***IKM UKE 13***

Ser ikke ut som kroppen min har tenkt å slippe noe egg!! Ååh, er så irriterende..

ImageUploadedByBV Forum1458475297.437914.jpg

ImageUploadedByBV Forum1458475307.117187.jpg

Noen som forstår noe her?

Her har det ikke sluppet noe egg! Bruker clearblue ferilitetsmonitor, så har stålkontroll på den. Trodde jeg kom til å få max i dag, men det skjedde ikke. Er bare på cd 15, så ingen krise enda. Aksjer er uansett lagt :-)
Har veldig lyst til å komme i dpo-land jeg også nå!

Hvordan er det med dere jenter? Har det noe symptomer? :)

Skikkelig ømt å murringer i dag :confused: slike "bare timer til FR kommer" type. Samt litt stikkinger ned mot skambenet.. Hadde det litt forrige pp å, er bare 3 dpo så er nok bare hormoner :joyful: Men har skikkelig trua på desember baby :rolleyes:

Takk :D hehe. Vi la inn aksjer i går morges. Er det best å hoppe i senga i kveld eller i morgen igjen? :) Eller begge?
Jeg ville kanskje kjørt på en runde i kveld? Jeg har vært borte på jobb noen dager, så er egentlig litt glad for at jeg ikke har fått max enda, har fått lagt inn aksjer i dag da, og så blir det sikkert i morgentidlig. Tror ikke det er noe fasitsvar på hvor mye, og når det funker. Det viktigste er vel å ha sex! :-)

Jeg ville kanskje kjørt på en runde i kveld? Jeg har vært borte på jobb noen dager, så er egentlig litt glad for at jeg ikke har fått max enda, har fått lagt inn aksjer i dag da, og så blir det sikkert i morgentidlig. Tror ikke det er noe fasitsvar på hvor mye, og når det funker. Det viktigste er vel å ha sex! :-)

Ja sex skal vi ha, men er hos svigers som jeg nevnte tidligere, så blir ikke hele tiden for å si det sånn :) hehe!

Ja ikke sant.. hvilke bruker du da? Har du prøvd lenge? Jeg er på 1 pp etter ma i januar, så er litt "fersk" på alt dette prøve- og testegreiene her :)
Bruker billigtester uansett, men er forberedt på at om streken er utydelig så er det nok skygge :)
Er på pp5 nå. Er ikke veldig aktiv denne mnd, satser heller på termin i januar enn desember. Men tør jo ikke la helt være ;)

Del 2 av EL hos svigers:
Skulle ikke være lett det her. Det er så lytt her, at mannen nekter å gjøre noe dersom det er folk i hus. Og her er det folk i hus HELE tiden! Går en, så kommer det en annen. Blir gal! :(

Back
Topp