IKM uke 11

4 dpo her, ingen jakt på symptomer da jeg ikke har merket noe før i uke 5-6 tidligere :p eneste symptomet mitt har vært uteblivende mens, så venter på ikm :D

ja, der ser du. ingen vits å jakte på symptomer. du kan være like gravid uten, hehe :p
vi får krysse fingrene for at spiren sitter :D

Hvor mange dpo? Har dere begynt på symptom jakt? :p
DPO land! 1 dpo i dag, tror EL kan ha vært i går kveld. Sterk men ikke helt positiv EL test i går kveld. Men helt negativ i dag tidlig og nå. Så da tror jeg det blir riktig med 1 dpo i dag. Så da er det bare å vente de lange 2 ukene fram til IKM :P prøver å unngå å kjenne på symptomer. Følt meg gravid hver gang så :P

Er 1 dpo æ å :) drar på ferie til uka og kommer ik heim før æ ska ha tr..tru om æ klare å la Vær å test no fram t da ;)

Håper på å klare og ikke teste før IKM denne gangen jeg også ☺️ har ikke tester liggende nå så da er det kanskje mulighet for å holde seg litt lenger :P

Jeg vil også prøve å holde meg til ikm med testing, men jeg ser for meg at jeg sprekker:p

Heihei! Er 3dpo, men har kort l.fase, så ikm er 12/03

Når vi snakker om graviditets tester og bruke de :-) Jeg har kun fertilitetsmonitor som jeg kan teste med og kjøper ikke andre tester bevisst for å ikke sløse vekk penger :-D

Masse EL-slim i dag, sammenlignet med tidligere :D
Også vært mer øm i dag :)

Ganske sikker på at jeg blir å tilhøre her i stedet. Føles ut som om eggløsning ENDELIG kommer nå :)
Som gir IKM på mandag eller tirsdag..

Hadde du orket sette meg opp på tirsdag? Pp9 :)

Melder meg inn her. IKM 20.3

Mandag 14. mars
Steinbukken90 pp2 etter MA
frøken R-80 pp2
Tenkendelig pp4

Tirsdag 15. mars
-liten- pp19

Onsdag 16. mars
Pilot pp1 etter senabort
miss_30
Symaskin pp14

Torsdag 17. mars
mo9que pp22
Puusemor
c_h90, pp6

Fredag 18. mars
LilleMyyy
Charlie

Lørdag 19. mars
FrøkenMarihøne, pp2 etter MA
Katzilla87 - pp1 etter sa i februar

Søndag 20. mars
Cowgirl, pp2
m&m mini
Mirasi, pp18

Gravid <3

TR på besøk...

Ikke oppdatert

Legger deg til, Lillafrosk :-)

Melder meg inn her. IKM 20.3

Mandag 14. mars
Steinbukken90 pp2 etter MA
frøken R-80 pp2
Tenkendelig pp4

Tirsdag 15. mars
-liten- pp19
Lillafrosk pp9

Onsdag 16. mars
Pilot pp1 etter senabort
miss_30
Symaskin pp14

Torsdag 17. mars
mo9que pp22
Puusemor
c_h90, pp6

Fredag 18. mars
LilleMyyy
Charlie

Lørdag 19. mars
FrøkenMarihøne, pp2 etter MA
Katzilla87 - pp1 etter sa i februar

Søndag 20. mars
Cowgirl, pp2
m&m mini
Mirasi, pp18

Gravid <3

TR på besøk...

Ikke oppdatert

Kommer an på merke. På noen tester er en slik det sterkeste jeg får. Jeg sier JA.
Jeg fikk helt klart positiv el test dagen etter denne(onsdag kl. 19) hadde mye ELsmerter og el slim. KlartvNeg test igjen midt på dagen i går. Pga jobbing fikk vi ikke lagt inn aksjer før i kveld. Regner derfor med at løpe er kjørt denne PP. o_O

Back
Topp