IKM uke 11

Vi gir ikke opp, men starter på neste kur. Vi vet jo hvor problemet ligger, så prøver å løse det mens vi har tid.
Bare rart at kvinner er satt på mange medisiner hvis de er årsaken, men menn får ingen tilbud og er sendt direkte til IVF.
Medisiner for menn er kanskje ikke forsket like mye på i denne sammenhengen? Har ikke satt meg så veldig inn i disse prosessene, men det gjør nok mye med en psykisk å prøve ut så mye forskjellig medisiner og allikevel ikke bli gravid og. Merket det jo selv psykisk, når det tok meg 1,5 år før jeg ble gravid med jenta mi, og det var uten medisin.

Håper dere ikke må vente så mye lenger nå før en liten spire begynner å vokse♡

I dag fikk jeg positiv eggløsningstest, så nå er det bare å stå på!!:p Fortsetter og tester for å se når den faller igjen, har opplevd positive tester over mange dager før!! Gjør dere noe spesielt rundt eggløsning, bortsett fra sex da selvfølgelig??

Jeg gjør absolutt ingenting. Nå tester jeg ikke heller da, kun temping. Så nå blir det bare jevnlig med aksjer fremover:) aner ikke når EL kommer her, men er cd15 i dag, og forrige syklus hadde jeg EL på cd24:o
Hadde ikke gjort noe om det kom litt tidligere nå.

Medisiner for menn er kanskje ikke forsket like mye på i denne sammenhengen? Har ikke satt meg så veldig inn i disse prosessene, men det gjør nok mye med en psykisk å prøve ut så mye forskjellig medisiner og allikevel ikke bli gravid og. Merket det jo selv psykisk, når det tok meg 1,5 år før jeg ble gravid med jenta mi, og det var uten medisin.

Håper dere ikke må vente så mye lenger nå før en liten spire begynner å vokse♡
Utenlandske nettsider viser flere mulige kosttilskudd og hormonbehandling. Det er jo en egen vitenskap og yrke -- andrologi.
Ellers så syns jeg ikke det er noe stress for mannen å ta en tablett annenhver dag i en mnd. :)

I dag fikk jeg positiv eggløsningstest, så nå er det bare å stå på!!:p Fortsetter og tester for å se når den faller igjen, har opplevd positive tester over mange dager før!! Gjør dere noe spesielt rundt eggløsning, bortsett fra sex da selvfølgelig??
Så gøy!

Vi gjør ikke noe annet enn sædvennlig glidemiddel og sex rundt EL.

Happy humping :-)

Utenlandske nettsider viser flere mulige kosttilskudd og hormonbehandling. Det er jo en egen vitenskap og yrke -- andrologi.
Ellers så syns jeg ikke det er noe stress for mannen å ta en tablett annenhver dag i en mnd. :)

Er jo ikke noe mer stress for mannen å ta tabletter enn for dama tenker jeg

Cd13 og negativ el-test i går kveld. Venter i spenning.

Tror jeg har el slim litt sånn til og fra her om dagen.. Endel murring, men fortsatt neg. el test.. Veldig spent på om el kommer til vanlig tid denne mnd! Opplever dere el slim til og fra før el, eller har dere det hele tiden i perioden før el? Temper, men er litt vanskelig iom jeg at jobber turnus og det er opp til 8 t forskjell på tidspunktene jeg har tatt tempen. Men ikke noe hopp enda tror jeg?

Tror jeg har el slim litt sånn til og fra her om dagen.. Endel murring, men fortsatt neg. el test.. Veldig spent på om el kommer til vanlig tid denne mnd! Opplever dere el slim til og fra før el, eller har dere det hele tiden i perioden før el? Temper, men er litt vanskelig iom jeg at jobber turnus og det er opp til 8 t forskjell på tidspunktene jeg har tatt tempen. Men ikke noe hopp enda tror jeg?
Jeg mener ikke el slim helt fra tr til el, men i dagene før el..

Fikk mensen i dag jeg! Men henger her litt til :-)

cd 14 og negativ EL-test.

CD16 her. Hadde et lite temphopp på cd14 og har hatt bittelitt slim, men tror ikke noe på at EL har vært så tidlig. Ihvertfall ikke med tanke på tidligere sykluser.

CD 15 og fikk disse testene. Tenker å tolke dem som negative, men at EL er rett rundt hjørnet.
1h2tqr.jpg

14mx69y.jpg

Last edited:
IKM 17. Forventet EL i morgen, har ikke testet etter EL før i dag denne pp.

Mandag 14. mars
Symaskin pp14
Steinbukken90 pp2 etter MA
frøken R-80 pp2
Tenkendelig pp4

Tirsdag 15. mars
-liten- pp19

Onsdag 16. mars
Pilot pp1 etter senabort
miss_30

Torsdag 17. mars
mo9que pp22
Puusemor

Fredag 18. mars
LilleMyyy
Charlie

Lørdag 19. mars
FrøkenMarihøne, pp2 etter MA

Søndag 20. mars
Cowgirl, pp2
m&m mini

Gravid <3

TR på besøk...

Ikke oppdatert

Mandag 14. mars
Symaskin pp14
frøken R-80 pp2
Tenkendelig pp4

Lørdag 12 mars
Katzilla87 - pp1 etter sa i februar

Tirsdag 15. mars

-liten- pp19

Onsdag 16. mars
Pilot pp1 etter senabort
miss_30

Torsdag 17. mars
mo9que pp22
Puusemor

Fredag 18. mars
LilleMyyy
Charlie

Lørdag 19. mars

Søndag 20. mars
Cowgirl, pp2
m&m mini

Gravid <3

TR på besøk...

Ikke oppdatert

Mandag 14. mars
Symaskin pp14
frøken R-80 pp2
Tenkendelig pp4

Lørdag 12 mars
Katzilla87 - pp1 etter sa i februar

Tirsdag 15. mars

-liten- pp19

Onsdag 16. mars
Pilot pp1 etter senabort
miss_30

Torsdag 17. mars
mo9que pp22
Puusemor

Fredag 18. mars
LilleMyyy
Charlie

Lørdag 19. mars

Søndag 20. mars
Cowgirl, pp2
m&m mini

Gravid <3

TR på besøk...

Ikke oppdatert

Tror ikke vi får lagt inn nok aksjer denne gangen :( har el i dag, men sambo fikk det ikke til i går, og så skulle vi prøve igjen i dag tidlig, da tror jeg han fikk litt prestasjonsangst etter i går, så da gikk det ikke denne gangen heller :/ må vel prøve igjen i kveld, men blir jo så man tenker mer og mer på det for hver gang man har sex...

Er det mange her som har el disse dagene her ? Jeg føler det er så lenge til jeg har jeg selvom det er i slutten av denne uken! Vi er blitt enig om å ikke bruke fertilitetsmonitor denne uken selvom jeg har registrert noen tester denne helgen også sånn. Flere som bruker tester?

Er det mange her som har el disse dagene her ? Jeg føler det er så lenge til jeg har jeg selvom det er i slutten av denne uken! Vi er blitt enig om å ikke bruke fertilitetsmonitor denne uken selvom jeg har registrert noen tester denne helgen også sånn. Flere som bruker tester?
Har el rundt fredag tror jeg. Har ikke fått helt oversikt over syklusen min etter tr dukket opp igjen :) skal ikke teste etter el, da blir jeg bare enda mer stressa :P skal også PRØVE å holde meg til ikm med å teste.

Jeg har el en gang mellom søndag og onsdag. Bruker EL testene.

Back
Topp