purple
Glad i forumet
Føler meg i veldig god form! Er også veldig kåt om dagen, det samme gjelder samboHvordan er formen damer? Her er jeg sykt trøtt i dag.... :-o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler meg i veldig god form! Er også veldig kåt om dagen, det samme gjelder samboHvordan er formen damer? Her er jeg sykt trøtt i dag.... :-o
Nei er vel bare sliten. Har "hatt oss" 7 dager på rad nå....Føler meg i veldig god form! Er også veldig kåt om dagen, det samme gjelder samboså her krysser jeg alt som krysses kan for full klaff første pp!!
var dog supertrøtt hele forrige uke, men det var fordi jeg har sovet dårlig. Vet du hvorfor du er trøtt eller?
![]()
Hvordan er formen damer? Her er jeg sykt trøtt i dag.... :-o
Haha, ja sånt tærer påNei er vel bare sliten. Har "hatt oss" 7 dager på rad nå....haha!
Ja nå er den over ;-)Haha, ja sånt tærer påhatt EL eller?
krysser for deg!!Ja nå er den over ;-)så da er det bare å krysse fingrene
![]()
Min el er heller tidlig..krysser for deg!!Jeg venter min på lørdag, så ligger helt i grenseland til å ha ikm i uke 14! Hender EL er noen dager for "sen"
![]()
Stakkars! Håper han blir kvitt det i tide, skal ikke bare være lett den her prøvingen -,-Jeg presterte å smitte samboeren med soppinfeksjon, så han er skikkelig sår. Har EL på lørdag, så håper han er kvitt det dahan er nok det, leste det varte i 2-4 dager. Men ble litt stressa med en gang
håper dere får til å legge inn aksjer i kveld da!
Positiv test er nok like rundt hjørnet nå!Whaaat..? Jeg skulle ha EL søndag, og monitoren er på høy endaDen har enda ikke kommet på max, og min EL kommer alltid på dagen!!
Men har testet med strimmel vedsiden av i tre dager nå, svake streker på mandag og tirsdag, men i dag var den ganske sterk (men ikke positiv)
Gi meg litt håpSlenger med ett bilde av de også.
Vis vedlegget 166958
Ikke helt nei, det kommer seg ☺
Nei, så kjipt! Kan jo fremdeles gå da, men det er vel greit å tenke at det kan bli litt vanskelig denne pp. Bedre å tenke det så man ikke blir så veldig skuffa om det ikke gårStakkars! Håper han blir kvitt det i tide, skal ikke bare være lett den her prøvingen -,-
Vi fikk lagt inn aksjer, men når begge to har influensa, så blir det ikke akkurat mye action. Så vi la inn aksjer en kveld, og så får vi bare se hva som skjer. Har ikke helt troen, og kjenner jeg allerede forbereder meg på neste PP, men man skal aldri si aldri![]()
Fin i formen. Prøver å ikke lete etter symptomer, men blir nervøs når jeg har hørt at så mange får så ømme bryst når de bruker pergo og det har jeg enda ikke fåttHvordan er formen damer? Her er jeg sykt trøtt i dag.... :-o
Prøver heller ikke å lete etter symptomer. Har blitt skuffa mange nok ganger nå. Får ta det som det kommer...Fin i formen. Prøver å ikke lete etter symptomer, men blir nervøs når jeg har hørt at så mange får så ømme bryst når de bruker pergo og det har jeg enda ikke fåttEr 4 dpo i dag
Happy humpingTrodde tr kom sist mandag men blødd såvidt i 2 timer. Så oppdaget jeg Elslim tirsdag og i går.
Fikk denne i dag;
Vis vedlegget 167008
Er ikke mye tvil her nei![]()
Ingen tvil nei! Happy humpingTrodde tr kom sist mandag men blødd såvidt i 2 timer. Så oppdaget jeg Elslim tirsdag og i går.
Fikk denne i dag;
Vis vedlegget 167008
Er ikke mye tvil her nei![]()