~allegodetingerfire~
Elsker forumet
Yay 1 dpo i dag 9 dpo på bursdagen min. Hadde vært kjekt med en positiv test da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånt synes jeg også er moro Kjenner det så godt!Jeg blir stadig overrasket over hvor godt jeg kan kjenne hva som skjer i kroppen. Sa til mannen i går at nå slapp nok kroppen egget. Våknet til en negativ el test. Så da hadde jeg nok rett
Sånt synes jeg også er moro Kjenner det så godt!
Håååper for oss alleJa det er veldig artig spennende å se om den sitter denne gangen
Nei, er jo cd 14 idag. Herlighet...da er jeg allerdede på dag 14 og tester fortsatt negativt...[emoji85][emoji85]
Cd 13 idag og negativ igjen ( nederste er ifra i dag) El slim i dag da, så håper på bedre stigning i morgen![emoji4]
Krysser fingrene for eggslipp;-)Heldig du som er i dpo land Her slipper vel egget i dag, så da blir det dpo i morgen!
Her er mine tester så langt.. Tydelig positive tester i går kveld(CD 15) og i dag tidlig(CD 16), men er de etterpå også positive ? Når ca blir el ? Er det 24-48 timer etter første positive test ? [emoji4]
Hjelp. Er denne positiv eller negativ?
Tempen steg i dag, så da håper jeg gullegget er på vei for å utrette miraklerKrysser fingrene for eggslipp;-)
Positiv [emoji3]
Håper den er positiv i morgen også, ellers går insemineringsforsøket i vasken [emoji17]