IKM uke 11 ❤️

c2b0abdf475cea3099d703c03609f2f7.jpg

Håper eggløsningen snart nærmer seg. Mannen reiser på jobb på mandag. Er på cd13 i dag.

Usikker på når el er, så bare skriv meg på søndagen: )

Er på cd 14 i dag, venter spent på en positiv el test! Håper det ikke er lenge til. Har hørt at den ofte kommer litt sent på pergo :-)

d63bc2d013c58f7a0089ccf01e83ca69.jpg

Jeg gir opp [emoji849] dagens kunne jeg egentlig spart meg siden jeg hadde drukket mye og urinen var nesten helt blank..
Pga smerter og el-slim går jeg ut i fra el igår eller idag til det motsatte evt blir bevist..

Spennende! Her er fortsatt el testene negative. Fra første test cd 9 har testene blitt svakere for hver dag (cd12 i dag) håper det snur snart![emoji4]
Det håper jeg også [emoji3]

Kan jeg skrive meg inn her..? xsmile9
Hadde EL i går og IKM 15.3 pp1 etter MA

Håper å bli fort gravid igjen! ;)

Klart det [emoji846] lykke til [emoji846]

Nå holder jeg en knapp på idag [emoji846] kraftige el-smerter og mye el-slim nå i ettermiddag [emoji3]
Spennende! Jeg håper på positiv el test i dag. Jeg hadde smerter på begge (!!!) sider i går, og har el slim :rolleyes:

Last edited:
Hurra! Nå fikk jeg denne :) Da kan jeg skrives på liste med ikm 17.mars! Dette er pp10 og jeg bruker pergo denne mnd.

Vedlegg

• IMG_2401.JPG
    IMG_2401.JPG
    949,3 KB · Visninger: 92
Ooo, tror dagens el-test var positiv. Kanskje øøøørlite svakere enn kontrollstreken. Bittelitt stretch i utfloden også. Litt murring i gårkveld, så satser på at noe er på gang nå.
Håper det :-)

Back
Topp