Ser jeg riktig , positiv i dag også??! 2 siste tatt morgen og kveld. Vis vedlegget 220232
Njææ litt negativ tror jeg den siste er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jeg riktig , positiv i dag også??! 2 siste tatt morgen og kveld. Vis vedlegget 220232
Så heldig du er som har kommet så langt i dpo land Er bare 4 dpo jeg. Var hos gynekologen i dag da, det var litt moro mens man venter. Så at jeg muligens har sluppet to egg!! Ett fra hver side. Og har har fått tykkere livmorslimhinne på pergo enn jeg har hatt av meg selv. Ting går rett vei om ikke annet. Så får vi se hvor lang tid dette tarI alle dager!! Allerede 8 dpo i morgen :-O det har gått fort!! Klarer å vente med test også kjenner jeg. Har alltid giga testetrang. Håper dette er et positivt tegn
Tar en 10 dpo tenker jegSå heldig du er som har kommet så langt i dpo land Er bare 4 dpo jeg. Var hos gynekologen i dag da, det var litt moro mens man venter. Så at jeg muligens har sluppet to egg!! Ett fra hver side. Og har har fått tykkere livmorslimhinne på pergo enn jeg har hatt av meg selv. Ting går rett vei om ikke annet. Så får vi se hvor lang tid dette tar
Du er flink som venter med å teste, tror jeg kommer til å vente til jeg er 10 dpo selv denne pp. Hvor lenge tenker du å vente før første test ryker?
Krysser fingrene for deg! Spennende at det er noen i denne gruppen som snart kan begynne å testeTar en 10 dpo tenker jeg
Spennende 7 dpo er tidlig ja, så håper den bare øker på utover uka!Røk på en test idag jeg [emoji85]
Etter 20 min så var der helt klart en skygge i alle fall. Får den ikke med på bilde dessverre. Er bare ca 7 dpo så nå har jeg litt håp i alle fall [emoji3]
Oioi, spennende! Når ryker neste test?Røk på en test idag jeg [emoji85]
Etter 20 min så var der helt klart en skygge i alle fall. Får den ikke med på bilde dessverre. Er bare ca 7 dpo så nå har jeg litt håp i alle fall [emoji3]
Hørtes jo egentlig ut som at egget ikke slapp og nå prøver kroppen igjen[emoji4] har du mer el tester? Kanskje ta en for å se[emoji4][emoji4]Skjønner meg ikke helt på utfloden min. Forrige pp hadde jeg bare en stor kladeis med elslim, som kom ut i en stor globb.
Denne pp hadde jeg bare utflod som var bittelitt strekkbar ved el. Positiv el-test torsdag og fredag, lørdag var streken tydelig svakere enn kontrollstreken, så jeg tolket den som negativ. Tidspunktet for el stemte da bra med syklusen min.
Men i dag, da altså 4 dpo om man regner el på lørdag, har jeg plutselig veldig strekkbar utflod, men ikke eggehviteaktig. Tykk, hvit og kremaktig utflod, som jeg lett kunne strekke 5-6 cm.
Er dette innenfor normalen, eller har det blitt kluss med eggløsningen tro?