VenterPåStorken
Elsker forumet
Blir gal av disse dpo dagene. De går så tregt. Når er det tidligste egget kan feste seg?
Som regel er det 6-10dpo.
Jeg venter og venter her også... hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir gal av disse dpo dagene. De går så tregt. Når er det tidligste egget kan feste seg?
Som regel er det 6-10dpo.
Jeg venter og venter her også... hahaha
Ikke for tidlig nei. Kan feste seg fra 2 dpo tror jeg det var MEN eksperter sier man ikke kan kjenne egget fester seg, fordi det er så mikroskopisk. Jeg får også slik stikning en gang mellom el og tr. Selv om jeg ikke er gravidFor 3 dpo er vel altfor tidlig? Våknet brått i natt av skikkelig kraftig stikk i livmoren.
Ser akkurat samme ut som jeg hadde det denne ppen. Er nok det at egget sliter med å slippe. Må nok bare fortsette å teste å se når du evt får flere negative på rad.
Kanskje du får gjøre som meg: jeg gadd ikke mer, så tar ting som det kommer
Ikke for tidlig nei. Kan feste seg fra 2 dpo tror jeg det var MEN eksperter sier man ikke kan kjenne egget fester seg, fordi det er så mikroskopisk. Jeg får også slik stikning en gang mellom el og tr. Selv om jeg ikke er gravid
Dpo er forferdelig spennendeJeg kjente det med første mann. Jeg har veldig følsom livmor har legen sagt. Siden jeg er av de få som faktisk kunne kjenne spiralen når jeg hadde den. Blir noen spennende dager nå
Dpo er forferdelig spennende
Ja det er det. Men går jo så tregt. Men regner med det tar litt tid før den endelig sitter. Har fått beskjed at jeg noen ganger har for tynn slimhinne. Men har heldigvis ikke noe hastverk. Er ikke så lenge siden vi bestemte oss for å prøve
Mulig det blir det neste periode, egentlig baby mellom jul og nyttår om det klaffer da. Ikke så gira på det egentlig, kjedelig tidspunkt!
Hurra! Lykke til Heia egget!Positiv eggløsningstest idag og i går! Cd 20 etter første blødningsdag av sa. Håper syklusen blir lenger i andre enden også! Så da er jeg godt innafor i uke 11
Nja. Synes den såg litt negativ ut jeg. PittelittSer jeg riktig , positiv i dag også??! 2 siste tatt morgen og kveld. Vis vedlegget 220232