøvingen -,-
Vi fikk lagt inn aksjer, men når begge to har influensa, så blir det ikke akkurat mye action. Så vi la inn aksjer en kveld, og så får vi bare se hva som skjer. Har ikke helt troen, og kjenner jeg allerede forbereder meg på neste PP, men man skal aldri si aldri :D

Her har det ikke vært så mye action, så 99% sikker på at det ikke klaffer denne gang :P
Så nå venter vi bare på tr i slutten av månden!

Whaaat..? Jeg skulle ha EL søndag, og monitoren er på høy enda :( Den har enda ikke kommet på max, og min EL kommer alltid på dagen!!
Men har testet med strimmel vedsiden av i tre dager nå, svake streker på mandag og tirsdag, men i dag var den ganske sterk (men ikke positiv)
Gi meg litt håp :p Slenger med ett bilde av de også.

Vis vedlegget 166958
Positiv test er nok like rundt hjørnet nå!

Stakkars! Håper han blir kvitt det i tide, skal ikke bare være lett den her prøvingen -,-
Vi fikk lagt inn aksjer, men når begge to har influensa, så blir det ikke akkurat mye action. Så vi la inn aksjer en kveld, og så får vi bare se hva som skjer. Har ikke helt troen, og kjenner jeg allerede forbereder meg på neste PP, men man skal aldri si aldri :D
Nei, så kjipt! Kan jo fremdeles gå da, men det er vel greit å tenke at det kan bli litt vanskelig denne pp. Bedre å tenke det så man ikke blir så veldig skuffa om det ikke går :)

Her har jeg enten gått glipp av el i helga, da kom den på CD10... Eller så har den ikke kommet denne uka:(

Har lagt inn aksjer annen hver dag, og fortsetter nok med det en stund.. Så håper enda <3

Hvordan er formen damer? Her er jeg sykt trøtt i dag.... :-o
Fin i formen. Prøver å ikke lete etter symptomer, men blir nervøs når jeg har hørt at så mange får så ømme bryst når de bruker pergo og det har jeg enda ikke fått :( Er 4 dpo i dag

Fin i formen. Prøver å ikke lete etter symptomer, men blir nervøs når jeg har hørt at så mange får så ømme bryst når de bruker pergo og det har jeg enda ikke fått :( Er 4 dpo i dag
Prøver heller ikke å lete etter symptomer. Har blitt skuffa mange nok ganger nå. Får ta det som det kommer... :-)

Trodde tr kom sist mandag men blødd såvidt i 2 timer. Så oppdaget jeg Elslim tirsdag og i går.
Fikk denne i dag;
ImageUploadedByBV Forum1458206196.516201.jpg

Er ikke mye tvil her nei :)

Back
Topp