IKM uke 11 ❤️

EBay-testene kan bare gå å legge seg!! [emoji16][emoji173]️[emoji50]
b432923d165ca18b7aeb25cbbb9a3eeb.jpg
Det var det jeg visste!! Gratulerer :D

Tusen takk [emoji173]️ one step, her er dagens. Ser en strek men den er så svak at jeg ikke ser om den er rosa engang [emoji849]:
61f52c13a6a0741004ea7d737108c69e.jpg

Tusen takk [emoji173]️ hadde mine mistanker jeg også [emoji14][emoji3]
De får jo litt strek (som man hvertfall ser greit selv), men håpløse på å bekrefte :p

Men de er så svake at man gjerne tror det er skyggestreker. Møkkatester syns jeg.. [emoji20]

Tusen takk [emoji173]️
Slik så min ut ved kjemisk (den var mer rosa i virkeligheten), tror det var enten dagen før IKM eller på ikm :p Men ja, møkkatester ;)

Vedlegg

• _20170102_214900.JPG
    _20170102_214900.JPG
    381,9 KB · Visninger: 118
Det var i alle fall en mye tydeligere strek enn jeg har fått. Men kanskje disse testene skiller seg mye? Iflg Google så er folk enten fornøyde eller missfornøyde pga skyggestreker [emoji849][emoji14]

Det var i alle fall en mye tydeligere strek enn jeg har fått. Men kanskje disse testene skiller seg mye? Iflg Google så er folk enten fornøyde eller missfornøyde pga skyggestreker [emoji849][emoji14]
Det kan være at det er veldig forskjell ja :) for min del syns jeg det er greit nok å ha noen av de for å ikke svi av de dyre veldig tidlig, for jeg er så svak for denne testingen :p

Det kan være at det er veldig forskjell ja :) for min del syns jeg det er greit nok å ha noen av de for å ikke svi av de dyre veldig tidlig, for jeg er så svak for denne testingen :p

Ja jeg tenkte det samme som deg, men nå sitter jeg bare igjen med en snurt følelse [emoji14]

Skjønner godt det ;) jeg rakk liksom aldri å bli snurt, dagen etter den testen begynte jeg å blø :sorry:

Ja, d var veldig leit [emoji20] redd for kjemisk jeg også, spesielt med de testene som økte så utrooooooolig sakte i styrke [emoji53] men skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd [emoji846] og lykke til videre til deg [emoji173]️

Ja, d var veldig leit [emoji20] redd for kjemisk jeg også, spesielt med de testene som økte så utrooooooolig sakte i styrke [emoji53] men skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd [emoji846] og lykke til videre til deg [emoji173]️
Men styrken har de vært dårlig på for flere, så ville ikke stolt mer på de ;) jeg har troa på at dette går veien! :) Takk, og lykke til videre :)

EBay-testene kan bare gå å legge seg!! [emoji16][emoji173]️[emoji50]
b432923d165ca18b7aeb25cbbb9a3eeb.jpg
Så herlig! Gratulerer så mye med positiv test :D Godt det er noen som fyller opp gravidlista vår :hug007:Heartred

Kan jeg spørre hvordan prosessen har vert? Gikk dere rett på ivf? Mye prøver i forkant? Fastlegen sendte henvisning for meg i går, men aner ikke hva som venter :)

Gikk til privat gyn i starten av jan, tok noen prøver som viste at alt var bra. Mannen tok prøve i feb, den var ikke bra så hun sendte henvisning 24 feb, fikk svar tilbake 5 mars allerede. Så har vi fått dato 10 mai til forsamtale. Så håper jeg at det ikke tar så alt for lang tid fra forsamtale til vi setter i gang. Så vi har ikke vært inne enda. Men føler at prosessen har vært mye raskere enn forventet :)

Håper det ikke tar så lang tid for dere :) Har dere vurdert privat? Vi var litt på tanken, men det er så dyrt :S

Back
Topp