IKM uke 11 ❤️

Vil det være mulig å bruke den 6/7 dpo eller et det da bare tøys?

Jeg tror det vil være tull, men jeg er ingen ekspert på området. Har hørt at en el-test vil være positiv omtrent når en graviditetstest vil være det. Så det er egentlig bare vits i å ta viss man ikke har g.test, ikke isteden eller før liksom.

Jeg tror det vil være tull, men jeg er ingen ekspert på området. Har hørt at en el-test vil være positiv omtrent når en graviditetstest vil være det. Så det er egentlig bare vits i å ta viss man ikke har g.test, ikke isteden eller før liksom.

Takk! Da ble jeg litt beroliget. Røk på en el test og en 25 mlu rfsu test, og begge negative, så da er kanskje ikke håpet ute likevel

8dpo og prøver å vente tålmodig. Mannen har bursdag på torsdag så tenkte kanskje å teste da og håpe på en ekstra fin bursdagspresang [emoji6]
Det hadde vært en super gave ja:) Håper det blir spire på dere!

c26c9863fd38a125997d944beaf97397.jpg

Første gang jeg prøver å tempe. Kan vel ikke følge den. Siden jeg har vært så dårlig å huske det hver dag.

Jeg blir sprø av disse one step testene jeg har. Nå har jeg testet for 4. Gang på 8. Dager, og fortsatt er der en svaaaak strek. Idag tror jeg den kom innen tiden og er ørlite grann sterkere enn før. Men hallo, HCG skal ikke stige så sakte! [emoji31]

Jeg blir sprø av disse one step testene jeg har. Nå har jeg testet for 4. Gang på 8. Dager, og fortsatt er der en svaaaak strek. Idag tror jeg den kom innen tiden og er ørlite grann sterkere enn før. Men hallo, HCG skal ikke stige så sakte! [emoji31]
Har du bilde?? :D hvor mange dpo?

11-13 tror jeg. El-testene også var bare dritt så jeg gav opp[emoji849][emoji85]
Kan prøve å ta bilde men tviler på jeg får den med [emoji53]
Så du fikk ikke bekreftet el?kan jo være den kom senere enn du tror?:) Håper på to ordentlige streker snart da :D

Nei men har smerter, så har en viss peiling når el kan ha vært tenker jeg. Men uansett så får man ikke svaaaake streker nesten uten stigning i over en uke så det er jo noe som ikke stemmer tenker jeg..

Her er testen inkl 2 redigerte bilder. Dere får lete frem streksynet og zoomen og se om dere ser noe [emoji23][emoji85]

a2ff8be1dfc68ff870ab3a59b0980a86.jpg

9931669b49f95d7ef592008d71e1d4b5.jpg

52980234d87f08ae66677369b27fa76d.jpg

Back
Topp