Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vil si de var negative i dag.Så sånn jeg regner det er dey 1 dpo dagen etter negativ.Men er vel litt forskjellig måte å regne detØverst er fra i går morges, så i går ettermiddag, så i dag morges, å nå i ettermiddag. Kan jeg regne 1 dpo i dag eller hva tror dere?![]()
vil si de var negative i dag.Så sånn jeg regner det er dey 1 dpo dagen etter negativ.Men er vel litt forskjellig måte å regne det![]()
Øverst er fra i går morges, så i går ettermiddag, så i dag morges, å nå i ettermiddag. Kan jeg regne 1 dpo i dag eller hva tror dere?![]()
Kjør påVis vedlegget 167123
Svakere i dag, så da tror jeg at EL er idag! Hadde tempdropp også, el-smerter og MYE slim! Får se om tempen er enig![]()
Synker tempen dagen du har eggløsning? Begynt å tempe denne syklusen er helt grønnVis vedlegget 167123
Svakere i dag, så da tror jeg at EL er idag! Hadde tempdropp også, el-smerter og MYE slim! Får se om tempen er enig![]()
Synker tempen dagen du har eggløsning? Begynt å tempe denne syklusen er helt grønn
Lykke til, krysser fingrene for deg![]()
Fantastisk!Haha dere!
Når man skal EL-teste hos svigers: gjemme testene i toalettvesken, late som du skal dusje når du tar med toalettveska på do, tisse i en tom snusboks (eneste jeg fant i farten), ta testen i full fart, skru på dusjen og sitte på badet og se på testen til den er ferdig, for så å gjemme den i toalettvesken igjen! Ler litt inni meg her![]()
Jeg er og hoven, sånn når du sier det. Litt sånn stølHvordan har dere det? Er ikke veldig optimistisk denne mnd,men er så hoven i magenog i ettermiddag har jeg tissa ofte... Kan vere bare luresymptomer òg
![]()
Store planer om å holde meg lenge! Har IKM sent i uka, så tenkte minimum å vente til litt ut i uke 13Da er vi vel alle her ferdig med el...? Noen som har trua på denne mnd?når starter dere testinga?
![]()
Jeg har ikm torsdag i uke 13, så tenkte jeg skulle prøve å holde meg til minst mandagStore planer om å holde meg lenge! Har IKM sent i uka, så tenkte minimum å vente til litt ut i uke 13når starter du?
Jeg har fått skygger på de flere ganger, men hørt veldig mye bra om de her inne. Mener å huske at jeg har lest om folk som har fått positiv fra ca 8-9 dpo? Men det avhenger jo også av hvor fort du produserer hcgJeg har ikm torsdag i uke 13, så tenkte jeg skulle prøve å holde meg til minst mandaghar kjøpt sånne strimler fra billigtester, og vet ikke helt hvor sensitive de er...? Noen erfaringer?
![]()
Ja ikke sant.. hvilke bruker du da? Har du prøvd lenge? Jeg er på 1 pp etter ma i januar, så er litt "fersk" på alt dette prøve- og testegreiene herJeg har fått skygger på de flere ganger, men hørt veldig mye bra om de her inne. Mener å huske at jeg har lest om folk som har fått positiv fra ca 8-9 dpo? Men det avhenger jo også av hvor fort du produserer hcg![]()