Kjedelig lesning her inne idag [emoji20] krysser fingrene for dere så lenge TR holder seg unna[emoji254]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EBay-testene kan bare gå å legge seg!! [emoji16][emoji173]️[emoji50]
Da er tr på vei inn dørene. Begynte å spotte i dag. Kommer på dagen da satser vi på en januar 2018 baby
Lykke til! Jeg er på første runde med dobbel pergo nå
Veldig tempdipp og spotting i dag, så da kommer nok tanta for fulle mugger i morgenHvordan går det med deg? [emoji5] testet?
Her stupte temperaturen i dag, så da er det ingen tvil! Tanta kommer Da blir det pausemnd på pergo neste..
Håper det, blir fort termin julaften im det klaffer for oss neste ppDa er vi litt uheldig denne måned..
Satser på 2018 baby nå! Hehehe
Håper det, blir fort termin julaften im det klaffer for oss neste pp
9 dpo, og ultra svak skyggestrek på morgen urin.
Vet ikke om det er mulig å se på bilde? Men ser den ihvertfall tydelig nokk til å se at den er der. Men altfor svak til å se noe farge.
Den kom etter 4 minutter, så innen tiden.
Vet at dette kan slå begge veier men, hva trur dere? Ser dere noe[emoji4][emoji4]?
Ååh, spennende!![emoji2][emoji2]Tror kaaaanskje jeg ser noe! Blir spenner å se fremover [emoji3]
Klarte jo ikke å holde meg til verken i kveld eller til i morgen.Ser den nå i alle fall [emoji16][emoji1360]
(Spenner=spennende [emoji849])
Oooh, spennende!!! ser godt streken!Klarte jo ikke å holde meg til verken i kveld eller til i morgen.
Tatt 17.30, tisser kun 1 time før..så ikke veldig konsentrert urin.
Denne ser jeg at er rosa i fargen[emoji7][emoji7][emoji7]
Ble så sykt kvalm på vei hjem fra butikken og tenkte...gravid eller omgangsyke...[emoji14][emoji14]
Så gøy!! Håper på sterkere tester etterhvert[emoji2][emoji2]Oooh, spennende!!! ser godt streken!
Ja jeg ser eg svaaaak strek!
Dagens test.. Noen som ser noe på denne ? Blir helt tullete av dette her, synes jeg ser en svaaak strek og ikke om hverandre