IKM uke 11 ❤️

Ja :p har du vert hos lege for å få hjelp til å forlenge lf?

Ja, var en tur innom denne uka for å sjekke om alt var i orden med vitaminer og i forhold til stoffskifte, da jeg mistet forrige PP, men legen var ikke så interessert i å hjelpe før etter 12 mnd prøving. :(

Hvor er du i syklus nå? Snart testing?

Ja, var en tur innom denne uka for å sjekke om alt var i orden med vitaminer og i forhold til stoffskifte, da jeg mistet forrige PP, men legen var ikke så interessert i å hjelpe før etter 12 mnd prøving. :(

Hvor er du i syklus nå? Snart testing?
Her er tanta på vei inn døra. Negativ test, tempen er gått ned og jeg spotter.
Så skal bestille lege time i morgen for å få hjelp offentlig.

Her er tanta på vei inn døra. Negativ test, tempen er gått ned og jeg spotter.
Så skal bestille lege time i morgen for å få hjelp offentlig.

Æsj! Dustemens.... det fortjener noen sjokolader synes jeg! Tenker det er lurt å få litt hjelp! Ingen vits i å gå altfor lenge med alt dette stresset som prøving medfører.

Æsj! Dustemens.... det fortjener noen sjokolader synes jeg! Tenker det er lurt å få litt hjelp! Ingen vits i å gå altfor lenge med alt dette stresset som prøving medfører.
Har prøvd femar 2 sykluser nå. Fortsetter med det mens jeg venter på time hos offentlig:-) møkk lei av å prøve nå. Har egentlig bare gidd opp hele greia

Da er vi her; uke 11!:) Hvordan går det med dere jenter? For min del er jeg 10 dpo i dag, temperaturen hadde steget i dag, men testen var hvit som snø..

10-12 dpo tror jeg. Fått svake streker etter tiden 3 ganger, så jeg aner ikke hvordan det står til her. Har hatt murringer i 6 dager også. Blir sprø [emoji848]

10-12 dpo tror jeg. Fått svake streker etter tiden 3 ganger, så jeg aner ikke hvordan det står til her. Har hatt murringer i 6 dager også. Blir sprø [emoji848]
Håper det skyldes en positiv overraskelse :-)

Back
Topp