IKM uke 11 ❤️

Jeg fikk sterkere "skygge" idag. Man ser tydelig konturene av streken, men fortsatt vanskelig å se fargen. Men det er tidlig, og jeg vet ikke sensitiviteten på testene. Ny på søndag da [emoji846] legger ved et bilde men tror ikke det kom frem..
9a601de3a1c06479dca5145d4fefbd59.jpg

Da er jeg kommet meg til dpo 8. Fremdeles blenda test. Og dette på early testen. Tror mensen kommer tidligere også. Har skikkelig mensensmerter nå. Gratulerer til alle dere med positive tester :) krysser fingrene for alle dere andre :)

Da er jeg kommet meg til dpo 8. Fremdeles blenda test. Og dette på early testen. Tror mensen kommer tidligere også. Har skikkelig mensensmerter nå. Gratulerer til alle dere med positive tester :) krysser fingrene for alle dere andre :)

Æ brukt tidlig å fikk ikke positiv før 11dpo. Husk at egger kan fest sæ på dag 10 å da vil ikke en test vis positivt før flere daga etter det.
Skikkelige menssmerter e å vanlig både før mens ÅÅÅ om man e gravid.

Æ brukt tidlig å fikk ikke positiv før 11dpo. Husk at egger kan fest sæ på dag 10 å da vil ikke en test vis positivt før flere daga etter det.
Skikkelige menssmerter e å vanlig både før mens ÅÅÅ om man e gravid.

Jeg vet ikke helt hvordan one step early fra ebay er. Så har bestilt en clearblue early også som jeg kan ta neste uke. Mensensmertene har gitt seg np. De jeg hadde i sted var så sterke at jeg ble små kvalm av de.

Hahaha vi kan bare flytte fokus litt vekk fra det og nyte spenningen..og har vi kommet så langt etter for å ta en mer "akkurat" gt. xsmile5
Vi får prøve å tenke på noe annet i noen dager :rolleyes: Blir ikke lett da jeg kommer til å være omringet av små barn og gravide damer i helgen :(

3/4 dpo og kjente plutselig at det hadde kommet litt væske fra den ene nippelen. Det kan jo være helt normalt, men det er det at jeg faktisk kjente det som vipper meg litt av pinnen. Jeg har veldig lite sensitive brystvorter!!

5dpo og masse hvit, tykk utflod. [emoji37]
Vært veldig øm i brystene i over en uke. Var forferdelig på trening særlig forrige uke

Cd 25 og tr er på vei inn døra.. 3 dager før tida.

Back
Topp