Ca 8 dpo [emoji846]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Jeg er på første runde med dobbel pergo nåIKM fredag 17.03. Pp 2 med dobbel pergo. EL 2.03 [emoji1317][emoji28]
6 dpo. Tiden går så sakte!! Fikk også mange tester i posten i dag, vanskelig å venteHvor mange dpo er dere i dag[emoji2]?
Jeg er kun 1 dpo (siden en ble forsinket) [emoji4] håååper de neste 8 dagene går super raskt[emoji106][emoji2]
Krysser fingrene! Snart lov å teste litt npr du har kommet så langtEr 8dpo...har ikke tatt en test enda men merker at jeg blir småkvalm. Håper ikke det er bare psysisk hahaha at det er faktisk noe i gang
Krysser fingrene! Snart lov å teste litt npr du har kommet så langt
Det var min tanke også Håpløst! Er jo kun 7 dpo i morgen. Skal bort i helgen også, irriterende. Gjør det ikke like lett å testeNår pakken med GT kommer så er det bare å begynne å teste! xsmile8
Ja, den ser ut til å nærme seg[emoji4][emoji4]Det kan vel se ut som det nærmer seg EL nå?? Ser at det er litt igjen før den hvertfall er like sterk, men det er ikke mye det er den sterkeste jeg har fått på slike tester til nå!
Det var min tanke også Håpløst! Er jo kun 7 dpo i morgen. Skal bort i helgen også, irriterende. Gjør det ikke like lett å teste
Tror? Den der er positiv altså! Uten tvil! Gratulerer [emoji16]