Det var det jeg visste!! GratulererEBay-testene kan bare gå å legge seg!! [emoji16][emoji173]️[emoji50]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det jeg visste!! GratulererEBay-testene kan bare gå å legge seg!! [emoji16][emoji173]️[emoji50]
Tusen takk [emoji173]️ one step, her er dagens. Ser en strek men den er så svak at jeg ikke ser om den er rosa engang [emoji849]:Gratulerer så masse. Hvilke ebay tester brukte du?
Tusen takk [emoji173]️ hadde mine mistanker jeg også [emoji14][emoji3]Det var det jeg visste!! Gratulerer
De får jo litt strek (som man hvertfall ser greit selv), men håpløse på å bekrefteTusen takk [emoji173]️ one step, her er dagens. Ser en strek men den er så svak at jeg ikke ser om den er rosa engang [emoji849]:
Tusen takk [emoji173]️ hadde mine mistanker jeg også [emoji14][emoji3]
Omg, GRATULERER[emoji7][emoji7][emoji7][emoji323][emoji322]EBay-testene kan bare gå å legge seg!! [emoji16][emoji173]️[emoji50]
Men de er så svake at man gjerne tror det er skyggestreker. Møkkatester syns jeg.. [emoji20]De får jo litt strek (som man hvertfall ser greit selv), men håpløse på å bekrefte
Tusen takk [emoji173]️Omg, GRATULERER[emoji7][emoji7][emoji7][emoji323][emoji322]
Slik så min ut ved kjemisk (den var mer rosa i virkeligheten), tror det var enten dagen før IKM eller på ikm Men ja, møkkatesterMen de er så svake at man gjerne tror det er skyggestreker. Møkkatester syns jeg.. [emoji20]
Tusen takk [emoji173]️
Det kan være at det er veldig forskjell ja for min del syns jeg det er greit nok å ha noen av de for å ikke svi av de dyre veldig tidlig, for jeg er så svak for denne testingenDet var i alle fall en mye tydeligere strek enn jeg har fått. Men kanskje disse testene skiller seg mye? Iflg Google så er folk enten fornøyde eller missfornøyde pga skyggestreker [emoji849][emoji14]
Det kan være at det er veldig forskjell ja for min del syns jeg det er greit nok å ha noen av de for å ikke svi av de dyre veldig tidlig, for jeg er så svak for denne testingen
Skjønner godt det jeg rakk liksom aldri å bli snurt, dagen etter den testen begynte jeg å bløJa jeg tenkte det samme som deg, men nå sitter jeg bare igjen med en snurt følelse [emoji14]
Skjønner godt det jeg rakk liksom aldri å bli snurt, dagen etter den testen begynte jeg å blø
Men styrken har de vært dårlig på for flere, så ville ikke stolt mer på de jeg har troa på at dette går veien! Takk, og lykke til videreJa, d var veldig leit [emoji20] redd for kjemisk jeg også, spesielt med de testene som økte så utrooooooolig sakte i styrke [emoji53] men skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd [emoji846] og lykke til videre til deg [emoji173]️
Men styrken har de vært dårlig på for flere, så ville ikke stolt mer på de jeg har troa på at dette går veien! Takk, og lykke til videre
Så herlig! Gratulerer så mye med positiv test Godt det er noen som fyller opp gravidlista vårEBay-testene kan bare gå å legge seg!! [emoji16][emoji173]️[emoji50]
Kan jeg spørre hvordan prosessen har vert? Gikk dere rett på ivf? Mye prøver i forkant? Fastlegen sendte henvisning for meg i går, men aner ikke hva som venter
EBay-testene kan bare gå å legge seg!! [emoji16][emoji173]️[emoji50]
tusen takk [emoji173]️ tenkte faktisk på det igår, at nå måtte flere komme på gravidlisten [emoji14][emoji1360]Så herlig! Gratulerer så mye med positiv test Godt det er noen som fyller opp gravidlista vår
Tusen takk [emoji173]️GRATULERER
Krysser fingrene videre! [emoji254]10 dop og ingen antydning til 2 streker.
EBay-testene kan bare gå å legge seg!! [emoji16][emoji173]️[emoji50]