IKM uke 11 ❤️

For 3 dpo er vel altfor tidlig? Våknet brått i natt av skikkelig kraftig stikk i livmoren.
Ikke for tidlig nei. Kan feste seg fra 2 dpo tror jeg det var :-) MEN eksperter sier man ikke kan kjenne egget fester seg, fordi det er så mikroskopisk. Jeg får også slik stikning en gang mellom el og tr. Selv om jeg ikke er gravid :-)

Tok en ny test nå, den ser jo knall positiv ut? Enige ? Blir sprø, når slipper dette egget tro :/Lurer på om det kan ha vært tilfelle tidligere også at egget ikke klarete slippe med en gang og at jeg ikke har testet lenge nok?
IMG_2461.JPG

Ser akkurat samme ut som jeg hadde det denne ppen. Er nok det at egget sliter med å slippe. Må nok bare fortsette å teste å se når du evt får flere negative på rad.

Ser akkurat samme ut som jeg hadde det denne ppen. Er nok det at egget sliter med å slippe. Må nok bare fortsette å teste å se når du evt får flere negative på rad.

Dette som er frustrerende nok fra før :p Også ser jeg at jeg kanskje regnet feil å, mulig Ikm er uke 12. Men har syklus som variere fra 28-33 dager, så Ikm er mellom 17-21 mars :/ tullekropp!

Kanskje du får gjøre som meg: jeg gadd ikke mer, så tar ting som det kommer :p

Mulig det blir det neste periode, egentlig baby mellom jul og nyttår om det klaffer da. Ikke så gira på det egentlig, kjedelig tidspunkt!

Ikke for tidlig nei. Kan feste seg fra 2 dpo tror jeg det var :-) MEN eksperter sier man ikke kan kjenne egget fester seg, fordi det er så mikroskopisk. Jeg får også slik stikning en gang mellom el og tr. Selv om jeg ikke er gravid :-)

Jeg kjente det med første mann. Jeg har veldig følsom livmor har legen sagt. Siden jeg er av de få som faktisk kunne kjenne spiralen når jeg hadde den. Blir noen spennende dager nå :)

Ja det er det. Men går jo så tregt. Men regner med det tar litt tid før den endelig sitter. Har fått beskjed at jeg noen ganger har for tynn slimhinne. Men har heldigvis ikke noe hastverk. Er ikke så lenge siden vi bestemte oss for å prøve

Jeg er oppi 14 pp nå. Begynner å bli lei spenningen ;)

Positiv eggløsningstest idag og i går! Cd 20 etter første blødningsdag av sa. Håper syklusen blir lenger i andre enden også! Så da er jeg godt innafor i uke 11:p

Dagen idag er litt "blæh" :yuck:
FF gir meg bare stiplet kryss, kvalme og tissetrang preger kroppen og humøret er skikkelig "pms frøken" :wacky: håååper det resulterer i to streker på søndag når første testen ryker til! Andre pp har jeg testet DPO 5-6-7, nå skal jeg være flink jente å vente til DPO 12 :D

Positiv eggløsningstest idag og i går! Cd 20 etter første blødningsdag av sa. Håper syklusen blir lenger i andre enden også! Så da er jeg godt innafor i uke 11:p
Hurra! Lykke til :-) Heia egget!

Ser jeg riktig , positiv i dag også??! 2 siste tatt morgen og kveld.
IMG_2472.JPG

I alle dager!! Allerede 8 dpo i morgen :-O det har gått fort!! Klarer å vente med test også kjenner jeg. Har alltid giga testetrang. Håper dette er et positivt tegn :-p

Back
Topp