Kånemor
Flørter med forumet
Spennende! Lykke tilHar vært på ul i dag. Sannsynligvis el og inseminasjon på mandag. [emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Lykke tilHar vært på ul i dag. Sannsynligvis el og inseminasjon på mandag. [emoji5]
Håper eggløsningen snart nærmer seg. Mannen reiser på jobb på mandag. Er på cd13 i dag.
Spennende! Lykke til
Krysser alt jeg kan for deg[emoji1] For alle sammen her inne[emoji16] Håper virkelig det er våres tur nå[emoji173]
Ikke umulig at el var i går nei![emoji4][emoji4]
Jeg gir opp [emoji849] dagens kunne jeg egentlig spart meg siden jeg hadde drukket mye og urinen var nesten helt blank..
Pga smerter og el-slim går jeg ut i fra el igår eller idag til det motsatte evt blir bevist..
Ikke umulig at el var i går nei![emoji4][emoji4]
Spennende! Her er fortsatt el testene negative. Fra første test cd 9 har testene blitt svakere for hver dag (cd12 i dag) håper det snur snart![emoji4]Nå holder jeg en knapp på idag [emoji846] kraftige el-smerter og mye el-slim nå i ettermiddag [emoji3]
Det håper jeg også [emoji3]Spennende! Her er fortsatt el testene negative. Fra første test cd 9 har testene blitt svakere for hver dag (cd12 i dag) håper det snur snart![emoji4]
Kan jeg skrive meg inn her..?
Hadde EL i går og IKM 15.3 pp1 etter MA
Håper å bli fort gravid igjen!
Spennende! Jeg håper på positiv el test i dag. Jeg hadde smerter på begge (!!!) sider i går, og har el slimNå holder jeg en knapp på idag [emoji846] kraftige el-smerter og mye el-slim nå i ettermiddag [emoji3]
Håper detOoo, tror dagens el-test var positiv. Kanskje øøøørlite svakere enn kontrollstreken. Bittelitt stretch i utfloden også. Litt murring i gårkveld, så satser på at noe er på gang nå.
Heldig du som er i dpo land Her slipper vel egget i dag, så da blir det dpo i morgen!2 dpo ca da vente vente