Steinbukken90
Forelsket i forumet
4 dpo her, ingen jakt på symptomer da jeg ikke har merket noe før i uke 5-6 tidligere eneste symptomet mitt har vært uteblivende mens, så venter på ikmHvor mange dpo? Har dere begynt på symptom jakt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4 dpo her, ingen jakt på symptomer da jeg ikke har merket noe før i uke 5-6 tidligere eneste symptomet mitt har vært uteblivende mens, så venter på ikmHvor mange dpo? Har dere begynt på symptom jakt?
4 dpo her, ingen jakt på symptomer da jeg ikke har merket noe før i uke 5-6 tidligere eneste symptomet mitt har vært uteblivende mens, så venter på ikm
DPO land! 1 dpo i dag, tror EL kan ha vært i går kveld. Sterk men ikke helt positiv EL test i går kveld. Men helt negativ i dag tidlig og nå. Så da tror jeg det blir riktig med 1 dpo i dag. Så da er det bare å vente de lange 2 ukene fram til IKM prøver å unngå å kjenne på symptomer. Følt meg gravid hver gang såHvor mange dpo? Har dere begynt på symptom jakt?
Håper på dpo innen et par dagerHvor mange dpo? Har dere begynt på symptom jakt?
Legger deg til, Lillafrosk
Jeg fikk helt klart positiv el test dagen etter denne(onsdag kl. 19) hadde mye ELsmerter og el slim. KlartvNeg test igjen midt på dagen i går. Pga jobbing fikk vi ikke lagt inn aksjer før i kveld. Regner derfor med at løpe er kjørt denne PP.Kommer an på merke. På noen tester er en slik det sterkeste jeg får. Jeg sier JA.
Tror kanskje jeg er 1dpo. Hadde skikkelig temphopp i dagDa er jeg endelig i DPO land :-D
Noen flere?
Tror kanskje jeg er 1dpo. Hadde skikkelig temphopp i dag