Jeg fikk sterkere "skygge" idag. Man ser tydelig konturene av streken, men fortsatt vanskelig å se fargen. Men det er tidlig, og jeg vet ikke sensitiviteten på testene. Ny på søndag da [emoji846] legger ved et bilde men tror ikke det kom frem..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GRATULERER![emoji2][emoji7]
For en sterk fin strek. Gratulerer
mens smerter kan være en god tingDa er jeg kommet meg til dpo 8. Fremdeles blenda test. Og dette på early testen. Tror mensen kommer tidligere også. Har skikkelig mensensmerter nå. Gratulerer til alle dere med positive tester krysser fingrene for alle dere andre
Da er jeg kommet meg til dpo 8. Fremdeles blenda test. Og dette på early testen. Tror mensen kommer tidligere også. Har skikkelig mensensmerter nå. Gratulerer til alle dere med positive tester krysser fingrene for alle dere andre
mens smerter kan være en god ting
Det kan fortsatt gå bra.
Lykke til.
Æ brukt tidlig å fikk ikke positiv før 11dpo. Husk at egger kan fest sæ på dag 10 å da vil ikke en test vis positivt før flere daga etter det.
Skikkelige menssmerter e å vanlig både før mens ÅÅÅ om man e gravid.
Du er gravid ja Hurra!
Vi får prøve å tenke på noe annet i noen dager Blir ikke lett da jeg kommer til å være omringet av små barn og gravide damer i helgenHahaha vi kan bare flytte fokus litt vekk fra det og nyte spenningen..og har vi kommet så langt etter for å ta en mer "akkurat" gt.
Uff! Det blir litt vanskelig... Men som sagt vi får prøve å tenke på noe annet.Vi får prøve å tenke på noe annet i noen dager Blir ikke lett da jeg kommer til å være omringet av små barn og gravide damer i helgen
Gratulerer:-D