Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt det samme som meg da! Fikke vite om tre på en uke bare! Det ble litt mye for meg! Ser forresten ut som om du har el i dagFor 3 uker siden fikk jeg vite at ei Vennine er gravid å ventet i oktober , og jeg fikk vite i dag at enda en Vennine venter i september. Sjalu skuffet og lei meg nå Så lei negativt testet! Prøver å ikke vise det men er vanskelig!
Vis vedlegget 220029 hva tror dere? Testet ikke 2 mars.
Helt det samme som meg da! Fikke vite om tre på en uke bare! Det ble litt mye for meg! Ser forresten ut som om du har el i dag
For 3 uker siden fikk jeg vite at ei Vennine er gravid å ventet i oktober , og jeg fikk vite i dag at enda en Vennine venter i september. Sjalu skuffet og lei meg nå Så lei negativt testet! Prøver å ikke vise det men er vanskelig!
Alle de siste er positive ja.
Det er 24-48t etter SISTE positive test [emoji846]
Nei syns ikke det. Kanskje i morgen? [emoji846]
Nei syns ikke det. Kanskje i morgen? [emoji846]
Ja den er negativ vil jeg si da [emoji846]
Jeg hadde 5 dager med positive tester i desember før jeg gikk tom, så "alt" går an [emoji14]
Dagens test, hva tror dere? Tørket nå da, blir sprø av denne tolkingen jeg! :/ syns det er vanskelig og tyde! Vis vedlegget 220095
Fått tr aaalt for tidlig. En uke før tiden. Jaja får prøve igjen [emoji4]
Negativ tror jeg [emoji1360]
El når da tro? Forsent m aksjer nå?? Huff jeg blir sprø , å fortsatt litt deppa etter i går. Er så mange som blir gravide rundt meg nå :/