IKM uke 11

Bare en notis til alle som har hatt abort: det er ikke nødvendig å vente en mens før man prøver igjen!
Bare ha samleie annenhver dag, så treffer dere eggløsning.
Husk at eggløsning kommer før mensen, så ikke gå glipp av en EL! :)

Bare en notis til alle som har hatt abort: det er ikke nødvendig å vente en mens før man prøver igjen!
Det visste jeg. Legene vil gjerne la deg vente til etter første mens for å ha en dato å forholde seg til i starten med tanke på hvor langt man kom i neste graviditet. Ellers har jeg ikke hørt om andre grunner. Det at kroppen trenger tid for å hente seg inn er vel gammeldags, sa min gyn.

Jeg vil gjerne vite når den er. Liker å ha kontroll. Veldig spent på når den kommer nå etter utskrapingen :-)

Skal si du har lang syklus!

Ser det er flere her som temper. Blir spennende å se om dere finner EL etterhvert :-)

Alltid hatt, bortsett fra mellom SA og graviditet i 2014, så er forsåvidt vant til det. Litt kjedelig når man vil bli gravid da:p hehe

Tempet sist, og det fungerte det. Men nå hender det at jeg våkner på natta da, så er vel ikke 100% til å stole på. Men jeg gidder ikke å teste

Melder meg inn her. IKM lørdag 19. mars. PP 2 etter MA

Får ikke kopiert innlegg jeg...mulig fordi jeg er på mobil. Kanskje nestemann er grei og tar med meg på listen:)

Mandag 14. mars
Symaskin pp14
Steinbukken90 pp2 etter MA
frøken R-80 pp2
Tenkendelig pp4

Tirsdag 15. mars
-liten- pp19

Onsdag 16. mars
Pilot pp1 etter senabort
miss_30

Torsdag 17. mars
mo9que pp22

Fredag 18. mars
LilleMyyy

Lørdag 19. mars
FrøkenMarihøne, pp2 etter MA

Søndag 20. mars
Cowgirl, pp2
m&m mini

Gravid <3

TR på besøk...

Ikke oppdatert

Melder meg inn her. IKM lørdag 19. mars. PP 2 etter MA

Får ikke kopiert innlegg jeg...mulig fordi jeg er på mobil. Kanskje nestemann er grei og tar med meg på listen:)
Du er med.

CD10 i dag. Startet med eggløsningstester. CB digital viste en tom sirkel. Strimmel test er tydelig negativ.

CD10 i dag. Startet med eggløsningstester. CB digital viste en tom sirkel. Strimmel test er tydelig negativ.
Spennende!! Lykke til med jakten!!Tenker å ta første el-test i morgen her jeg, men tror ikke det skjer noe før nærmere helgen!! Men er jo så gøy å disse på pinner:):p:joyful:

Har begynt å teste nå. Super negative. Men har EL slim i dag.
Spennende :-)

Har begynt å teste nå. Super negative. Men har EL slim i dag.
Spennende :-)
Spennende:)

Her dropper jeg testinga. Ble ikke klok på de sist gang, da jeg fikk positiv test på helt feil tidspunkt:p men temper da. Er på cd12 i dag, men regner ikke med å få EL før cd20-25 en plass :/

Har bare 1 el test igjen så tenkte spare den til da jeg tror jeg skal ha el for å sjekke. Eller tenkte jeg å teste wild yam denne syklus. Noen med erfaring på det?

Fikk nå resultater av en ny sædprøve. Merker jeg ser ingen vits med å prøve å få barn. Tidligere var det bare motilitet som var problemet (19%, 23% mot normalen på 30%). Nå etter en Pergokur fra Dr. Purvis har den ikke blitt bedre, 17%. I tillegg har 95% unormal utseende. Mengde og konsentrasjon er gode. 90% sædceller lever.

PÅ en måte er jeg betrygget med at via er i gang med IVF, men forstår også at slik skal det alltid være. Det samme må jeg gå gjennom med søskene også. Vet ikke helt om jeg orker.

Plutselig er det ikke noe gøy å teste for EL eller evt. graviditet.

En tom sirkel på CB eggløsningstesten i går, men jeg merker mer slim nå, så vil tro EL er om 2-3 dager.
Spennende. Vi kjører annen hver dag denne gangen.

Fikk nå resultater av en ny sædprøve. Merker jeg ser ingen vits med å prøve å få barn. Tidligere var det bare motilitet som var problemet (19%, 23% mot normalen på 30%). Nå etter en Pergokur fra Dr. Purvis har den ikke blitt bedre, 17%. I tillegg har 95% unormal utseende. Mengde og konsentrasjon er gode. 90% sædceller lever.

PÅ en måte er jeg betrygget med at via er i gang med IVF, men forstår også at slik skal det alltid være. Det samme må jeg gå gjennom med søskene også. Vet ikke helt om jeg orker.

Plutselig er det ikke noe gøy å teste for EL eller evt. graviditet.

Kjedelig beskjed å få, men uansett greit med et svar da.
Krysser fingrene for dere♡

Kjedelig beskjed å få, men uansett greit med et svar da.
Krysser fingrene for dere♡
Vi gir ikke opp, men starter på neste kur. Vi vet jo hvor problemet ligger, så prøver å løse det mens vi har tid.
Bare rart at kvinner er satt på mange medisiner hvis de er årsaken, men menn får ingen tilbud og er sendt direkte til IVF.

Mandag 14. mars
Symaskin pp14
frøken R-80 pp2
Tenkendelig pp4

Tirsdag 15. mars
-liten- pp19

Onsdag 16. mars
Pilot pp1 etter senabort
miss_30

Torsdag 17. mars
mo9que pp22

Fredag 18. mars
LilleMyyy

Lørdag 19. mars

Søndag 20. mars
Cowgirl, pp2
m&m mini

Gravid <3

TR på besøk...

Ikke oppdatert

Jeg har ikm fredag 18 mars :-)
Begynte å teste med fertilitetsmonitor i dag :-)

Mandag 14. mars
Symaskin pp14
frøken R-80 pp2
Tenkendelig pp4

Tirsdag 15. mars
-liten- pp19

Onsdag 16. mars
Pilot pp1 etter senabort
miss_30

Torsdag 17. mars
mo9que pp22

Fredag 18. mars
LilleMyyy
Charlie

Lørdag 19. mars

Søndag 20. mars
Cowgirl, pp2
m&m mini

Gravid <3

TR på besøk...

Ikke oppdatert

I dag fikk jeg positiv eggløsningstest, så nå er det bare å stå på!!:p Fortsetter og tester for å se når den faller igjen, har opplevd positive tester over mange dager før!! Gjør dere noe spesielt rundt eggløsning, bortsett fra sex da selvfølgelig??

Back
Topp