Kånemor
Flørter med forumet
Takk!GRATULERER[emoji2][emoji2][emoji2][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!GRATULERER[emoji2][emoji2][emoji2][emoji7]
Nå kjenner ikke jeg til disse testene, meeeen jeg ser noe der! Kanskje ikke gi opp håpet ennå[emoji4][emoji4]
Ja ser en ultrasvak strek![emoji120][emoji120][emoji2] forhåpentligvis tydeligere i morgen![emoji120][emoji120]Hehe. Kjøpte en clearblue early. Jeg har skikkelig mye murringer i dag.
Jeg kan se en veldig svak strek på den. Eller Er det bare meg?
Ja ser en ultrasvak strek![emoji120][emoji120][emoji2] forhåpentligvis tydeligere i morgen![emoji120][emoji120]
Hehe. Kjøpte en clearblue early. Jeg har skikkelig mye murringer i dag.
Jeg kan se en veldig svak strek på den. Eller Er det bare meg? Den er sterkere i virkeligheten. Syns det er litt vanskelig å få med streker på bildet
Fikk en helt lik strek på min. Skal ta en digital test i morgen. Gru/gleder meg[emoji12]
Tatt test idag, men ikke på morgen. Usikker på om det er strek, da det virker som om den er på feil plass.. og veldig svak. Får vente til mandag og se om TR kommer
Redigert.
Ikke rediger.
Den er jo riktig ifht kontrollstrek iaf... åpna den?
Gratulerer sååå mye!!JEG ER GRAVID!!!!
Etter 9 pp og en sa der imellom, klarte vi det igjen
Hehe. Kjøpte en clearblue early. Jeg har skikkelig mye murringer i dag.
Jeg kan se en veldig svak strek på den. Eller Er det bare meg? Den er sterkere i virkeligheten. Syns det er litt vanskelig å få med streker på bildet
Tr kom her i kveld det stemmer med tanke på lutealfasen forrige pp, men ikke med lutealfasen pp'en før det igjen. Jaja, vi satser på 2018-baby vi nå lykke til, alle som venter på to streker!!
Det går fint. Hvor mange dpo er du nå? Jeg skal ta ny i morgen da er jeg 10 dpo. Tok flere av one step. Og alle har en svak strek. Så håper den blir sterkere i morgen
Jeg fikk jo el noen dager senere en antatt, så er kun 4 dpo i dag. Jeg starter testingen på fredag er da 9 dpo, det er da jeg har testet positivt forrige gang[emoji4]Hvor lenge klarer dere å vente før dere tester?
I morgen er det 10dpo her. Veldig vanskelig å vente til dag 14 kjenner jeg
Å nei Så kjedelig! Da håper jeg 2018 bringer mer lykkeTr kom her i kveld det stemmer med tanke på lutealfasen forrige pp, men ikke med lutealfasen pp'en før det igjen. Jaja, vi satser på 2018-baby vi nå lykke til, alle som venter på to streker!!