Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji16][emoji1360] vil du settes på gravidlisten? [emoji16]
Vet du når el var sikkert? Mange får sen el med pergo
[emoji20][emoji254]
[emoji16][emoji1360] vil du settes på gravidlisten? [emoji16]
Vet du når el var sikkert? Mange får sen el med pergo
[emoji20][emoji254]
[emoji20][emoji254]Tr her
[emoji20][emoji254]
[emoji16] gratulerer [emoji7]
Jaa!![emoji7][emoji7][emoji7]
Så rart! Hvilken type test har du tatt? Jeg fikk knapt nok strek på mine før jeg var 4+4 (eBay).Hadde EL 1 mars [emoji50]
[emoji20][emoji254]
[emoji20][emoji254]
Så rart! Hvilken type test har du tatt? Jeg fikk knapt nok strek på mine før jeg var 4+4 (eBay).
Har prøvd fler forskjellige.. får vell bare smøre meg med tålmodighet å se hva som skjer ila en ukes tid
Hmm.. tror kanskje jeg hadde tatt en tlf til legen å hørt jeg. Siden du får pergo så tenker jeg at dette blir litt hans sak også, om du skjønner [emoji14]
Tusen takk[emoji8][emoji8][emoji20][emoji254]
[emoji20][emoji254]
Så rart! Hvilken type test har du tatt? Jeg fikk knapt nok strek på mine før jeg var 4+4 (eBay).
Det er også et alternativ, men redd resultatet blir det samme der. [emoji20] noe dritt denne ventetiden, særlig når man håper og ønsker det skal klaffe.
Skader ikke å høre tenker jeg [emoji846] jeg ble godt fulgt opp da jeg prøvde pergo før vi fikk nr 1.
Hvordan ble du oppfulgt?
Årh, så drit! [emoji45]Har du noen symptomer da?
Åhh![emoji85] Jaja Lykke til neste pp![emoji7][emoji7]Så denne først nå jeg [emoji85] Her kom tr på lørdag så var bare skygge.. Får håpe på to fine streker neste pp [emoji4] Men så dine fine positive tester, gratulerer så mye [emoji2][emoji7]
Tuuusen takk[emoji7][emoji7]Gratulerer!!!
tr her