Hottetott90
Andre møte med forumet
Ja, jeg tok jo en test på kjøleskapskald morgen urin i går, den så veldig negativ ut.
Så jeg bestemte meg for å ta et glass med asti da kl ble 00.00. Men spm er, er det best med "fersk" urin? Eller ville den vist det samme? Og digital test, vil den slå ut på mindre enn 10 mlu? I og med at den kan vise fra 1-2 uker.. eller er det embryoet den viser er 1-2 uker? Noen som vet?
Skal ta en ny morgenurin test i morra da er jeg evt 11 dpo

Så jeg bestemte meg for å ta et glass med asti da kl ble 00.00. Men spm er, er det best med "fersk" urin? Eller ville den vist det samme? Og digital test, vil den slå ut på mindre enn 10 mlu? I og med at den kan vise fra 1-2 uker.. eller er det embryoet den viser er 1-2 uker? Noen som vet?
Skal ta en ny morgenurin test i morra da er jeg evt 11 dpo

Last edited:

Prøv en annen test! 

Håper jeg begynner å blø snart så vi kan gå videre med prøvingen
og at spiren sitter neste gang!
Pleier å spotte litt før mens, det har jeg ikke gjort. Jeg er kvalm, sinnssykt trøtt og hadde kun en dag med ryggvondt i nå før ikm. Pleier å ha bekkenplager i 4 til 5 dager frem til mens, og så gjennom hele mensen. Men testene er blendahvite og på morgenen idag hadde jeg en biiiiiitteliten flekk med tynt blod på papiret. På størrelse med en kvart lillefingernegl. Ingenting etter det. Men fortsatt hvit test. Har jeg blitt gal?
Er det meg som er helt tullete eller kan noen andre skimte den også? Det er hvertfall en liten rosa flekk helt nederst der streken skal være.