***IKM UKE 13***

Hei! Vi prøvde oss på en måned med prøving *utenåsnakkeomatviprøver-pust-ellernoepratomåhasexpåderettedagene*.... Jeg er ikke så stressa denne måneden, heldigvis... PP2

IKM 30.april.

Tok en test i dag tidlig, og jeg syns jeg skimta en svaaaaak strek på den, men etter tidsfristen. Når jeg ser på testen nå, så ser jeg klart en strek, men det er jo 13 timer siden jeg tok den. Vis vedlegget 167905 den øverste er tatt på morgenurin, den nederste på ettermiddagen.
Jeg ser noe på den øverste, men vet ikke om det er strek eller skygge. Blir spennende å se om noen dager :D

Hei! Vi prøvde oss på en måned med prøving *utenåsnakkeomatviprøver-pust-ellernoepratomåhasexpåderettedagene*.... Jeg er ikke så stressa denne måneden, heldigvis... PP2

IKM 30.april.

Tok en test i dag tidlig, og jeg syns jeg skimta en svaaaaak strek på den, men etter tidsfristen. Når jeg ser på testen nå, så ser jeg klart en strek, men det er jo 13 timer siden jeg tok den. Vis vedlegget 167905 den øverste er tatt på morgenurin, den nederste på ettermiddagen.
Hvor mange dpo?

IKM 30.april.

Er jo strek på øverste :-)

Jeg ser noe på den øverste, men vet ikke om det er strek eller skygge. Blir spennende å se om noen dager :D

Det er nok sikkert en skyggestrek, iom at det er så tidlig. Men håpet stiger jo litt når man ser en strek. Skal heldigvis på hytta i morgen, så da lar jeg testene være hjemme. Det hadde vært veldig greit å få en positiv test før jeg dro, så jeg kunne avstå fra rødvinen med glede. Kjedelig stå over (og attpåtil lage en forklaring) bare sånn i tilfelle...

Jeg er tilbake! Herregud.. Så ikke på datoene. Bare la meg stå :p

I dag ble den negativ, så det var sikkert bare en skygge. Nå blir det noen testefrie dager på hytta. Ønsker dere alle en fin påske , og håper dere får alle gode ønsker oppfylt<3

ImageUploadedByBV Forum1458746062.046464.jpg

Hei!

Føler jeg kan se noe på denne, men veeeeeldig svakt da. Men er noe der?
Denne måneden har jeg kun hatt høy på monitoren, og den er høy enda. Og ellers null symptomer. Hatt mye mer "symptomer" tidligere pp...
Fikk bare en følelse at noe var på gang nå :P Men sikkert ingenting
Tok denne testen for vel en time siden.

Vis vedlegget 168026

Hei!

Føler jeg kan se noe på denne, men veeeeeldig svakt da. Men er noe der?
Denne måneden har jeg kun hatt høy på monitoren, og den er høy enda. Og ellers null symptomer. Hatt mye mer "symptomer" tidligere pp...
Fikk bare en følelse at noe var på gang nå :P Men sikkert ingenting
Tok denne testen for vel en time siden.
Syns jeg skimter noe :-)

Back
Topp