IKM uke 11 ❤️

Hørtes jo egentlig ut som at egget ikke slapp og nå prøver kroppen igjen[emoji4] har du mer el tester? Kanskje ta en for å se[emoji4][emoji4]

Ja, må kanskje det, for sjelefredens skyld :p Nå var utfloden tilbake til "normalt" etter-mensen-utflod, altså litt som fuktighetskrem og ikke strekkbar i det hele tatt..

Røk på en test idag jeg [emoji85]

Etter 20 min så var der helt klart en skygge i alle fall. Får den ikke med på bilde dessverre. Er bare ca 7 dpo så nå har jeg litt håp i alle fall [emoji3]
Hvilket test merke bruker du?

Tror ikke det stod noe på mine, så er vel enten eller da [emoji14]

Selv hvor spennende det hadde vært å teste imorgen, skal jeg vente til fredag [emoji3]

c0d9165bb72ce2c1070ce4cfb475d645.jpg

Da var testene endelig negative igjen, så da kan dpo begynne! Ble en del senere enn først antatt, men fornøyd med at det ikke ble enda senere i og med at jeg fortsatt ammer[emoji2]

Hadde skikkelige murringer på ettermiddagen i går, i dag tidlig var det litt blod på papiret (ikke hatt sex). Er 6 dpo i dag :-)
Er litt spennende dette :-) Har også en høy temperatur. Skulle ønske jeg kunne hoppe fire dager frem i tid ;)

Hvor mange dpo er dere i dag[emoji2]?
Jeg er kun 1 dpo (siden en ble forsinket) [emoji4] håååper de neste 8 dagene går super raskt[emoji106][emoji2]

Jeg er 11 dpo, men har lite tro på at det klaffet.. Sist svangerskap hadde jeg tydelige symptomer 11 dpo, nå er det bare som alle andre pp'er. Vurderer en test i morgen eller lørdag hvis tempen virker lovende :)

Du er flink som klarer å holde deg så lenge med testingen. Jeg har allerede begynt. Hehe. Men kun fordi jeg bestilte 100 tester fra ebay. Har lite. Tro for at det klaffet her og. Har begynt å få tegn på at mensen skal komme. Krysser fingrene for positivt resultat hos deg i morgen :)

Back
Topp