Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg presterte å smitte samboeren med soppinfeksjon, så han er skikkelig sår. Har EL på lørdag, så håper han er kvitt det daForventet EL i morgen, masse murring og el-slim i dag - jeg og mannen har snart vært syke en uke, men I kveld blir det nok aksjeinnlegg uansett form...
Lykke til ;-)Forventet EL i morgen, masse murring og el-slim i dag - jeg og mannen har snart vært syke en uke, men I kveld blir det nok aksjeinnlegg uansett form...
Woops ;-) satser på det går fintJeg presterte å smitte samboeren med soppinfeksjon, så han er skikkelig sår. Har EL på lørdag, så håper han er kvitt det dahan er nok det, leste det varte i 2-4 dager. Men ble litt stressa med en gang
håper dere får til å legge inn aksjer i kveld da!
Så fint vi er fler.Attpåklatt nr 2? Den prøver vi på òg![]()
![]()
Ja, er i aksjeland om dagen vi også. Sikkert det som er grunnenWoops ;-) satser på det går finther legger vi inn aksjer hele tiden, 5 dager på rad nå.... Lol!
![]()
Aner ikke når EL er, men jeg går rundt og er konstant kåt, så vi får vel se![]()

Håper på flaks( uflaks)Er dere i gang igjen?![]()
Håper på flaks( uflaks)![]()
Skal ikke bruke letrozol denne mndJeg har troen
Bruker du letrozol denne måneden?