IKM uke 11

Skal begynne å ta D-vitamin i dag. Var hos legen i går, og ble anbefalt dette i tillegg til folat og tran :)
Tok det da jeg ble gravid med snuppa og, men da hadde jeg påvist lave verdier. Men fikk bekreftet teorien min om at det kan ha betydning for SA og å bli gravid :)

Da er jeg endelig i DPO land :-D
Noen flere? :-)

Spør igjen i morgen :p
Kjennes virkelig ut som om EL er i dag. Murrer og rusker i livmoren/eggstokken (kjennes ut som om den venstre holder på i dag!), og puppene er sjukt irriterende. I morgen MÅ nesten tempen ha steget :p

Ikm den 16 ;-)

DER har EL endelig vært ♡
Bare 11 dager forsinket, ble den. -.o

Flytter ikm fra søndag til lørdag :)
Er 3 dpo i dag ifølge FF:D

Mandag 14. mars
Steinbukken90 pp2 etter MA
frøken R-80 pp2
Tenkendelig pp4

Tirsdag 15. mars
-liten- pp19
Lillafrosk pp9

Onsdag 16. mars
Pilot pp1 etter senabort
miss_30
Symaskin pp14

Torsdag 17. mars
mo9que pp22
Puusemor
c_h90, pp6

Fredag 18. mars
LilleMyyy
Charlie

Lørdag 19. mars
FrøkenMarihøne, pp2 etter MA
Katzilla87 - pp1 etter sa i februar
m&m mini

Søndag 20. mars
Cowgirl, pp2
Mirasi, pp18

Gravid <3

TR på besøk...

Ikke oppdatert

Fikk plutselig en liten blødning i går, 4 dager etter sex, ca. 3 dpo. Ikke sett noe til den i dag, enda. Hatt menssmerter i flere dager nå.

Æ er å bare 4 dpo...håper så på spire nå...men ei lita trøst e at æ har fått time til videre utredning hos gyn 31.mars

Æ er å bare 4 dpo...håper så på spire nå...men ei lita trøst e at æ har fått time til videre utredning hos gyn 31.mars

Så greit å vite at det blir sjekket om det ikke klaffer nå da:) prøvd lenge?
Venter på time selv. Skal ha time for celleprøve, men legen min syntes vi skulle sjekke andre ting også siden vi brukte godt over et år på å bli gravide med frøkna her:)

Så greit å vite at det blir sjekket om det ikke klaffer nå da:) prøvd lenge?
Venter på time selv. Skal ha time for celleprøve, men legen min syntes vi skulle sjekke andre ting også siden vi brukte godt over et år på å bli gravide med frøkna her:)
Vi har prøvd I 2 år nå.. brukte 1 år på første...så glad vi får litt mere hjelp nå

Jeg hadde pos el test 29/2 og neg 1/3 da er 1 dpo 1/3 eller er det dagen etter neg igjen som er 1dpo?? Ikm 14/3

Dette lurer jeg også på. Noen sier at el er dagen etter positiv test, for egget bruker litt tid på å sleppe? *forvirret* :p

Back
Topp