***IKM UKE 13***

Venter på at tanta skal pakke sakene sine og reise nå - Virker som om hun ikke har hastverk denne gangen.

Tenkte det ville vært kjekt å bli bedre kjent med dere i denne uka - Så hvor gamle er dere, hvor kommer dere fra og har dere barn fra før av? :)

Jeg er 26, sambo er 28 og vi bor i Bergen. Har ei lita jente på 4 år fra før av ^^,

Jeg er 33, samboer er 38. Vi bor i Ås kommune og vi har en gutt som blir 3 i mai :)

Venter på at tanta skal pakke sakene sine og reise nå - Virker som om hun ikke har hastverk denne gangen.

Tenkte det ville vært kjekt å bli bedre kjent med dere i denne uka - Så hvor gamle er dere, hvor kommer dere fra og har dere barn fra før av? :)

Jeg er 26, sambo er 28 og vi bor i Bergen. Har ei lita jente på 4 år fra før av ^^,
Jeg er 27 år, samboer 30, dette er vår første baby! :-)

Så kjekt å lese om dere alle sammen :D
Vi går noen spennende uker i møte, og jeg håper virkelig at våren gjør sitt til at kroppene våre vil bli gravid.

Jeg pleier vanligvis å være ferdig med tanta på 4-5 dager. Er nå på den 7. dagen og kjenner jeg begynner å bli RIMELIG lei nå. Sikkert fordi dette er en SA og ikke bare en vanlig mens, men uansett. LEI! Sola skinner da, i det minste...
Hvordan går det med dere andre damer?

Jeg er 21(født i 94) og samboer er 26 :) dette er første forsøk på vårt første barn. Vi holder til i Drammen :) heier på oss alle denne mnd <3 ingen som har noen tanker om at det blir et desemberbarn? :)

Jeg er 21(født i 94) og samboer er 26 :) dette er første forsøk på vårt første barn. Vi holder til i Drammen :) heier på oss alle denne mnd <3 ingen som har noen tanker om at det blir et desemberbarn? :)
Desemberbarn er like gode som andre barn :) Og jo lenger jeg prøver, jo mer ser jeg at jeg ikke tar sjangsen på å "hoppe over" en periode :)

Desemberbarn er like gode som andre barn :) Og jo lenger jeg prøver, jo mer ser jeg at jeg ikke tar sjangsen på å "hoppe over" en periode :)
Helt enig :) nå har jo ikke jeg begynt å prøve, men jeg tenker at barn er barn- født i desember eller februar :)

Hører forhåpentligvis til her. :) Holder på med 4 IVF forsøk. Denne gangen Maigaard Danmark. Planlagt uttak neste uke. Håper på at det blir innsetting og da blir event test dato 31/3. Er så spent! :)

Så kjekt å lese om dere alle sammen :D
Vi går noen spennende uker i møte, og jeg håper virkelig at våren gjør sitt til at kroppene våre vil bli gravid.

Jeg pleier vanligvis å være ferdig med tanta på 4-5 dager. Er nå på den 7. dagen og kjenner jeg begynner å bli RIMELIG lei nå. Sikkert fordi dette er en SA og ikke bare en vanlig mens, men uansett. LEI! Sola skinner da, i det minste...
Hvordan går det med dere andre damer?
Akkuratt ferdig med tanta idag! Og klarer ikke å vente på El! Aner ikke hvordan jeg skal få dagene til å gå, vil bare bli gravid!! Hadde nettopp MA selv og alt dreier seg om å bli gravid igjen nå!

Og desember-barn er såå velkoment! Kunne ikke brydd meg mindre om det:)

Desember-barn er hjertelig velkommen ;) i utgangspunktet hadde vi ønsket baby mellom mai-oktober. Men etter 2 SA tenker vi ikke på det. Kan vere at akkurat denne mnd sitter spiren. Og syns det blir koselig med baby til jul ;-)

IKM 1. april, vil gjerne bli med på listen :)

Bare meg som syns tiden går veldig sent? :P Føles ut som en evighet siden tr var over, selvom det bare er 4 dager siden :P

Ikm ca 29 mars, PP 2 etter SA i februar å exu i des-15. Fylte 30 i går, sambo blir 32, bor rett nord for Lillehammer, ingen barn fra før. Krysser fingrene for oss alle ;)

Bare meg som syns tiden går veldig sent? :p Føles ut som en evighet siden tr var over, selvom det bare er 4 dager siden :p
Ekstremt tregt! Men når jeg kikker tilbake på de fire pp vi har vært gjennom lurer jeg på hvor tiden har blitt av :p

Jeg synes tiden bare snegler seg avgårde. Etter SA i februar så føler jeg bare at tiden går enda saktere..

Har begynt å trene 5 dager i uken i stedet for 3, i håp om at tiden går fortere..

Forøvrig tenker jeg at desemberbaby må være helt fantastisk. Tenk så koselig julaften med en helt ny skatt <3

Ekstremt tregt! Men når jeg kikker tilbake på de fire pp vi har vært gjennom lurer jeg på hvor tiden har blitt av :p
Haha, ikke sant! Vi er bare på pp2 nå. Men ser nå pp1 gikk jo kjempe fort forbi, selvom det ikke føltes sånn under perioden!

Hihi jahh,min tr er straaaks slutt ;-) juhu :-D
Woho! Dette blir bra :D

Back
Topp