***IKM UKE 13***

Øverst er fra i går morges, så i går ettermiddag, så i dag morges, å nå i ettermiddag. Kan jeg regne 1 dpo i dag eller hva tror dere? :)

Vedlegg

• Snapchat-2385729433621233253.jpg
    Snapchat-2385729433621233253.jpg
    382,3 KB · Visninger: 61
Øverst er fra i går morges, så i går ettermiddag, så i dag morges, å nå i ettermiddag. Kan jeg regne 1 dpo i dag eller hva tror dere? :)
vil si de var negative i dag.Så sånn jeg regner det er dey 1 dpo dagen etter negativ.Men er vel litt forskjellig måte å regne det :)

vil si de var negative i dag.Så sånn jeg regner det er dey 1 dpo dagen etter negativ.Men er vel litt forskjellig måte å regne det :)

Takk for svar :) Ja jeg vil regne i dag som dpo egentlig, men ble samtidig litt usikker på hvordan dere andre gjør det :)

Jeg tenker at el er idag, og 1 dpo imorgen. Jeg teller hvertfall 1dpo som dagen etter første negative test ☺

Du regner sånn:
Dag 1: Positiv EL test
Dag 2: Eggløsning
Dag 3: 1 dpo

Dette fordi du ca har EL dagen etter positiv test, og 1 dpo står for: 1 dag etter eggløsning :)

ImageUploadedByBV Forum1458238540.184412.jpg

Svakere i dag, så da tror jeg at EL er idag! Hadde tempdropp også, el-smerter og MYE slim! Får se om tempen er enig :)

Synker tempen dagen du har eggløsning? Begynt å tempe denne syklusen er helt grønn:p

Lykke til, krysser fingrene for deg:)

Den kan gjøre det, men tror jeg husker at det ikke er helt vanlig :)

Haha dere!
Når man skal EL-teste hos svigers: gjemme testene i toalettvesken, late som du skal dusje når du tar med toalettveska på do, tisse i en tom snusboks (eneste jeg fant i farten), ta testen i full fart, skru på dusjen og sitte på badet og se på testen til den er ferdig, for så å gjemme den i toalettvesken igjen! Ler litt inni meg her :D

Haha dere!
Når man skal EL-teste hos svigers: gjemme testene i toalettvesken, late som du skal dusje når du tar med toalettveska på do, tisse i en tom snusboks (eneste jeg fant i farten), ta testen i full fart, skru på dusjen og sitte på badet og se på testen til den er ferdig, for så å gjemme den i toalettvesken igjen! Ler litt inni meg her :D
Fantastisk! :D

Hvordan har dere det? Er ikke veldig optimistisk denne mnd,men er så hoven i magen :-P og i ettermiddag har jeg tissa ofte... Kan vere bare luresymptomer òg :-P

Jeg har bomma når jeg talte antall dager til ikm, så jeg tilhører uke 12. Kan stryke meg fra lista her :)

Hvordan har dere det? Er ikke veldig optimistisk denne mnd,men er så hoven i magen :p og i ettermiddag har jeg tissa ofte... Kan vere bare luresymptomer òg :p
Jeg er og hoven, sånn når du sier det. Litt sånn støl :p men er ca 2 dpo, så ingenting som kan gi symptomer enda ;) har ingen tro på denne mnd, sambo mener jeg maser og stresser for mye, så har holdt litt igjen. Og vil ikke han så blir det jo ikke noe spiregivende action :) og så er vi enige om at desember-termin ikke er mest optimalt, så er liksom greit at det ikke går denne måneden :)

Store planer om å holde meg lenge! Har IKM sent i uka, så tenkte minimum å vente til litt ut i uke 13 :) når starter du?
Jeg har ikm torsdag i uke 13, så tenkte jeg skulle prøve å holde meg til minst mandag :) har kjøpt sånne strimler fra billigtester, og vet ikke helt hvor sensitive de er...? Noen erfaringer? :)

Jeg har ikm torsdag i uke 13, så tenkte jeg skulle prøve å holde meg til minst mandag :) har kjøpt sånne strimler fra billigtester, og vet ikke helt hvor sensitive de er...? Noen erfaringer? :)
Jeg har fått skygger på de flere ganger, men hørt veldig mye bra om de her inne. Mener å huske at jeg har lest om folk som har fått positiv fra ca 8-9 dpo? Men det avhenger jo også av hvor fort du produserer hcg :)

Jeg har fått skygger på de flere ganger, men hørt veldig mye bra om de her inne. Mener å huske at jeg har lest om folk som har fått positiv fra ca 8-9 dpo? Men det avhenger jo også av hvor fort du produserer hcg :)
Ja ikke sant.. hvilke bruker du da? Har du prøvd lenge? Jeg er på 1 pp etter ma i januar, så er litt "fersk" på alt dette prøve- og testegreiene her :)

Back
Topp