***IKM UKE 13***

Forventet EL i morgen, masse murring og el-slim i dag - jeg og mannen har snart vært syke en uke, men I kveld blir det nok aksjeinnlegg uansett form...

Forventet EL i morgen, masse murring og el-slim i dag - jeg og mannen har snart vært syke en uke, men I kveld blir det nok aksjeinnlegg uansett form...
Jeg presterte å smitte samboeren med soppinfeksjon, så han er skikkelig sår. Har EL på lørdag, så håper han er kvitt det da :) han er nok det, leste det varte i 2-4 dager. Men ble litt stressa med en gang :) håper dere får til å legge inn aksjer i kveld da!

Jeg presterte å smitte samboeren med soppinfeksjon, så han er skikkelig sår. Har EL på lørdag, så håper han er kvitt det da :) han er nok det, leste det varte i 2-4 dager. Men ble litt stressa med en gang :) håper dere får til å legge inn aksjer i kveld da!
Woops ;-) satser på det går fint :-) her legger vi inn aksjer hele tiden, 5 dager på rad nå.... Lol! :-P

Jeg tilhører muligens uke 13, da el er idag førsta. Hadde opprinnelig ikm 25.mars, men siden el ikke kom før idag - så blir vel ikm 28.mars (hvis man tar utgangspunkt i 14 dager mellom el og ikm)..

Aner ikke når EL er, men jeg går rundt og er konstant kåt, så vi får vel se :smiley-angelic002

Melder meg inn her :) Lenge siden jeg har vært med i en IKM gruppe! Vi har hatt sånn halvveis pause og er sånn halvveis i gang igjen ;) har i allefall IKM ca 2. april (har litt ustabile sykluser). PP7 blir litt feil å si siden vi ikke har vært aktive prøvere hele den tiden, men har vært uten prevansjon i ca 6 mnd.

Begyte å tempe igjen for et par dager siden, men den har ikke vist så mye enda. Våknet med mensmurringer og EL-slim, så tenkte jeg kunne ta en EL-test. Den så sånn ut:

ImageUploadedByBV Forum1458050357.053627.jpg

Så begynner i allefall å kjenne kroppen godt :) får ta en ny i kveld og satse på at den er helt positiv!

Håper på mange desemberspirer <3

Ikm 30.mars. Pp 33.
Siste pp før ivf :o

Back
Topp