IKM uke 11 ❤️

Jeg ser en ultrasvak strek!
Har du andre tester? I ett annet merke?
Hadde jo vært gøy å samenligne[emoji4][emoji4] Krysser fingrene for at det er en baby strek[emoji2][emoji120][emoji120]

Så gøy da [emoji3] prøvde en annen type fra eBay/Wish men den var blenda tror jeg. Er under sterk vurdering å svi av en cbd imorgen [emoji14]

79285899816a24596c1de1ec2913cd57.jpg

12 dpo. Da gir jeg opp håpet denne måneden.

Jeg kan fjernes fra listen. Fått innkallelse til IVF snart så satser på det vil hjelpe :p
Kan jeg spørre hvordan prosessen har vert? Gikk dere rett på ivf? Mye prøver i forkant? Fastlegen sendte henvisning for meg i går, men aner ikke hva som venter :-)

Den er så svak. Slik som den pleier å være når den gir skygge. Så legger ikke noe i den.

Har nå bestilt disse til neste pp. Leste at hos mange funket de kjempe bra. Så må jo prøve å se :)
41477bff42613bf1726cbfc27697ab47.jpg
Ok, sikkert lurt å ikke skru opp forventningene da. Hva skal den hjelpe for? :-)

Den hjelper til med blodtilstrømmningen til livmoren. Og kan hjelpe til at slimhinnen blir fin og tykk :) leste mange ble gravid med første forsøk med disse. Brukes fra første mensdag til eggløsning :)
Hørtes spennende ut! Kanskje jeg må prøve noe nytt i pausemnd med pergo :rolleyes:

Hørtes spennende ut! Kanskje jeg må prøve noe nytt i pausemnd med pergo :rolleyes:

Ja det kan du jo :) du får google den. Står utrolig mye positivt. Er kinesisk urte. Jeg har litt troen på slik etter jeg gikk i 6 måneder med kjempe mye magesmerter. Legene klarte ikke finne ut hva det var eller gi meg noe som fungerte. Våknet hver eneste natt av så sterke smerter at jeg var sikker på at min siste time var kommet. Reiste på skoletur til kina der vi besøkte et legesenter som kun hadde troen på urtemedisin. Og de satt kun og holdt på pulsen vår og kunne si hva som var galt. Han jeg var hos merket med en gang dette med magen. Og jeg fikk noen urter jeg måtte ta 2 dager seinere var smertene vekke. Og har ikke hatt noe siden :) så jeg skal absolutt prøve disse og :)

Ja det kan du jo :) du får google den. Står utrolig mye positivt. Er kinesisk urte. Jeg har litt troen på slik etter jeg gikk i 6 måneder med kjempe mye magesmerter. Legene klarte ikke finne ut hva det var eller gi meg noe som fungerte. Våknet hver eneste natt av så sterke smerter at jeg var sikker på at min siste time var kommet. Reiste på skoletur til kina der vi besøkte et legesenter som kun hadde troen på urtemedisin. Og de satt kun og holdt på pulsen vår og kunne si hva som var galt. Han jeg var hos merket med en gang dette med magen. Og jeg fikk noen urter jeg måtte ta 2 dager seinere var smertene vekke. Og har ikke hatt noe siden :) så jeg skal absolutt prøve disse og :)
Spennende :-) Jeg må google litt på dette!

Back
Topp