***IKM UKE 13***

Del 2 av EL hos svigers:
Skulle ikke være lett det her. Det er så lytt her, at mannen nekter å gjøre noe dersom det er folk i hus. Og her er det folk i hus HELE tiden! Går en, så kommer det en annen. Blir gal! :(
Gå ut da!:p kjør en tur, ta en kjapp en :D

Del 2 av EL hos svigers:
Skulle ikke være lett det her. Det er så lytt her, at mannen nekter å gjøre noe dersom det er folk i hus. Og her er det folk i hus HELE tiden! Går en, så kommer det en annen. Blir gal! :(
Haha!! Jeg må le! :-) kjenner med igjenn i dette jeg også i disse påskeferietider!! :-)

Prøvde å qoute alle sammen men det var tydeligvis umulig for min hjerne å gjøre på mobil :D skulle bare si at vi fikk pressa inn en kjapp en ;)

Del 2 av EL hos svigers:
Sånn er i utgangspunktet min også, men i jula hadde vi vært noen dager fra hverandre, så begge var ganske lystne. Vi har soverom under svigers, så bra lytt der og....! Endte opp med tidenes stilleste sex, og det ble utrolig intenst! Lå nesten helt stille, han begvegde seg litt og jeg klemte det jeg var god for. Så lenge det ikke er fare for at noen kommer inn, så er alt mulig ;)

Sånn er i utgangspunktet min også, men i jula hadde vi vært noen dager fra hverandre, så begge var ganske lystne. Vi har soverom under svigers, så bra lytt der og....! Endte opp med tidenes stilleste sex, og det ble utrolig intenst! Lå nesten helt stille, han begvegde seg litt og jeg klemte det jeg var god for. Så lenge det ikke er fare for at noen kommer inn, så er alt mulig ;)

Haha ble sånn her og ;)

Melder meg ut, virker som at kroppen har prøvd på EL hele uken, men ikke fått det til. Lykke til damer :)

Melder meg inn her, jeg har IKM mandag 28.mars.! Har trua denne måneden!

Håper det klaffer for alle denne måneden, og at det blir mange fine julebarn i desember

Hei! Vi prøvde oss på en måned med prøving *utenåsnakkeomatviprøver-pust-ellernoepratomåhasexpåderettedagene*.... Jeg er ikke så stressa denne måneden, heldigvis... PP2

IKM 30.april.

Tok en test i dag tidlig, og jeg syns jeg skimta en svaaaaak strek på den, men etter tidsfristen. Når jeg ser på testen nå, så ser jeg klart en strek, men det er jo 13 timer siden jeg tok den.
ImageUploadedByBV Forum1458677273.481753.jpg
den øverste er tatt på morgenurin, den nederste på ettermiddagen.

Back
Topp