IKM uke 11 ❤️

For 3 uker siden fikk jeg vite at ei Vennine er gravid å ventet i oktober , og jeg fikk vite i dag at enda en Vennine venter i september. Sjalu skuffet og lei meg nå :( Så lei negativt testet! Prøver å ikke vise det men er vanskelig!

For 3 uker siden fikk jeg vite at ei Vennine er gravid å ventet i oktober , og jeg fikk vite i dag at enda en Vennine venter i september. Sjalu skuffet og lei meg nå :( Så lei negativt testet! Prøver å ikke vise det men er vanskelig!
Helt det samme som meg da! Fikke vite om tre på en uke bare! Det ble litt mye for meg! Ser forresten ut som om du har el i dag :-)

Helt det samme som meg da! Fikke vite om tre på en uke bare! Det ble litt mye for meg! Ser forresten ut som om du har el i dag :-)

Ja sikkerlig vi d følelse! Tok samboer 2 år å bli klar fra jeg selv var det, så føles som en evighet! 4 prøveperiode nå. Oy får prøve og få inn aksjer i kveld å da :)

I feel you...har 2 venniner som venter i august (det skulle jeg også men mistet :() og i oktober. Det er så vanskelig...og prøver å unngå graviditet-talk..

Alle de siste er positive ja.
Det er 24-48t etter SISTE positive test [emoji846]

Takk for svar :)
1a09dd9023a861b1c8974c9fa71f0745.jpg

Her er dagens tester med også, er den negativ nå ? :)

Ja den er negativ vil jeg si da [emoji846]

Jeg hadde 5 dager med positive tester i desember før jeg gikk tom, så "alt" går an [emoji14]

Ja den er negativ vil jeg si da [emoji846]

Jeg hadde 5 dager med positive tester i desember før jeg gikk tom, så "alt" går an [emoji14]

Ja, synes den så negativ ut før den tørka :) Åja, såpass lenge ja :P
d67bdfc704675530eb18b3fb6ec509aa.jpg

Her er dagens test også :) Så da er el mest sannsynlig i dag eller i morgen da ? :)

Dagens test, hva tror dere? Tørket nå da, blir sprø av denne tolkingen jeg! :/ syns det er vanskelig og tyde!
IMG_2457.JPG

El når da tro? Forsent m aksjer nå?? Huff jeg blir sprø , å fortsatt litt deppa etter i går. Er så mange som blir gravide rundt meg nå :/

Ca idag tenker jeg, så bare hopp i høyet ikveld [emoji846][emoji1360]
Ja det er mye bli sprø av med denne prøvingen [emoji20] er litt der selv denne pp-en. El-testene har vært helt på trynet og el-smerter har jeg sikkert hatt i over 1 uke nå. Så aner ikke når el er/var [emoji849]

Typisk med mange rundt som blir gravide når man kommer i den rette alderen [emoji53]

Back
Topp