IKM uke 11 ❤️

Nei men har smerter, så har en viss peiling når el kan ha vært tenker jeg. Men uansett så får man ikke svaaaake streker nesten uten stigning i over en uke så det er jo noe som ikke stemmer tenker jeg..

Her er testen inkl 2 redigerte bilder. Dere får lete frem streksynet og zoomen og se om dere ser noe [emoji23][emoji85]

a2ff8be1dfc68ff870ab3a59b0980a86.jpg

9931669b49f95d7ef592008d71e1d4b5.jpg

52980234d87f08ae66677369b27fa76d.jpg
Jeg syns jeg skimter noe, men er det noe "søl" rett der jeg skimter streken?ser ut som noe har fløte utover ;) hvilke tester er dette? Ebay?:)

Jeg blir sprø av disse one step testene jeg har. Nå har jeg testet for 4. Gang på 8. Dager, og fortsatt er der en svaaaak strek. Idag tror jeg den kom innen tiden og er ørlite grann sterkere enn før. Men hallo, HCG skal ikke stige så sakte! [emoji31]

Hvilke av de one step testene er det den på 10 eller 25 miu/ml? Jeg har de på 10. Noen gir svake streker mens mange ikke gir noe. Har prøvd å google de litt. Og står veldig blandet om de. Så nå venter jeg på tester fra billigtester. Men kjennes ut som mensen er rett rundt hjørne.

Jeg syns jeg skimter noe, men er det noe "søl" rett der jeg skimter streken?ser ut som noe har fløte utover ;) hvilke tester er dette? Ebay?:)

Den har en ripe mellom strekene, og noe "søl" helt til venstre i alle fall. Syns disse testene aldri er helt hvite og pene [emoji849]
Det er eBay ja, eller Wish da. Googlet litt og det virker som folk enten er fornøyde med De, eller ikke og da gjerne pga skyggestreker. Lurer på å ta en cbd på torsdag bare for å bli ferdig med det liksom, slippe å lure noe mer [emoji846]

Den har en ripe mellom strekene, og noe "søl" helt til venstre i alle fall. Syns disse testene aldri er helt hvite og pene [emoji849]
Det er eBay ja, eller Wish da. Googlet litt og det virker som folk enten er fornøyde med De, eller ikke og da gjerne pga skyggestreker. Lurer på å ta en cbd på torsdag bare for å bli ferdig med det liksom, slippe å lure noe mer [emoji846]
Da jeg brukte de fra ebay så fikk jeg strek 10dpo, og økte ikke i styrke (skal sies at det var en kjemisk da). så da var det ei som fortalte at hennes ebay-tester fikk fort strek, men at de aldri ble særlig sterke. Da tok hun en annen test som slo kraftig ut ;) spennende med digital da, da får man svar uten å tyde :)

Da jeg brukte de fra ebay så fikk jeg strek 10dpo, og økte ikke i styrke (skal sies at det var en kjemisk da). så da var det ei som fortalte at hennes ebay-tester fikk fort strek, men at de aldri ble særlig sterke. Da tok hun en annen test som slo kraftig ut ;) spennende med digital da, da får man svar uten å tyde :)

Ja det var mange slike lignende historier på nettet også. Blir spennende å se ja, greit å slippe å tyde i dette tilfellet i alle fall [emoji14]

Her sank tempen i dag, da er det nok over og ut for første mnd med pergo :(

Jeg kan fjernes fra listen. Fått innkallelse til IVF snart så satser på det vil hjelpe :p

Nei men har smerter, så har en viss peiling når el kan ha vært tenker jeg. Men uansett så får man ikke svaaaake streker nesten uten stigning i over en uke så det er jo noe som ikke stemmer tenker jeg..

Her er testen inkl 2 redigerte bilder. Dere får lete frem streksynet og zoomen og se om dere ser noe [emoji23][emoji85]

a2ff8be1dfc68ff870ab3a59b0980a86.jpg

9931669b49f95d7ef592008d71e1d4b5.jpg

52980234d87f08ae66677369b27fa76d.jpg
Jeg ser en ultrasvak strek!
Har du andre tester? I ett annet merke?
Hadde jo vært gøy å samenligne[emoji4][emoji4] Krysser fingrene for at det er en baby strek[emoji2][emoji120][emoji120]

Back
Topp