Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med dagen [emoji846] håper på en bursdagsgave på etterskudd om et par dager [emoji320]
Bare sett meg opp på tr. Dobbel kur med femar funka ikke så pp 14; her kommer jeg.
Gratulerer så mye!!JEG ER GRAVID!!!!
Etter 9 pp og en sa der imellom, klarte vi det igjen
Sender deg en gooood klemBare sett meg opp på tr. Dobbel kur med femar funka ikke så pp 14; her kommer jeg.
GRATULERER[emoji2][emoji2][emoji2][emoji7]JEG ER GRAVID!!!!
Nå kjenner ikke jeg til disse testene, meeeen jeg ser noe der! Kanskje ikke gi opp håpet ennå[emoji4][emoji4]
Redigerte bildet litt
Huff ja, det er fælt!! Krysser fingrene for at du snart kan fortelle at du og er gravid![emoji173]Fikk vite om tre gravide for to uker siden, og jammen tre til i dag, hvorav ett tvillingpar Måte på hvor lenge man klarer å fake et smil
Håper på det! Har aldri vært borti makan til babyboom som det har vært de siste månedene Er jo koselig at de blir gravide, jeg hater bare å høre om hvor lett det er Bare å slappe av så går det av seg selv... vel vel Rart folk ikke tenker på at det er ganske mange som bruker litt mer enn 1-3 mnd..Huff ja, det er fælt!! Krysser fingrene for at du snart kan fortelle at du og er gravid![emoji173]
Huff, ja...det viser bare at de er skikkelig uvitne. jeg ble gravid 1pp forrige gang. (evig takknemlig) Tar det absolutt ikke som en selvføge denne gangen. Min bestevenninne sliter veldig med å bli gravid, og har flere veninner som har blitt gravid på prøverør og slike ting. Absolutt ikke like lett for alle!Håper på det! Har aldri vært borti makan til babyboom som det har vært de siste månedene Er jo koselig at de blir gravide, jeg hater bare å høre om hvor lett det er Bare å slappe av så går det av seg selv... vel vel Rart folk ikke tenker på at det er ganske mange som bruker litt mer enn 1-3 mnd..
Er ikke det, så det er ofte lurt å velge sine ord med omhu når man spør om; skal ikke dere ha barn snart? Ehhm.. jo, skulle jo helst hatt en baby her nå Folk ass De som har mast mest vil nok få seg en aha opplevelse når vi blir gravide og kan dele nyheten og fortelle om prosessenHuff, ja...det viser bare at de er skikkelig uvitne. jeg ble gravid 1pp forrige gang. (evig takknemlig) Tar det absolutt ikke som en selvføge denne gangen. Min bestevenninne sliter veldig med å bli gravid, og har flere veninner som har blitt gravid på prøverør og slike ting. Absolutt ikke like lett for alle!
JEG ER GRAVID!!!!
JEG ER GRAVID!!!!