IKM uke 11 ❤️

Bare sett meg opp på tr. Dobbel kur med femar funka ikke så pp 14; her kommer jeg.

Da er jeg kommet til dpo 9. Hadde gledet meg til denne dagen. Siden jeg har bursdag i dag. Og håpte jeg skulle være så heldig å kanskje få positiv test på dagen. Men etter jeg begynte å teste så tidlig mistet jeg håper veldig. Dagens test ser slik ut.
2d882307cfab9c6491df16f0c4656647.jpg

Fikk vite om tre gravide for to uker siden, og jammen tre til i dag, hvorav ett tvillingpar :sorry: Måte på hvor lenge man klarer å fake et smil :(

Huff ja, det er fælt!! Krysser fingrene for at du snart kan fortelle at du og er gravid![emoji173]
Håper på det! :):) Har aldri vært borti makan til babyboom som det har vært de siste månedene:wideyed: Er jo koselig at de blir gravide, jeg hater bare å høre om hvor lett det er :yuck: Bare å slappe av så går det av seg selv... vel vel :wtf: Rart folk ikke tenker på at det er ganske mange som bruker litt mer enn 1-3 mnd..

Håper på det! :):) Har aldri vært borti makan til babyboom som det har vært de siste månedene:wideyed: Er jo koselig at de blir gravide, jeg hater bare å høre om hvor lett det er :yuck: Bare å slappe av så går det av seg selv... vel vel :wtf: Rart folk ikke tenker på at det er ganske mange som bruker litt mer enn 1-3 mnd..
Huff, ja...det viser bare at de er skikkelig uvitne. jeg ble gravid 1pp forrige gang. (evig takknemlig) Tar det absolutt ikke som en selvføge denne gangen. Min bestevenninne sliter veldig med å bli gravid, og har flere veninner som har blitt gravid på prøverør og slike ting. Absolutt ikke like lett for alle!

Huff, ja...det viser bare at de er skikkelig uvitne. jeg ble gravid 1pp forrige gang. (evig takknemlig) Tar det absolutt ikke som en selvføge denne gangen. Min bestevenninne sliter veldig med å bli gravid, og har flere veninner som har blitt gravid på prøverør og slike ting. Absolutt ikke like lett for alle!
Er ikke det, så det er ofte lurt å velge sine ord med omhu når man spør om; skal ikke dere ha barn snart? Ehhm.. jo, skulle jo helst hatt en baby her nå:rolleyes: Folk ass ;) De som har mast mest vil nok få seg en aha opplevelse når vi blir gravide og kan dele nyheten og fortelle om prosessen;)

Hmmm...
Har til dels kraftige smerter over hoftekammen på høyre side i dag (såpass at jeg må krøke meg sammen når det står på som verst).

Har tidligere hatt en xu og fjernet eggleder på venstre side (for ca 10 år siden) og blir litt bekymret når dette oppstår nå.
Tenker likevel det umulig kan være en xu denne gangen, da jeg fjernet p-stav den 27.01 og hadde TR 15.02. Smelte av en test i morges også (blenda) så kan kanskje slå meg til ro med at det må være noe annet?

Hva hadde dere gjort?

Ønsker i alle fall alle en god symptomjakt og to streker i nermeste fremtid :)

Back
Topp